פרסום בטלוויזיה

כתבות אחרונות

 

התפתחות בסאגת מכרז הפרסום של תאגיד השידור הציבורי

מציעים פוטנציאליים במכרז יהיו רשאים להביע עמדה בנוגע לעתירה המינהלית שהגישה שפ"מ, בה היא מבקשת להורות לתאגיד השידור להכניס תנאי הפוסל ממפרסמים להתמודד במכרז

ענת ביין-לובוביץ' 30.06.2016

זמנית: ביהמ"ש מנע את המשך מכרז הפרסום של תאגיד השידור

ביהמ"ש ידון בעתירה שהגישה שפ"מ נגד תנאי המכרז, ולכן המכרז לא ייסגר היום

ענת ביין-לובוביץ' 28.06.2016

מאיומים למעשים: שפ"מ עתרה נגד מכרז הפרסום של תאגיד השידור

במקביל נדחה זאת הפעם השנייה מועד הגשת המסמכים במכרז כדי לענות על עוד שאלות הבהרה

ענת ביין-לובוביץ' 23.06.2016
הגביע של יורו 2016 / צלם: רויטרס

צ'רלטון תשווק את זמן הפרסום במשחקי היורו שישודרו בערוץ 1

אפשרויות הפרסום בערוץ 1 מוגבלות, שכן גורמים מסחריים יכולים לפרסם בו רק חבילות חסות ■ צ'רלטון מתמחרת זמן פרסום קבוע מראש לכל משחק, ולא לפי הרייטינג

ענת ביין-לובוביץ' 06.06.2016
בניין רשות השידור / צילום: אוריה תדמור

נדחו שלבי הערבויות וההצעות במכרז הפרסום של תאגיד השידור

מועד הגשת מכתב הערבויות על סך 15 מיליון שקל - שאמור היה להיות מופקד עד היום והינו חלק מהותי ביכולת לקחת חלק במכרז - נדחה

ענת ביין-לובוביץ' 05.06.2016
ערוץ 1 | לפני כולם

מי יתמודדו במכרז הפרסום של תאגיד השידור החדש?

"גלובס" חושף את מאחורי הקלעים של המכרז: תנאי הסף הקשים, אנשי המדיה שמחפשים משקיעים והפוטנציאל העסקי הנובע מהפרסום ברדיו ומהמנכ"ל החדש

ענת ביין-לובוביץ' 24.05.2016
הפרסומת לטורנדו / צילום מהיוטיוב
זניט מדיה | לפני כולם

מחריף הסכסוך: קשת השאירה לקוחות זניט מחוץ לפריים-טיים

זניט: "קשת מנצלת את כוחה המונופוליסטי בשוק הפרסום בטלוויזיה באופן הפוגע בתחרות" ■ קשת: "זניט מהלכת אימים במטרה להפיק יתרונות מסחריים"

ענת ביין-לובוביץ' 22.05.2016
סטרדיי נייט לייב/ צילום מסך מיוטיוב

"סטרדיי נייט לייב" תקצץ את הפרסומות ב-30% בעונה הבאה

בנוסף, רשת NBC תגביל את השותפויות של התוכנית עם מפרסמים לצורך יצירת תוכן ממותג

אדוורטייזינג אייג' 26.04.2016
אילן טוביהו / צילום: דני כהן

רשת מינתה מבקר להתנהלות אילן טוביהו; מקפיאה ההתקשרות עמו

זאת בשל הפרסומים לפיהם כאשר טוביהו כיהן כמשנה למנכ"ל זכיינית ערוץ 2, קיבלה לכאורה חברה שבבעלותו כספים מגורמי פרסום

לי-אור אברבך 12.04.2016
חסויות | לפני כולם

החסויות של ערוצי הספורט על הכוונת של מועצת הכבלים

בעקבות תלונות של הערוצים המסחריים, מועצת הכבלים והלוויין בודקת את החסויות בערוצי הספורט ■ גורם בטלוויזיה המסחרית: "תקציבי הפרסום שלהם מגיעים עד 100 מיליון שקל"

לי-אור אברבך 11.04.2016
לוגו כנס הטלוויזיה EFFCTV

"המאבק הוא לא בין מסכים, אלא בין תוכן שרוצים לראות לכזה שלא"

הפרסומאי גדעון עמיחי בכנס EffecTV: "תוכן טוב בדיגיטל יגיע לבמה המרכזית, לטלוויזיה"

ענת ביין-לובוביץ' 29.03.2016
אילן טוביהו / צילום: דני כהן

חברת המדיה של אילן טוביהו תשווק את זמן הפרסום בערוצי צ'רלטון

החברה, Tovyahu All Media, תציע גם חבילות פרסום ביורוקאפ ■ הפקדת הזכויות של שיווק זמן הפרסום בחברת מדיה עצמאית מהווה מהלך חריג

ענת ביין-לובוביץ' 08.03.2016
זניט מדיה | לפני כולם

לא מחוברים: פרטנר מורידה את הקמפיין מהטלוויזיה

חברת הסלולר נקלעה למאבק בין חברת המדיה שלה, זניט, לבין זכייניות הטלוויזיה - ולאור זאת לא הצליחה לקבל מיקומים מועדפים בברייקים של הפרסומות

ענת ביין-לובוביץ' 22.02.2016
זניט מדיה | לפני כולם

פרטנר מעלה קמפיין טלוויזיה - בלי מיקומים מועדפים בערוץ 2

טרפוד ההשקה חל על רקע ההתקשרות של פרטנר עם חברת המדיה זניט, שנמצאת בסכסוך עם הזכייניות ■ אפילו התערבותם של יו"ר פרטנר ישראל ושל יורם באומן לא עזרה בינתיים

ענת ביין-לובוביץ' 21.02.2016
זניט מדיה | לפני כולם

לא מתחברים: פרטנר נקלעה למאבק בין זניט לזכייניות

לזניט אין הסכם שנתי עם אף אחת מזכייניות הטלוויזיה, וכעת נדרשת פרטנר להתקשר עמן ישירות - או לשלם מחיר גבוה משמעותית דרך חברת המדיה

ענת ביין-לובוביץ' 18.02.2016
העובר באולטרהסאונד מושיט ידו לדוריטוס / צילום מתוך הפרסומת

המפרסמות בסופרבול הלכו השנה על בטוח

מחיר 30 שניות פרסום היה היקר ביותר אי-פעם בסופרבול - 5 מיליון דולר ■ את מרב הציוצים קיבלה חברת ביטוח שפשוט הגרילה בין המצייצים 250 אלף דולר ■  אחרות הלכו על הומור מזעזע, אך המנצחת הייתה כנראה באדוויזר, שאפילו לא שילמה על כך

שירות גלובס 08.02.2016

   34567891011121314151617   

   נמצאו 360 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 23