פרסום בטלוויזיה

כתבות אחרונות

 

כפי שנחשף ב"גלובס": נבחנת העלאת כמות הפרסומות בפריים-טיים

מועצת הרשות השנייה יוצאת לשימוע ציבורי על מנת להעביר דקות פרסום מהלילה לשעות הפריים-טיים ■ המשמעות: עוד 8 דקות פרסום בשעות צפיית השיא

לי-אור אברבך 11.08.2013

אופרה ווינפרי יכולה לחייך: רשת השידור שלה עברה לרווח

רשת השידור OWN חתמה באחרונה על חוזים עם כ-30 מפרסמים חדשים

אדוורטייזינג אייג' 31.07.2013

"תשלחו אליי נציג כלכלי של ועדת שחם ונציג לו את המספרים הקדושים"

ועדת שחם "להצלת הטלוויזיה המסחרית" עוררה ויכוח על העמלות שמשלמים הזכיינים לחברות המדיה ■ "גלובס" חושף תכתובות בין פרסומאים לחברי הוועדה

ענת ביין-לובוביץ' 11.06.2013

הכנסות NBC מפרסום באולימפיאדת החורף 2014: 800 מיליון דולר

באולימפיאדת קיץ 2012 שנערכה בלונדון, רשמה רשת NBC הכנסות של מיליארד דולר מפרסום - הגבוהות בתולדותיה ממשחקים אולימפיים

אדוורטייזינג אייג' 19.05.2013

ארה"ב: הדיגיטל מזנק אך רחוק מלהדביק את הפרסום בטלוויזיה

eMarketer: השנה צפוי הפרסום בטלוויזיה בארה"ב לגלגל 66.35 מיליארד דולר, לעומת 42.52 מיליארד דולר בדיגיטל

רועי גולדנברג 04.04.2013

נוצץ יותר: עלייה של 3% ברייטינג של טקס אוסקר 2013

על-פי נתוני רשת ABC, כ-40.3 מיליון איש צפו בטקס האוסקר ששודר השבוע ■ מחיר חצי דקת פרסומת במהלך הטקס: כ-1.7 מיליון דולר

אדוורטייזינג אייג' 26.02.2013
חסויות | לפני כולם

קשת הכניסה כ-66 מיליון שקל מ"מאסטר שף"

זאת מפרסום וחסויות ■ ההערכות הן כי ההכנסות של קשת מפרק הגמר שישודר מחר יסתכמו ב-8 מיליון שקל נוספים ■ סקר: 17% מהציבור נוהגים לאכול בזמן הצפייה ב"מאסטר שף"; 21% ניסו לבשל בעצמם מנות שראו בתוכנית

לי-אור אברבך 28.01.2013

הגישה המסורתית חוזרת: מארס לא תחשוף את הקמפיין לסופרבול

החברה טוענת כי חשיפת הקמפיין רק בערב הסופרבול תייצר ציפייה בקרב הצופים

אדוורטייזינג אייג' 13.01.2013

האם רצועת שידורי היום בארה"ב סיימה את תפקידה ההיסטורי?

הימים שבהם עקרות-בית הצטופפו סביב המסך הקטן בין 10:00 ל-16:00, כדי לצפות באופרת הסבון האהובה עליהן, חלפו עברו

אדוורטייזינג אייג' 09.01.2013

חודש וחצי לפני סופרבול 2013: רשימת המפרסמים נסגרת

יצרנית המשקאות Anheuser Busch צפויה להיות המפרסמת הגדולה באירוע ■ עלות ספוט של 30 שניות: כ-3.8 מיליון דולר

אדוורטייזינג אייג' 20.12.2012

הסופרבול ה-50 בשנת 2016 - האירוע הפרסומי הגדול בהיסטוריה?

המשחק, שישודר ברשת CBS, כבר זכה לכינוי "The L" - וזאת במטרה למתג את האירוע כגדול ביותר בתולדות עולם הפרסום והמדיה

אדוורטייזינג אייג' 04.12.2012

לראשונה: חברה ישראלית - סודה סטרים - תפרסם בסופרבול

הספוטים למשחק הגמר של ליגת הפוטבול נמכרים ב-3.7 מיליון דולר ל-30 שניות

ענת ביין-לובוביץ' 04.12.2012

ירידה של 30% בהיקפי הפרסום בטלוויזיה בסופ"ש האחרון

עקב הרייטינג הגבוה, הפגיעה בהכנסות של זכייניות הטלוויזיה נמוכה יחסית

ענת ביין-לובוביץ' 18.11.2012

טוויטר מהדקת את הקשרים עם משרדי הפרסום

החברה גייסה לשורותיה את מאט דרלה, אשר ישמש כאחראי על הפרסום בחברה

אדוורטייזינג אייג' 23.10.2012

"סאנדיי נייט פוטבול" - השידור הכי יקר למפרסמים בארה"ב

ספוט של 30 שניות בתוכנית של רשת NBC נמכר עבור 545 אלף דולר; הדיח מהפסגה את "אמריקן איידול" אחרי 5 שנים

מערכת גלובספורט 23.10.2012
בזק | לפני כולם

בזק תהיה נותנת החסות המרכזית של "The Voice"

בזק תשקיע בתוכנית כ-2 מיליון שקל, בדומה להשקעתה בעונה הראשונה ■ הפורמט המצליח של זכיינית ערוץ 2 רשת צפוי לשוב לאוויר לפני סוף השנה

לי-אור אברבך 11.10.2012

   91011121314151617181920212223   

   נמצאו 360 כתבות   |   עמוד 16 מתוך 23