פרסום בטלוויזיה

כתבות אחרונות

 

זכייניות הטלוויזיה לא מצליחות למכור את כל מלאי הפרסום

הרשות השנייה אמנם אישרה לזכייניות להגדיל את הגדלת דקות הפרסום, אך הן לא מצליחות למלא אפילו את המכסה המותרת ■ נבו כרמי, המשנה למנכ"ל יהושע TBWA: "חלק מהקמפיינים שבוטלו ביולי כבר איבדו את המומנטום"

ענת ביין-לובוביץ' 20.08.2014

האם הרשות השנייה תחזיר את מגבלת הפרסום בפריים-טיים?

אחרי "צוק איתן" החליטה מועצת הרשות השנייה לאפשר היעדר מגבלה של פרסום בפריים-טיים כפיצוי לזכייניות, וכעת מבקש יו"ר ועדת הטלוויזיה דיון מחודש

לי-אור אברבך 17.08.2014

קשת וערוץ 10 מתנגדים לעוד פרסומות בפריים-טיים

מתנגדים לפיצוי שמועצת הרשות השנייה החליטה לתת לזכייניות בעקבות מבצע "צוק איתן" ■ החשש בקשת ובערוץ 10 הוא שהעלאת כמות דקות הפרסום בטלוויזיה עלולה לגרום לעודף היצע שיביא לירידת מחירים משמעותית

לי-אור אברבך 11.08.2014
חדשות 2

הפקירו את התקשורת תחת אש

לאן נעלמו הקמפיינים של רשתות השיווק, יצרניות המזון והבנקים

ליאת זנד 07.08.2014

הפסקת האש נכנסה לתוקף - והמפרסמים חוזרים למסך

כבר הערב, בשעת צפיית השיא, צפויה תפוסה של 75% מזמן הפרסומות, שמשמעותה כ-30 דקות פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 05.08.2014

88% מהציבור: לגיטימי לשדר פרסומות במהלך המלחמה

כמעט כל המפרסמים עצרו את הפרסום בטלוויזיה במבצע "צוק איתן" - אבל מה הציבור חושב? ■ סקר פאנלס עבור "גלובס" מגלה כי 88% מהציבור דווקא סבורים כי לגיטימי להמשיך לפרסם - במיוחד בקטגוריות שרלוונטיות בימים אלה

ענת ביין-לובוביץ' 05.08.2014

הערכות: התאוששות הדרגתית בהיקפי הפרסום השבוע

‎‎בכירים בענף המדיה והפרסום מעריכים כי אם לא יחול שינוי דרמטי במצב הלחימה הנוכחי, אחרי ט' באב יתחילו המפרסמים לחזור לאוויר‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 03.08.2014

קשת מציעה למפרסמים פינה על תמיכת החברות בדרום

למרות ההפסדים, זכייניות הטלוויזיה לא הורידו את מחירי הפרסום ■ מצפות לפיצוי כספי מהמדינה לאחר שמבצע "צוק איתן" ייגמר

ענת ביין-לובוביץ' 30.07.2014
יעקב הלפרין / צילום: אמיר המאירי

יעקב הלפרין: "אם עוצרים פרסום, משחקים לידיים של החמאס"

בעלי אופטיקה הלפרין מעיד כי בניגוד לרוב המפרסמים הוא המשיך לפרסם כרגיל ואף הגדיל את היקף התקציב ■ רענן סעד, המשנה למנכ"ל איי.די.איי שממשיכה אף היא לפרסם: "אנו סומכים על הזכיינים שלא יעלו ברייקים בימים קשים במיוחד"

ענת ביין-לובוביץ' 29.07.2014

"האח הגדול": "עוד כמה ימים כאלה ולא נמשיך בעונה"

אנשי הכספים בקשת מבקשים לעצור לאלתר את ההפקה, ואנשי התוכן בזכיינית מבקשים להמשיך אותה ■ אמנם הרייטינג גבוה, אך הקמפיינים בטלוויזיה נעצרו עקב המצב, כך שלא ניתן לממש את הרייטינג להכנסות, והתוכנית צוברת הפסדים

לי-אור אברבך 29.07.2014

אחרי שבועיים של לחימה: ירידה של 90% בהיקפי הפרסום

אחרי ירידה מסוימת בימים הראשונים של "צוק איתן", היקפי הפרסום בישראל צונחים, והענף משותק כמעט לחלוטין ■ המפרסמים לא מעלים קמפיינים, זכייני הטלוויזיה מיובשים, ומשרדי הפרסום וחברות המדיה נותרים חסרי עבודה

ענת ביין-לובוביץ' 21.07.2014
שי באב"ד / צלם: תמר מצפי
הרשות השנייה | לפני כולם

הרשות השנייה תגבש מנגנוני אכיפה להמלצות ועדת שחם

על-פי המלצות ועדת שחם, שאומצו ע"י הרשות השנייה, זכייניות הטלוויזיה אמורות להגביל את הכנסותיהן מחברות המדיה לרף של 25% לחברה ■ בניגוד לערוץ 10, זכייניות ערוץ 2 קשת ורשת מסרבות לשתף פעולה עם ההנחיה

ענת ביין-לובוביץ' 13.07.2014
טלוויזיה / צילום: thinkstock

לאור המצב הביטחוני: המפרסמים עוצרים קמפיינים

הערכות: היקף הפרסום בטלוויזיה ירד אמש בכ-30% יחסית לערב הקודם

ענת ביין-לובוביץ' 09.07.2014

ה"פרזנטור" החדש של Old Navy: מגיש הטלוויזיה ג'ימי קימל

מגיש תוכנית הלילה ישבץ במשדרים שלו תוכן העוסק בסייל של הרשת ■ בנוסף, הרשת תציב מכונות אוטומטיות עם כפכפים שיינתנו בחינם למי שיקיש קוד מסוים

אדוורטייזינג אייג' 26.06.2014
סיאטל סיהוקס זוכה בסופרבול 2014 / צילום: רויטרס

רוצים לפרסם בסופרבול הבא במשך 30 שניות? תכינו 4.5 מיליון דולר

רשת NBC, שתשדר ב-2015 את משחק הגמר של ליגת ה-NFL, מתכוונת לדרוש מחיר שיא עבור ספוט טלוויזיוני של חצי דקה

מערכת גלובספורט 03.06.2014

שחם ייפגש עם בכירי הרשות השנייה לבחון יישום המלצות הוועדה

מסקנות ועדת שחם קבעו כי יש לקבוע רף מקסימלי שחברת מדיה יכולה להוות מהיקף ההכנסות של זכיינית טלוויזיה, כאשר הרף נקבע על 25%

ענת ביין-לובוביץ' 01.05.2014

   67891011121314151617181920   

   נמצאו 360 כתבות   |   עמוד 13 מתוך 23