כשמאשה דשקוב הבינה שתעשיית הדיגיטל משוועת לעובדים, היא עזבה את תפקידה כסמנכ"לית שיווק במכללה למינהל והקימה את Digitalent, בית ספר לתעשיית הדיגיטל ■ בראיון ל"גלובס" היא חולקת תובנות על שיווק ופרסום בעידן הדיגיטלי
חברת הפרסום הדיגיטלי שבשליטת טדי שגיא משנה אסטרטגיה והופכת לחברת הפצת אפליקציות ומוצרים דיגיטליים ■ המנכ"ל החדש, עידו ארליכמן, רוצה לחזק את היתרון התחרותי של החברה
איך מודדים קמפיין בדיגיטל? התשובה אמורה להיות פשוטה, אך המדידה מורכבת יותר ממה שמקובל לחשוב ■ הפרסומאים, המפרסמים והמשווקים מסכימים: "כל מפרסם צריך לגבש לעצמו פרמטרים של מדידה, וזה תהליך למידה"
כך השתלטו ענקי הטכנולוגיה על עולם הפרסום והתוכן
התקציב, שיעמוד על כ-15 מיליון שקל, ייפתח גם למשרדים שאינם נמנים כיום עם מערך הפרסום של החברה
צניחה חדה של המניה, הפסדים, כניסת קרן גידור ודוח קשה על הניהול: בראיון ל-G מסביר מנכ"ל חברת הפרסום המקוון מטומי, עופר דרוקר, מה קרה בשנתיים האחרונות
אתם עדיין עובדים עם משרד פרסום? כנראה שבקרוב מאוד תגידו לו שלום, "זה לא אתה, זה אנחנו", ותיפרדו כידידים ■ ולא, זה לא בגלל שאתם לא מעריכים את החברים המוכשרים שם
כך עפ"י מחקר של חברת AppsFlyer, שמגלה עוד כי התקנות ושימושים פיקטיביים באפליקציות מתבצעים יותר במכשירי אנדרואיד מאשר באייפונים ■ טכנולוגיה חדשה שמשיקה החברה אמורה למנוע לחלוטין את ההונאות הללו
המפרסמים עוברים לשלב הבא ביחסים עם הצרכן, חברות הפרסום משלבות ידיים עם ענקיות הטכנולוגיה, חוסמי הפרסומות מציגים מודל בעייתי, והפרסום הפרוגרמטי בדרך לכבוש את הטלוויזיה
כך העריך שיין סמית, מנכ"ל תאגיד המדיה Vice ■ "פוקס כבר יצאה בהצעת רכש לטיים וורנר. אפל יצאה בהצעה לטיים וורנר, והיא רוצה לקנות גם את נטפליקס. בששת החודשים הבאים כולם ינסו לקנות מישהו אחר, ואנחנו נשב ונתגלגל מצחוק"
כך לפי הערכות בתקשורת בטאיוואן ■ בחברת הפרסום הדיגיטלי, שפיתחה כלי למדידת יעילות הפרסום במובייל שמטרתו למקסם את ההחזר על ההשקעה עבור המפרסם, הושקעו פחות מ-10 מיליון דולר
מנכ"ל? סמנכ"ל שיווק? כדאי שתדע מה משרד הפרסום שלך התבייש לספר לך, או מה מנהלת המותג העדיפה לא להעלות בישיבה האחרונה ■ דעה
סקר Fialkov Digital מציג פרופיל של העובדים בתחום השיווק הדיגיטלי את דרגות השכר שלהם ■ האם לקורס יש יתרון בתלוש המשכורת, ואילו מקצועות הכי מתגמלים בתחום?
MV פעילה בתחום המדיה והפרסום הדיגיטלי, והאלגוריתמים של החברה מבצעים אופטימיזציה של מחיר שטחי המדיה הדיגיטלית
בגיל 18 מכר גורבקש צ'האל את הסטארט-אפ הראשון שלו תמורת 40 מיליון דולר, ובהמשך הדרך מכר חברה נוספת ב-300 מיליון דולר ■ בגיל 34 הואשם באלימות נגד נשים ונשלח לשנת מאסר
החברה פיתחה מערכת המאפשרת למוכרים באתרי Marketplace לייצר קמפיין פרסומי ממוקד בפייסבוק בתוך דקות
בינה מלאכותיתגוגלישראליות בוול סטריטמטא (META)משפיעניםמשרדי פרסוםפייסבוקפרסוםפרסום באינטרנטשיווק דיגיטלי