פרסום בטלוויזיה

כתבות אחרונות

 
ילדים צופים בטלוויזיה /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
ועידת MAD

פרסומות מותאמות אישית בטלוויזיה: מפנטזיה למציאות

הטלוויזיה הפרגורמטית היא כבר הרבה מעבר למוצר עתידני ורחוק - היא כבר כאן

גל תורג'מן 06.07.2017
טלוויזיה / צילומים: Shutterstock

"הגדלת הפרסום בטלוויזיה מעידה על חזרה לתחרותיות בשוק"

מגמת ביקושי השיא לזמן אוויר כבר חורגת מדפוס של פיקים של ביקוש, ונובעת משילוב של ירידה ברייטינג והגדלת ההשקעה מצד המפרסמים הגדולים ■ בתעשייה כבר מדברים בזהירות על מהפך - ועל התפכחות מהפרסום בדיגיטל כפתרון לכל דבר

ענת ביין לובוביץ' 26.06.2017

צניחה דרמטית בהיקף הפרסום שרוכשת מקאן בערוץ 10

בימים האחרונים ירדה ההשקעה של יוניברסל מקאן בערוץ 10 ב-50% לעומת השבועות הקודמים ולעומת ההשקעה בערוץ 2 ■ שני הצדדים מכחישים אי-הבנות, אך גורמים בתעשייה מעריכים כי השינוי קשור ליוזמה של ערוץ 10 ולקו יזום שמוביל המשנה למנכ"ל ציון פרץ

ענת ביין-לובוביץ' 14.06.2017

הצעת חוק: להגדיל את היקף הפרסום בערוצים הייעודיים

בנוסף, ח"כ שרן השכל מציעה גם להגביל את יכולתה של מועצת הכבלים והלוויין להטיל סנקציות על ערוצים אלה

יונתן כיתאין 01.06.2017
אבי ניר / צילום: תמר מצפי
חברות מדיה | לפני כולם

קשת לחב' המדיה: הזמנה שבועיים מראש, קנס על ביטול

הצעד מעורר תהיות בתעשייה עקב הדרישה חסרת התקדים לקנס, ובעיקר כי כשהביקושים יירדו, הכוח יחזור לידי חברות המדיה

ענת בין-לובוביץ' 04.05.2017
קמפיין בזק בינלאומי / צילום: אבי קורן

צירוף מקרים או מגמה? ביקוש שיא לפרסום בטלוויזיה

הסמיכות לחג הפסח וצמצום משך הפרסום בפריים-טיים ב-10 דקות הביאו להצפה בביקושים ■ התוצאה: מלחמה על כל ספוט ופגיעה באפקטיביות של הקמפיינים שעולים

ענת ביין-לובוביץ' 15.03.2017
מדליקים שוב את הטלויזיה / איור: shutterstock

מדליקים שוב את הטלוויזיה: הפרסום במסך הקטן עושה קאמבק

אחרי שנים לא מעטות שבהן תקציבי הפרסום הועברו מהטלוויזיה לדיגיטל, מתחילה להסתמן תופעה הפוכה ■ קווים לדמותו של הקאמבק הטלוויזיוני המפתיע

ענת ביין-לובוביץ' 05.03.2017
תחרות / איור: מאיה יוגב

כיצד ישפיע פיצול ערוץ 2 על מחירי הפרסום בטלוויזיה?

"מהפכה", "סדום ועמורה", "טרגדיה" - אלה רק חלק מתיאורי היום שאחרי פיצול ערוץ 2 ■ איך ישפיע המעבר ל-3 ערוצים מסחריים על מחירי הפרסום בטלוויזיה ועל המפרסמים וחברות המדיה?

