יום השבתון לרגל הבחירות בשילוב מזג האוויר החמים מושכים את המצביעים החוצה: מרכזי הקניות, בתי הקפה והמסעדות וגם חופי הים עמוסים • עם זאת, לפני נתוני שב"א, הוצאות הישראלים בכרטיסי אשראי נמוכות ב-5.2% מיום הבחירות הקודם
ההוצאות בכרטיסי אשראי ביום הבחירות האחרון הוכפלו ביחס לבחירות לרשויות המקומיות ב־2018 • מועד הבחירות לפני חג הפסח ולאחר הסגרים הממושכים מרמזים כי המגמה צפויה להימשך
לפי נתוני שב"א, בין השעות 9:00 ל-13:00 הבוקר, הוציאו הישראלים סכום של כ-539 מיליון שקל בכרטיסי אשראי, לעומת 468 מיליון שקל באותן שעות בשבוע שעבר
ההשוואה נעשתה לעומת השבוע של פורים ב-2019, כיוון שבשבוע המקביל ב-2020 כבר נרשמה ירידה בפעילות על רקע תחילת התפרצות מגפת הקורנה בישראל • לפי אותה השוואה, פדיונות המרכזים הפתוחים צמחו ב-93% • הובילו את הצמיחה ביג פאשן אשדוד, קניון עזריאלי מלחה וקניון עזריאלי בגבעתיים
ההגבלות על המשק, שהוסרו רק באמצע פברואר, הביאו לירידה קלה בשימוש בכרטיסי אשראי בחודש החולף לעומת ינואר השנה • עם זאת, קצב הרכישות עלה בחלקו השני של פברואר ביציאה מהסגר, בעיקר בענפי השירותים שנפגעו בעיקר מהמשבר
לפי נתוני שב"א, הוצאות של יותר מ-2.48 מיליארד שקל בכרטיסי אשראי נרשמו בימים חמישי עד שבת בסוף השבוע האחרון • על מה הוצאנו ומה קנינו?
לפי הנתונים שמפרסמת כא"ל, סך הרכישות של הישראלים בשנת 2020 הסתכם בכ-346 מיליארד שקל, ירידה של כ-4% לעומת אשתקד • ענפי המחשבים והמזון נהנו מעלייה, ענפי המסעדות והאופנה ירדו בעשרות אחוזים
מנהלי חברות קמעונאיות חוששים שתיירים ינטשו את לונדון לטובת יעדי קניות אחרים באירופה
תעשיית האופנה נחשבת היום לתעשייה השנייה הכי מזהמת ומנצלת, זאת שאחראית לשימוש ברבע מהכימיקלים המזהמים בעולם • עבור פועלות ייצור בעולם השלישי, נובמבר הוא אכן חודש שחור משחור
מנתוני שב"א, שבדקה את הוצאות הישראלים בכרטיסי אשראי, בין השעות 12-9 גוהצו 400 מיליון שקל - מדובר על ירידה של 10% לעומת השנה שעברה בצל מגבלות הקורונה ופתיחה של פיילוט מצומצם של 15 קניונים ותחת מגבלה של 10 לקוחות בחנות • הדקה העמוסה ביותר הבוקר - 11:55
לצד ההנחות הגדולות וההזדמנויות שהיא מספקת, עונת הקניות משופעת גם במלכודות צרכנים שאנחנו לא תמיד מודעים אליהן • כל הדרכים והמניפולציות שכדאי שנכיר, בעיצומה של עונת הקניות
לצרכנים יש צורך לקנות עכשיו, עוד יותר מתמיד. עם זאת, חוסר האמון שלהם בעתידם הכלכלי מפחית את יכולתם לממש את הרצון שלהם לקנות - מה שאינו מבשר טובות לבעלי העסקים
על רקע משבר הקורונה והשלכותיו הכלכליות, האם זו השנה האחרונה של הבלאק פריידי והסייבר מאנדיי?
מהנתונים של שב"א עולה כי בין השעות 9:00 ל-13:00 גיהצו הישראלים בסכום כולל של 495 מיליון שקל • השעה העמוסה ביותר הייתה בין 11 ל-12 בה התבצעו עסקאות בכרטיסי אשראי בהיקף כולל של למעלה מ-140 מיליון שקל
שוק מוצרי הצריכה מציג צמיחה של כ-9% במכירות במחצית הראשונה של השנה • לא רק המכירות עלו, אלא גם המחירים – בעיקר בקטגוריות המזון והמוצרים לבית • "גלובס" מנתח איזה חברות מזון נהנו ואיזה נפגעו, מה קנינו יותר, מה פחות, ועד כמה מחירי המזון ממשיכים לטפס
בשופרסל מדווחים עלייה של 10% בצריכה הכללית, כולל בהזמנות באתר האינטרנט של הרשת אך לא מזהים חוסרים במוצרים מסוימים • גם בסופר פארם מרגיעים שלא צפוי מחסור במוצרים מסוימים ואף מייחסים לציבור הישראלי ניסיון בכך שהוא מבין שהחנויות יישארו פתוחות לרשותו
הפניקס גמאישראל במלחמהכרטיסי אשראיקמעונאותקניות באינטרנטקניתירשתות אופנהרשתות שיווקשב"אתיירות