פררו

יצרנית ממתקים איטלקית

כתבות אחרונות

 
סניף של רשת הממתקים סוויטיים / צילום: גדעון לוין

לא הכול מתוק: התחרות העזה בשוק השוקולד והסוכריות

ענף הממתקים הישראלי מגלגל 3 מיליארד שקל בשנה, ולמרות העלייה במודעות לנושא הבריאות והפחתת הסוכר - נהנה מעלייה בביקושים בתקופת המלחמה • לצד השחקניות המקומיות הגדולות מתרבים המותגים הבינלאומיים, ואת חנויות השוק הקטנות מחליפים סניפי רשתות שנפתחים בהשקעה גבוהה • הטרנדים משחקים תפקיד משמעותי, ו"הכוכב הבא" נקבע בטיקטוק ובאינסטגרם

שירה ספיר 24.10.2024
חצי שעה של השראה. סוד החברות שמצליחות דווקא בתקופות של משבר כלכלי / צילום: מנחם רייס

מגוגל ופייפל ועד מקדונלדס ועליבאבא: הסיפור של החברות שהצליחו לפרוץ בזמן משבר כלכלי

על רקע החששות ממשבר מתקרב, כדאי להיזכר שחברות מצליחות רבות פרצו ועלו דווקא בתקופות של משבר כלכלי, מגוגל ופייפל ועד מקדולנד ונוטלה, Airbnb ועליבאבא. מה הסוד שלהן?

ערן גפן 28.05.2022
מוצרי קינדר / צילום: Shutterstock, Mehaniq

בעקבות יותר מ-100 מקרי סלמונלה באירופה: הורחב הריקול על מוצרי קינדר בארץ

לפני ארבעה ימים פורסם כי בעקבות הבדיקה שמתבצעת באירופה לגבי אפשרות לקשר בין מקרי סלמונלה למוצרי קינדר, הוחלט לערוך ריקול יזום בישראל • אמש פורסם כי כחלק מהריקול היזום ייאספו כלל המוצרים האמורים, ללא הגבלה של מספרי אצוות ותאריכי תפוגה

שירה ספיר 11.04.2022
אילן צחי,  מנכ''ל זניט מדיה / צילום: איל יצהר

זניט מדיה זכתה בתקציב פררו רושה בהיקף 30 מיליון שקל בשנה

תקציב המדיה של פררו רושה כולל את המותגים נוטלה, קינדר ופררו רושה • וגם: פירמת רואי החשבון הבינלאומית Grant Thornton, שאליה שייכת פירמת פאהן קנה מישראל, על הצטרפותה לאמנת Net-Zero • אירועים ומינויים

גלית חתן וענת ביין-לובוביץ' 29.09.2021
פררו רושה
תקציב מדיה | בלעדי

שלוש חברות מתמודדות על תקציב המדיה של פררו רושה

ההיקף השנתי של תקציב המדיה של חברת הממתקים עומד על כ-20 מיליון שקל • לגלובס נודע כי מדיה קום, זניט מדיה ודנטסו ישראל מתמודדות על התקציב

ענת ביין-לובוביץ' 26.04.2021
קפה על גלגלים של מותג ממרחי השוקולד נוטלה
נוטלה | בלעדי

גוד פארם תפתח קפה ראשון של נוטלה בישראל

מאחורי היוזמה להביא את בית הקפה לישראל עומדים הבעלים של גוד פארם ונציגות פררו • הסניף הראשון של הקפה על גלגלים יפתח ברחוב אבן גבירול בתל אביב, צמוד לסניף של רשת הפארם

שני מוזס 15.12.2020
שוקולדים של פררו רושה / צילום: Shutterstock

הישג מתוק: תקציב פררו יטופל ביהושע TBWA ובגליקמן-שמיר-סמסונוב

בעקבות המכרז, משרד שמעוני-פינקלשטיין יוצא ממערך הפרסום של החברה • היקף התקציב הכולל עומד על כ-20 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2020
שוקולדים של פררו רושה / צילום: Shutterstock

