נפח השיח על פוקס ברשת עולה, וזה של קסטרו יורד, אבל עוד לא ניתן להגיד "מהפך"
"אות הקלון למפרסם הסקסיסטי" של ויצ"ו לרגל יום האישה הבינלאומי: מקסטרו ועד גולדסטאר
חברת האופנה סוגרת את 14 החנויות בגרמניה וצפויה לצאת גם משוויץ, מתאילנד ומקזחסטן ■ המנכ"ל גבי רוטר: "אנחנו עוצרים את הדימום; אני לא פוסל אפשרות שנחזור לחו"ל"
זאת גם כאשר העובדים הנפגעים אינם מיוצגים על-ידה - כך פסק היום באופן תקדימי בית הדין הארצי לעבודה
8 שנים אחרי שיצאה לפעילות בינלאומית, קסטרו עומדת בצומת דרכים ■ הפעילות בחו"ל מניבה הפסדים של עשרות מיליוני שקלים, ובקסטרו יחליטו בקרוב אם לסיים את ההרפתקה מעבר לים
הפרסום בקטגוריית רשתות השיווק צמח ב-6% ■ תקציבי הפרסום בשוק הסלולר ירדו ב-31% ■ קבוצת שטראוס היא עדיין המפרסם הגדול ביותר ב-2010, וסופר-פארם המותג המושקע ביותר
למקום השני הגיעה H&M, ואחריה המשביר לצרכן ■ גולף וסליו במקום הראשון בהיקף השיחה החיובית, ואילו H&M ו-GAP נמצאות בתחתית הדירוג עם היקף גבוה יחסית של שיחה שלילית
החנויות החדשות של רשת האופנה ייפתחו בקניון אבנת בפתח-תקווה ובקניון רוטשילד בראשל"צ
קסטרו כבר סגרה במהלך 2010 כ-4 סניפים הפסדיים, וכיום הרשת מונה 20 סניפים בלבד ■ בשנים האחרונות התמודדה הרשת עם פתיחת נקודות מכירה רבות בתחום אביזרי האופנה
צומת ספרים מבלפת, קום איל פו מבזבזת, סיטרואן רצינית, ורק פסטרמה אחת וקוץ בה
שתי נסייניות, 7 רשתות, 3 מידות שונות לכל אחת - אלה תוצאות סיבוב המדידות של "גלובס" ברשתות האופנה, בניסיון לבדוק איך זה שהג'ינס במידה שביקשתן בקסטרו קטן עליכן בדיזל
לא רק רשתות אמריקניות: הרשת היפנית, שמפעילה 2,203 חנויות בעולם ואשר מחזור המכירות שלה עומד על 10 מיליארד דולר בשנה, עושה עלייה ■ קסטרו: "לא היה ולא נברא"
יפעת מחקרי מדיה: היקף החשיפה הכולל בענף האופנה ברבעון השלישי של 2010 מוערך ב-91.1 מיליון שקל ■ המותג H&M מוביל עם 29% מהחשיפה בשווי 27.8 מיליון שקל
מנכ"ל קניון שבעת הכוכבים: "יש ירידה של 15%-20% בתנועת המבקרים בקניון, וזה מביא לירידה במכירות" ■ בחלק קטן של הרשתות עושים התאמות של הקולקציות למזג-האוויר
האם האייקון "צור קשר" באתרי האינטרנט של החברות נועד ליצירת קשר אמיתית בין הלקוחות לחברות - או שהגופים רואים בו המלצה בלבד? ■ בדיקת "גלובס"
זאת כחודש לאחר הבקשה להקפאת הליכים ■ היקף חובות הרשת עומד על 15.5 מיליון שקל, והכוונה היא למכור אותה ב-4-5 מיליון שקל ולהשאיר אותה לרוכש כשהיא נקייה מחובות
Hoodiesאורבניקהדוחות כספייםהנפקה ראשונית לציבורהראל ויזלפוקספרסוםקמעונאותרון רוטררשתות אופנה