מחיר ספוט של 30 שניות בסופרבול 2015 עומד על 4.5 מיליון דולר - עלייה לעומת נתוני השנה שעברה ■ המשחק ייערך ב-1 בפברואר
בחודש הבא תקיים תחרות בין יזמים ישראליים, כשהפרס יהיה חבילת פרסום בהיקף של 7 מיליון אירו בערוצי הטלוויזיה שבבעלות החברה הגרמנית
המפרסמים בארה"ב אוהבים תוכניות איחוד עם דמויות מוכרות ואהובות, שלא צריכות לשכנע את הצופים לחזור לצפות ■ אילו עוד סדרות יעשו צעד דומה?
הרשות השנייה אמנם אישרה לזכייניות להגדיל את הגדלת דקות הפרסום, אך הן לא מצליחות למלא אפילו את המכסה המותרת ■ נבו כרמי, המשנה למנכ"ל יהושע TBWA: "חלק מהקמפיינים שבוטלו ביולי כבר איבדו את המומנטום"
אחרי "צוק איתן" החליטה מועצת הרשות השנייה לאפשר היעדר מגבלה של פרסום בפריים-טיים כפיצוי לזכייניות, וכעת מבקש יו"ר ועדת הטלוויזיה דיון מחודש
מתנגדים לפיצוי שמועצת הרשות השנייה החליטה לתת לזכייניות בעקבות מבצע "צוק איתן" ■ החשש בקשת ובערוץ 10 הוא שהעלאת כמות דקות הפרסום בטלוויזיה עלולה לגרום לעודף היצע שיביא לירידת מחירים משמעותית
לאן נעלמו הקמפיינים של רשתות השיווק, יצרניות המזון והבנקים
כבר הערב, בשעת צפיית השיא, צפויה תפוסה של 75% מזמן הפרסומות, שמשמעותה כ-30 דקות פרסום
כמעט כל המפרסמים עצרו את הפרסום בטלוויזיה במבצע "צוק איתן" - אבל מה הציבור חושב? ■ סקר פאנלס עבור "גלובס" מגלה כי 88% מהציבור דווקא סבורים כי לגיטימי להמשיך לפרסם - במיוחד בקטגוריות שרלוונטיות בימים אלה
בכירים בענף המדיה והפרסום מעריכים כי אם לא יחול שינוי דרמטי במצב הלחימה הנוכחי, אחרי ט' באב יתחילו המפרסמים לחזור לאוויר
למרות ההפסדים, זכייניות הטלוויזיה לא הורידו את מחירי הפרסום ■ מצפות לפיצוי כספי מהמדינה לאחר שמבצע "צוק איתן" ייגמר
בעלי אופטיקה הלפרין מעיד כי בניגוד לרוב המפרסמים הוא המשיך לפרסם כרגיל ואף הגדיל את היקף התקציב ■ רענן סעד, המשנה למנכ"ל איי.די.איי שממשיכה אף היא לפרסם: "אנו סומכים על הזכיינים שלא יעלו ברייקים בימים קשים במיוחד"
אנשי הכספים בקשת מבקשים לעצור לאלתר את ההפקה, ואנשי התוכן בזכיינית מבקשים להמשיך אותה ■ אמנם הרייטינג גבוה, אך הקמפיינים בטלוויזיה נעצרו עקב המצב, כך שלא ניתן לממש את הרייטינג להכנסות, והתוכנית צוברת הפסדים
אחרי ירידה מסוימת בימים הראשונים של "צוק איתן", היקפי הפרסום בישראל צונחים, והענף משותק כמעט לחלוטין ■ המפרסמים לא מעלים קמפיינים, זכייני הטלוויזיה מיובשים, ומשרדי הפרסום וחברות המדיה נותרים חסרי עבודה
על-פי המלצות ועדת שחם, שאומצו ע"י הרשות השנייה, זכייניות הטלוויזיה אמורות להגביל את הכנסותיהן מחברות המדיה לרף של 25% לחברה ■ בניגוד לערוץ 10, זכייניות ערוץ 2 קשת ורשת מסרבות לשתף פעולה עם ההנחיה
הערכות: היקף הפרסום בטלוויזיה ירד אמש בכ-30% יחסית לערב הקודם
9 מיליוןFREE TVבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמזגני טורנדומזרחי טפחותפרסומותשטראוסתאגיד השידור "כאן"