זאת אם לא יימצאו זכיינים חלופיים תוך זמן קצר ■ הרווח הנקי ברבעון הראשון הסתכם ב-28.9 מיליון שקל ■ הכנסות החברה ברבעון רשמו קיטון של 4.3% לעומת הרבעון המקביל והסתכמו ב-137.9 מיליון שקל
מחברה משפחתית למותג בינלאומי
תשקיע את הסכום יחד עם שותפתה ברשת, חברת DCK Concession רשת "דיווה" חתמה את 2008 עם מכירות של 17.3 מיליון שקל והפסד תפעולי של 3.4 מיליון שקל
מסקר השירות של "גלובס" אפשר ללמוד כי יתרון הגודל עשוי להפוך למכשול: זארה שמנהלת רצפות מכירה גדולות ורשת פוקס זכו שתיהן לציונים נמוכים - בעוד שקרייזי ליין ותמנון הצעירה מפתיעות לטובה
אורנג' הובילה בשבוע שעבר גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-146 אלף דולר סופר-פארם והמשביר לצרכן הגדילו את ההשקעה בפרסום לקראת החג
הרחיבה את רצפת המכירה של הסניף והפכה אותו למרכז האופנה של הרשת, שבו יוצגו קולקציות בלעדיות סביב נושאים מתחלפים המנכ"ל גבי רוטר צופה כי פידיון הסניף העומד על עשרות מיליוני שקלים בשנה יגדל ב-50%
Twisted Fly: חלק גדול מהשיחות ברשת על הפרסומת נסבו סביב השמועה כי מדובר בקמפיין שנדחה על-ידי אופנת פוקס - והוצע לקסטרו
קסטרו הצליח לשמר את מקומו כמותג החזק בשנה החולפת, אך נחלש וצנח לשפל של כעשור פוקס התחזק משמעותית על חשבון זארה ורנואר בקרב הנוער חוסר הבידול משחק לטובת רשתות זולות כמו פוקס ותמנון
ההכנסות של רשת האופנה בשנה החולפת צמחו ב-4.3% ל-601.6 מיליון שקל ברווח התפעולי חל קיטון של 0.6% ל-79.4 מיליון שקל
yes במקום השני עם השקעה של 317 אלף דולר - ובמקום הראשון בפרסום ברשת עם השקעה של 104 אלף דולר
בזארה, מנגו, ML ורנואר - יחס הדיבור, הביקורים בחנויות ומימוש הקניות מצביעים על פוטנציאל צמיחה לעומתם, המותג פוקס הוא בין המדוברים ביותר - אך אחוז הדיבור השלילי לגביו גבוה ומעיד על פגיעותו
הג'ינסים הישנים ייתרמו לעמותות למען נוער בסיכון מנכ"ל קסטרו, גבי רוטר: "חשבנו איך אנחנו מצד אחד תורמים למען מטרה נעלה ומצד שני יוצאים מורווחים" המהלך ילווה בקמפיין בהשקעה של 2 מיליון שקל
קסטרו הורשעה בהטעיה במבצעי הוזלה בחנויות ובהצגת תוויות מחירים במטבעות זרים; גזר הדין יינתן בינואר 2009 הוניגמן הורשעה בהטעיה בהצגת תוויות מחירים במטבעות זרים, והוטל עליה קנס בסך 40 אלף שקל
המנכ"לים של 6 רשתות אופנה מובילות מודאגים מהחורף המתעכב ומהמשבר שפוגע בצריכה בשיחה עם "גלובס" הם מעריכים כי היפוך במגמה השלילית עדיין רחוק, ומספרים כיצד הם נערכים לעבור את התקופה הקשה
המצב הכלכלי טומן בחובו מבצעים בכל ענף - ובראש ובראשונה בענף האופנה החורף המתמהמה תורם את חלקו, והרשתות מנסות להיפטר מהמלאי באמצעות מבצעים עצמאיים או בשיתוף עם חברות האשראי והקניונים
(עדכון) - גבי רוטר התייחס לפעילות קסטרו בגרמניה, שצמצמה את ההפסד הרבעוני שלה ב-35% הכנסות קסטרו ברבעון גדלו ב-13.6% החברה עברה לרווח - לעומת הפסד של 5.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד
Hoodiesאורבניקהדוחות כספייםהנפקה ראשונית לציבורהראל ויזלפוקספרסוםקמעונאותרון רוטררשתות אופנה