פרסום דיגיטלי

כתבות אחרונות

 
תום פוטש / צילום: ואדים טיפליצקי

"הניסיון שלי בפרסום דיגיטלי התחיל כבר כשהייתי בן 13"

תום פוטש, דאטה אנליסט במטומי, מספר אודות הטרנדים החמים בעולם הפרסום, וכיצד לימודי הפסיכולוגיה מסייעים לו ■ "במדעי החברה צריך יותר כלי מחקר וסטטיסטיקה כדי לדעת מה נכון ומה לא"

שירי דובר 19.02.2018
מארק צוקרברג / צילום: רויטרס

האינטרסים העסקיים מאחורי ההפחדות מפני גוגל ופייסבוק

אנשי תקשורת, אויבים מרים בשגרה, התאחדו במכתב משותף נגד הפניה של תקציבי פרסום מלפ"מ לגוגל ופייסבוק. מה עומד מאחורי זה? ■ פרשנות

אלי ציפורי 16.02.2018
פרסום דיגיטלי/ צילום: שאטרסטוק
אדלר חומסקי | לפני כולם

שי אלמגור עוזב את אדלר-חומסקי לטובת ניהול מקאן טק

אלמגור, שסומן כמי שעשוי להוביל בעתיד את אדלר-חומסקי, עוזב לטובת תפקיד מנכ"ל מקאן טק ■ החברה תתמחה בנישת הפרסום הדיגיטלי, תחום שנשלט בידי מספר מצומצם של שחקנים שאינם מהמשרדים המסורתיים

ענת ביין-לובוביץ' 11.02.2018
בועז סטמבלר / צילום: איל יצהר
גוגל | לפני כולם

לפ"מ תפרסם מכרז דיגיטל נוסף בהיקף 30-40 מיליון ש'

פורום אתרי האינטרנט הישראליים יוצא נגד הקצבת כ-70 מיליון שקל ע"י לשכת הפרסום הממשלתית לפרסום בגוגל ובפייסבוק: "אפליה בוטה של אתרי התוכן המקומיים"

ענת ביין-לובוביץ' 07.02.2018
מארק צוקרברג / צלם: רויטרס

פייסבוק לא תאפשר פרסום אופציות בינאריות ומטבעות דיגיטליים

הרשת החברתית הודיעה על אימוץ מדיניות פרסום חדשה, במסגרתה לא תאפשר פרסום המקדם מוצרים פיננסיים מפוקפקים ■ מדיניות זו תיושם בכל הפלטפורמות שבבעלות פייסבוק, לרבות אינסטגרם 

ענת ביין-לובוביץ' 31.01.2018
לוגו לשכת הפרסום הממשלתית
לפ"מ | לפני כולם

הפתעה דרמטית במכרז מרכז הדיגיטל של לפ"מ

בסופו של מכרז שנוי במחלוקת, בתקציב בהיקף של 70 מיליון שקל זכו שתי סוכנויות קטנות יחסית שלא נחשבו למועמדות מובילות לזכייה - מייפל ופודיום

ענת ביין-לובוביץ' 30.01.2018
פרסום ברשת / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

היום שאחרי הפרסומות: גוגל נגד פרסום מציק

הדפדפן כרום של ענקית הרשת יתחיל לחסום פרסומות מעיקות בעוד שבועיים ■ האם המהלך צפוי לפגוע בהכנסות של גוגל מפרסום, איך יתמודדו אתרי התוכן בישראל עם השינוי הדרמטי, ולמה בטווח הארוך כולם, כולל הגולשים, כנראה ירוויחו?

ענת ביין-לובוביץ' ויסמין יבלונקו 29.01.2018
בועז סטמבלר / צילום: איל יצהר
לפ"מ | לפני כולם

מכרז הדיגיטל של לפמ: 3 משרדים עלו לשלב הסופי

זהות המשרדים שנבחרו לעלות רחוקה מלהפתיע: Go Interactive ,iProspect ואושן מקבוצת TMF ■ תקציב הדיגיטל של לשכת הפרסום הממשלתית הוא מהגדולים בארץ, והיקפו כ-70 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 16.01.2018
פרסום ברשת / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