ענת ביין-לובוביץ' 03.03.2017
אוה מדז'יבוז' / צילום: ענבל מרמרי, באדיבות הרשות השנייה

הרשות השנייה: לא לפרסם תשדיר של האגודה לזכויות האזרח

הנהלת הרשות השנייה הורתה לזכייניות לא להעלות סרטון שעסק בזכויות אדם ■ בסרטון מככבים סלבריטאים שמדברים על הזכויות שהם זכאים להם כמו שיוויון בשכר לנשים, הזכות לביטחון אישי וכדומה

ענת ביין-לובוביץ' 22.12.2016

בעקבות קשת: רשת תשווק פרסום בטלוויזיה ובדיגיטל כמקשה אחת

בשלב הראשון תציע רשת שיווק משולב ב"The Voice", אך בהמשך תשווק בשיטה זו בכל תוכניות הפרימיום ■ כיום משווקת ארטימדיה את תוכני הווידאו של הזכייניות, אך בטווח הארוך ייתכן כי המהלך יציב שאלה לגבי מקומה בשיווק ולגבי מודל התמחור שלה

ענת ביין-לובוביץ' 19.12.2016
אבי ניר / צילום: תמר מצפי
mako (מאקו) | לפני כולם

קשת תאפשר לרכוש קמפיין בטלוויזיה ובדיגיטל כמקשה אחת

זאת בתוכניות הפרימיום ■ זכיינית ערוץ 2 רכשה טכנולוגיה שתאפשר "לתרגם" את הצופים הדיגיטליים לעיניים צופות ולחשב כמה הן שוות לנקודת רייטינג ■ המהלך יתחיל כפיילוט ב"האח הגדול" ■ הפרסום ישווק ישירות בידי קשת, כולל הפרסום במאקו

ענת ביין-לובוביץ' 13.12.2016
זניט מדיה | לפני כולם

קשת לחברות המדיה: "מכתב ליבליך" לא יחודש

הזכיינית הבהירה לחברות המדיה: כל עוד יישמר יתרון ההסכמים השנתיים - לא נתערב במלחמות ביניכן ■ הגיעה להבנות עם רוב החברות כי מול הגמישות שתיתן להן, הן יתחייבו להגדיל את המחזורים לפרסום בטלוויזיה

ענת ביין-לובוביץ' 02.11.2016
אלדד קובלנץ / צילום סלפי

תאגיד השידור: מכרז הפרסום יידחה בשל דחיית העלייה לאוויר

על רקע העתירה המינהלית שהגישה שפ"מ, תאגיד השידור מסר לביהמ"ש כי יעשה מאמץ להשלים את קביעת כללי המכרז ואת תיקון המסמכים עד סוף החודש

ענת ביין-לובוביץ' 08.08.2016
דיויד גילה / צילום: יח``צ

"המהלך של גילה הרגיע את השוק אך לא שינה את המבנה בין השחקנים"

פרוטוקולים מהדיונים שקיים הממונה על ההגבלים, שהגיעו לידי "גלובס", חושפים עד כמה יש השפעה לגודל של חברת המדיה על המיקומים, העמלות, זמני השידור והכוח מול הזכייניות

ענת ביין-לובוביץ' 07.08.2016
יורו 2016 / צילום: רויטרס

אפקט היורו: 10% עלייה בביקוש לפרסום בטלוויזיה בפריים-טיים

חלק מהמפרסמים חיכו עם הקמפיינים עד לאחר סיום המשחקים, ולכן הרבה קמפיינים עלו לאוויר בבת-אחת ■ מדי ערב נשארות מחוץ למסך הרבה דקות פרסום שאי-אפשר לשבץ

ענת ביין-לובוביץ' 25.07.2016

התפתחות בסאגת מכרז הפרסום של תאגיד השידור הציבורי

מציעים פוטנציאליים במכרז יהיו רשאים להביע עמדה בנוגע לעתירה המינהלית שהגישה שפ"מ, בה היא מבקשת להורות לתאגיד השידור להכניס תנאי הפוסל ממפרסמים להתמודד במכרז

ענת ביין-לובוביץ' 30.06.2016

   2345678910111213141516   

   נמצאו 359 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 23