דנטסו ישראל זכתה במכרז על תקציב המדיה של פררו בשווי 20 מיליון שקל

על התקציב, שכולל את המותגים נוטלה, קינדר ופררו רושה, התמודדו בין היתר חברת המדיה TMF, המרכזת את פעילות המדיה של משרדי הפרסום מקבוצת אומניקום בישראל, וזניט מדיה מקבוצת פובליסיס

ענת ביין-לובוביץ' 23.12.2019
שוקולדים של פררו רושה / צילום: Shutterstock
TMF | בלעדי

פררו רושה יוצאת למכרז על תקציב המדיה בהיקף 15 מיליון שקל

על התקציב, שכולל את המותגים נוטלה, קינדר ופררו רושה, מתמודדים בין היתר חברת המדיה TMF, המרכזת את פעילות המדיה של משרדי הפרסום מקבוצת אומניקום בישראל, וזניט מדיה מקבוצת פובליסיס

ענת ביין-לובוביץ' 05.05.2019

כך נחסם יבוא מקביל של מותגי מזון בינ"ל בחסות הרבנות

בעלי עסקים בתחום מתלוננים כי היבואנים הרשמיים נעזרים ביצרנים ומשתמשים באישורי כשרות כדי למנוע יבוא מקביל המוריד מחירים ■ המקרה האחרון הוא של שוקולד נוטלה

אילנית חיות 16.11.2016
נוטלה ופררו
ליימן שליסל | לפני כולם

מחסור בשוקולד נוטלה; ליימן שליסל פיטרה 80 עובדים

חודש אחרי נטילת הזיכיון מליימן שליסל, שלוחת פררו רושה בארץ לא הגיעה להסכמים עם הקמעונאים, שמתלוננים על המחירים הגבוהים ■ התוצאה: מותגי החברה נעדרים מהמדפים

אילנית חיות 18.07.2016
ליימן שליסל / צילום:אייל פישר

ליימן שליסל נכנסה לרשימת הספקים הגדולים לפי חוק המזון

המשמעות: איסור לסדר את המוצרים, להתערב במחיר, בשטח המדף ובהיקף הרכישות ברשתות ■ ואולם, לאחרונה אישר משרד הממונה לליימן שליסל פטור זמני מהאיסורים, בכפוף למגבלות, עד סוף יוני

אילנית חיות 01.06.2016
פררו רושה / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
ליימן שליסל | לפני כולם

ליימן שליסל בדרך לאבד את זיכיון נוטלה ופררו רושה

החברה העולמית פררו רושה הודיעה לליימן שליסל על נטילת הזיכיון למותגים בישראל, ועפ"י הערכות היא תפתח שלוחה עצמאית בארץ ■ ליימן: "שתי החברות מסכימות כי לא ניתן להמשיך במודל שיתוף-הפעולה הנוכחי"

אילנית חיות 23.11.2015

אומניקום תטפל בתקציב המדיה של מותגי פררו רושה

תקציב המדיה הכולל של המותגים נוטלה, קינדר ופררו רושה מוערך בכ-18 מיליון שקל במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 29.07.2015

יצרנית השוקולד פררו דוחה שמועות על מיזוג אפשרי עם נסטלה

‎‎החברה האיטלקית, שאחראית למותגים נוטלה, קינדר ופררו רושה, מצויה בבעיית ירושה לאחר שאחד מהבנים של המייסד מת מהתקף לב‏

‎‎שירות גלובס 20.10.2013
ליימן שליסל | לפני כולם

עוד התייקרות: גם מחיר שוקולד נוטלה עשוי לעלות

ליימן שליסל, יבואנית ממרח השוקולד: "הספק בחו"ל העלה לנו את המחיר" ■ בתוך כך, החברה עצרה את אספקת נוטלה לרשת שופרסל על רקע מחלוקת מסחרית

אילנית חיות 02.05.2012

   12   

   נמצאו 21 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2