2017: הפרסום צמח ב-100 מ' ש'; הרוויחו בגדול - פייסבוק וגוגל

הגידול המשמעותי בדיגיטל אינו בשורה משמחת לענף הפרסום, כי הוא פחות רווחי ■ אמנם יותר כסף הגיע לטלוויזיה לאחר פיצול ערוץ 2, אך התוספת אינה מספיקה לתמוך ב-3 ערוצים ■ הרדיו רשם ירידה של 18% אחרי 4 שנים של גידול רצוף, בעיקר בשל התקלה במערכת הפרסום בתאגיד השידור

ענת ביין-לובוביץ' 09.01.2018
פייסבוק / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

"תוך 4 שנים כמות המקליקים על מודעות בפייסבוק קפצה פי 4"

מנתוני פייסבוק על גלישת הישראלים ב-2017, שריכזה סוכנות פיאלקוב, עלו שתי מגמות עיקריות: גידול של 50% בהקלקה על מודעות והמשך התחזקות הכניסה מהמובייל ■ במקביל, אופי השימוש ברשת החברתית משתנה מהותית: "הישראלים רוצים לקנות יותר בפייסבוק ופחות לעקוב אחרי מפורסמים"

ענת ביין-לובוביץ' 04.01.2018
מקאן תל-אביב | לפני כולם

מקאן ת"א מקימה יחידה לפרסום ברשתות חברתיות

35 לקוחות מקאן שפעילות הדיגיטל שלהם נעשתה במקאן ואלי, יועברו חזרה למקאן ת"א ברבעון הראשון של השנה

ענת ביין-לובוביץ' 01.01.2018
יוטיוב. ביטחון בכוחה של החברה או אטימות? / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב

נסטלה הורידה שוב את הפרסום מכל פלטפורמות גוגל

בחברה לא שבעי-רצון מהצעדים שענקית החיפוש נקטה לסינון תכנים

ענת ביין-לובוביץ' 01.01.2018
פרסום דיגיטלי אייפד טכנולוגיה / צילום: shutterstock

חברת ADIO מתחילה לשווק חבילות פרסום בפודקאסטים

על רקע הפופולריות הגוברת של הפודקאסטים בישראל, מתחילה ADIO, רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי, לשווק חבילות פרסום בפודקאסטים ■ מדובר בפינות תוכן של דקה-דקה וחצי שיוגשו בדרך-כלל ע"י מנחה הפודקאסט וישולבו בו כחלק אינהרנטי

ענת ביין-לובוביץ' 31.12.2017
פרזנטורים אנונימיים / צילום:Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

פרזנטורים אנונימיים: מי גורם לנו לקנות את הגאדג'טים החדשים

אף אחד לא שמע עליהם, אבל הם גורמים לכם לקנות את הגאדג'ט החדש דרך יוטיוב, לסור אל סוכנות הנסיעות בדרך ליעד החלומי באינסטגרם ולהזיל ריר על מנת הגורמה בפייסבוק ■ כך נרקמת מתחת לרדאר תעשייה שמשנה לחלוטין את תחום השיווק והפרסום

יעל בן ישראל 30.12.2017
יהלי סהר / צילום: אמיר מאירי

החברה שרוצה לעשות לפרסום מה ש-WIX עשתה לבניית אתרים

טיילור ברנדס עשויה להפוך לסיוט של ענף הפרסום המסורתי: האלגוריתמים שפיתחו המייסדים - יהלי סער, תום להט ונדב שץ - יודעים לייצר קריאטיביות שמחקה את היצירתיות האנושית ■ בראיון ל"גלובס" מספר סער למה החברה שלו יכולה להפוך למעצמת הפרסום החמישית בעולם

ענת ביין-לובוביץ' 07.12.2017
צביקה נטר וטל חלוזין / צילום: ג'ף פולבר

מנכ"ל אינובייד צביקה נטר מסביר מדוע רכש את טייקי

אתמול דווח כי אינובייד, פלטפורמה טכנולוגית העוסקת בהפצת קריאייטיב וידאו חכם מבוסס דאטה, רוכשת את טייקי, שהיכולת העיקרית שלה היא טכנולוגיה המנתחת את סביבת התוכן של הפלטפורמות הדיגיטליות והרשתות החברתיות

ענת ביין-לובוביץ' 01.12.2017

   34567891011121314151617   

   נמצאו 417 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 27