חברת התעופה חווה תקופה קשה ביותר, לאחר פרסום סרטונים של נוסע שהורד בכוח מטיסת החברה ■ הדוחות הרבעוניים עשויים להפתיע לטובה את המשקיעים המודאגים
גולדמן זאקס ממליץ לקנות את יונייטד קונטיננטל
מצטרפות לסוני ואמירייטס, שהחליטו לאחרונה שלא לחדש את הסכמי החסות עם התאחדות הכדורגל העולמית
שנתיים לאחר האיחוד בין יונייטד וקונטיננטל, המנכ"ל ג'ף סמיסק כבר יודע להצביע על הבעייתיות ■ עם ה"דרימליינר" שאוטוטו יושק ומפת יעדים רחבה יש סיבות לאופטימיות, אך התוצאות הכספיות והידרדרות המניה מעלות גם אפשרויות אחרות
מטוס נוסעים של חברת קונטיננטל ועליו 200 נוסעים דיווח כי הוא עומד לבצע נחיתת חירום בעקבות עשן בתא המטען ■ בנתב"ג הוכרז מצב חירום ■ המטוס נחת בשלום
תחזית אופטימית של JP מורגן למניות הבולטות בסקטור, עליית מחירים והתייעלות מצד החברות הופכות את מניות חברות התעופה להשקעה אטרקטיבית ■ שובו של הסקטור החבוט?
כל אחת מחברות התעופה מבטיחה לנוסעים העסקיים מזון משובח ומושבים נוחים, אבל הקרב האמיתי מתמקד עדיין בזירת המחיר - שם מגלה בדיקת "גלובס" כי הכול תלוי ביעד
חברת התעופה האמריקנית, שלאחרונה זינקה למקום השני בדירוג החברות הפעילות בנתב"ג, רומזת כי בכוונתה להפעיל טיסה יומית שלישית מת"א לארה"ב במסגרת האיחוד עם יונייטד
באיזו חברת תעופה הכי משתלם להיות נוסע מתמיד? ■ "גלובס" בדק כמה פעמים תצטרכו לטוס ובאיזה אופן תוכלו לצבור נקודות ומיילים בדרך המהירה והנוחה ביותר
על פי ההערכות, נע הנזק לחברות בין 30 ל-150 מיליון דולר ■ "סופה נוספת מסוג זה בינואר עשויה להיות הרסנית עבור החברות ■ קונטיננטל: "אין סיבה לדאגה; אנחנו ערוכים מראש"
צוות שופטים צרפתי הטיל על חברת התעופה האמריקנית תשלום פיצויים בסך 1.6 מיליארד דולר וגזר על אחד המכונאים מאסר על-תנאי ל-15 חודשים ■ קונטיננטל: נערער על הפסיקה
האמריקנים ישנים 7 שעות בלילה בממוצע ו-20% מהם חשים עייפות במהלך היום ■ במטרה להעלות את התפוקה, החברות מעודדות שינה בעת העבודה
עובדות בחברת יחסי הציבור של רני רהב הופתעו כשנקראו לעמוד באמצע ישיבת הנהלה - וקיבלו שעוני "קרטיה"
לחברת התעופה המאוחדת יהיה כוח עבודה של קרוב ל-90,000 וצי של 693 מטוסים ■ המיזוג עלול להעלות את מחירי הטיסה ■ לעסקה דרוש עדיין אישור הרגולטורים
המשקיעים שיעדיפו את האסיפה הכללית של ברקשיר האתווי ימלאו את אצטדיון קווסט סנטר כדי להאזין לבאפט, "האוראקל מאומהה", שישיב לשאלותיהם על השקעות, פוליטיקה וכלכלה במשך יותר משש שעות
בדיקת "גלובס": הנוסעים המתמידים משלמים לא מעט עבור כרטיסי טיסה חינם ■ באייר פראנס עולה כרטיס בונוס לניו-יורק 400 דולר וללונדון 370 דולר ■ בבריטיש איירווייס ישלמו המתמידים 250 דולר על כרטיס בונוס לפריז