מועצת הרשות השנייה יוצאת לשימוע ציבורי על מנת להעביר דקות פרסום מהלילה לשעות הפריים-טיים ■ המשמעות: עוד 8 דקות פרסום בשעות צפיית השיא
רשת השידור OWN חתמה באחרונה על חוזים עם כ-30 מפרסמים חדשים
ועדת שחם "להצלת הטלוויזיה המסחרית" עוררה ויכוח על העמלות שמשלמים הזכיינים לחברות המדיה ■ "גלובס" חושף תכתובות בין פרסומאים לחברי הוועדה
באולימפיאדת קיץ 2012 שנערכה בלונדון, רשמה רשת NBC הכנסות של מיליארד דולר מפרסום - הגבוהות בתולדותיה ממשחקים אולימפיים
eMarketer: השנה צפוי הפרסום בטלוויזיה בארה"ב לגלגל 66.35 מיליארד דולר, לעומת 42.52 מיליארד דולר בדיגיטל
על-פי נתוני רשת ABC, כ-40.3 מיליון איש צפו בטקס האוסקר ששודר השבוע ■ מחיר חצי דקת פרסומת במהלך הטקס: כ-1.7 מיליון דולר
זאת מפרסום וחסויות ■ ההערכות הן כי ההכנסות של קשת מפרק הגמר שישודר מחר יסתכמו ב-8 מיליון שקל נוספים ■ סקר: 17% מהציבור נוהגים לאכול בזמן הצפייה ב"מאסטר שף"; 21% ניסו לבשל בעצמם מנות שראו בתוכנית
החברה טוענת כי חשיפת הקמפיין רק בערב הסופרבול תייצר ציפייה בקרב הצופים
הימים שבהם עקרות-בית הצטופפו סביב המסך הקטן בין 10:00 ל-16:00, כדי לצפות באופרת הסבון האהובה עליהן, חלפו עברו
יצרנית המשקאות Anheuser Busch צפויה להיות המפרסמת הגדולה באירוע ■ עלות ספוט של 30 שניות: כ-3.8 מיליון דולר
המשחק, שישודר ברשת CBS, כבר זכה לכינוי "The L" - וזאת במטרה למתג את האירוע כגדול ביותר בתולדות עולם הפרסום והמדיה
הספוטים למשחק הגמר של ליגת הפוטבול נמכרים ב-3.7 מיליון דולר ל-30 שניות
עקב הרייטינג הגבוה, הפגיעה בהכנסות של זכייניות הטלוויזיה נמוכה יחסית
החברה גייסה לשורותיה את מאט דרלה, אשר ישמש כאחראי על הפרסום בחברה
ספוט של 30 שניות בתוכנית של רשת NBC נמכר עבור 545 אלף דולר; הדיח מהפסגה את "אמריקן איידול" אחרי 5 שנים
בזק תשקיע בתוכנית כ-2 מיליון שקל, בדומה להשקעתה בעונה הראשונה ■ הפורמט המצליח של זכיינית ערוץ 2 רשת צפוי לשוב לאוויר לפני סוף השנה
9 מיליוןבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותהרשות השנייהערוץ 14פרסוםפרסומותשטראוסתאגיד השידור "כאן"