זאת אחרי כ-5 שנים ■ בתחילת הדרך קיוו בפוגל שהשת"פ עם אדלר-חומסקי יוביל לרכישת מניות במשרד, אך המהלך לא התממש ■ פוגל: "הקשר שלנו עם קראט נוצר כתוצאה מהזדמנות לייצג חברות בינלאומיות הקשורות עם קראט העולמית"
התקציב, בהיקף 85 מיליון שקל, כולל את כל מותגי המשקאות של החברה, הבירות, המים המינרליים ומוצרי טרה ■ טופל במשך 13 שנה בקראט מדיה וואן
החברה המרכזית למשקאות קלים (קוקה-קולה), שהיתה מעורבת בתהליך קבלת ההחלטות בקראט, תישאר לקוח העוגן של החברה ■ את מנור תחליף יהודית יפרח, סמנכ"ל הכספים של קראט
היקף התקציב: כ-9 מיליון דולר במחירי מחירון ■ בנוסף נבחנת העברת תקציב רכש המדיה ממדיה קום לקראט מדיה וואן ■ השינויים - בעקבות ההסכם הגלובלי של נוקיה עם JWT וקארט
המותג, שייקרא "מאנה", יכלול כ-10 מוצרי מזון, בהם שקדי מרק וחטיפים, שיתחרו במותגים כגון ביסלי וכיפלי
בנוסף נבחנת גם העברת תקציב רכש המדיה ממדיה קום של גלר-נסיס ואדלר-חומסקי לקראט מדיה 1 ■ השינויים נבחנים בעקבות השינוי בתקציב הפרסום העולמי של נוקיה ■ היקף התקציב: כ-9 מיליון דולר במחירי מחירון
זניט מדיה ממשיכה בשלב זה להשתתף במכרז ותתמודד בשלב הבא מול חברת המדיה TMF
ככל הנראה, חברות המדיה יוניון, יוניברסל מקאן וזניט מדיה לא ייקחו חלק במכרז ■ במקביל מתקיים מכרז על תקציב הפרסום של רשת האופנה גאפ, בו משתתפים גיתם BBDO, גלר-נסיס ואדלר-חומסקי&ורשבסקי
בסיבוב הראשון של המכרז השתתפו רוב חברות המדיה הגדולות - זניט מדיה, יוניון, קראט מדיה וואן ו-TMF הרשת השבדית לא תתקשר עם משרד פרסום ישראלי, וכל הקריאייטיב הפרסומי ייובא מחו"ל
תקציב המדיה של מזרחי-טפחות טופל עד כה ע"י יונייטד ב-2008 עמד היקף הפרסום של הבנק על כ-12.8 מיליון דולר במחירי מחירון
היקף תקציב המדיה של מותגי הסיגריות עומד על כ-4 מיליון שקל טופל עד כה בקראט מדיה ואן