רמי לוי סימן מזמן את בתו יפית כיורשת הפוטנציאלית של אימפריית הקמעונאות, אבל בשבוע שעבר זה הפך לרשמי כשהודיע על מינויה למנכ"לית משותפת • הוא מצדו לא מתכוון להתנצל על זה: "משפחה מחזקת את העסק" • יחד הם מתכוונים להגדיל את הרשת, אחרי שנה לא פשוטה שכללה גם ירידות ברווחים • בראיון הוא זועם על מחירי העגבניות ובטוח שמשרדי החקלאות והאוצר פוגעים בצרכנים
דירקטוריון חברת רמי לוי אישר את המינוי של יפית אטיאס שייכנס לתוקף ב-1 בינואר 2025 • אטיאס החלה דרכה ברשת לפני כ-25 שנים, ובעשור האחרון כיהנה כסמנכ"לית השיווק של החברה
רשתות השיווק נהנו ברבעון השני של השנה מעלייה חדה ברווחים ובהכנסות – חוץ מרמי לוי שפרסמה דוח כספי חלש והמניה צנחה • רמי לוי עצמו משוכנע שהתוצאות דווקא "מצוינות", ומסביר: "החלטנו לספוג את ההתייקרות ולבוא לקראת הלקוחות"
חברת המשלוחים המהירים נמצאת על המדף בישראל קרוב לשנה, וכעת העניין בה גובר, על רקע העלויות הכבדות של הפעלת מערך אונליין מוצלח • לגלובס נודע כי גם קינג סטור מתעניינת, אך ברשת מכחישים • השירות פעיל בעיקר במרכז הארץ ובחיפה ואמור להתרחב בחודשים הקרובים לאזור הדרום
חברת רמי לוי דיווחה על "טעות" של 45 מיליון שקל בדוח הרבעוני ועוררה שאלות סביב הביקורת הנדרשת • גורמים המעורים בפרטים מספרים כי המשרדים המבקרים, Deloitte ישראל ובן דוד שלוי קופ, הבחינו בפער והסתפקו בהסברים שקיבלו • מה הסיכוי שמקרה כזה יחזור?
במסגרת הפרסום לדוחות הרבעון השני, רמי לוי דיווחה על הצגה מחדש של הדוחות לרבעון הראשון, לאחר שגילתה טעות בהצגת עלות המכירות • השפעת הטעות על הרווח הכולל עמדה על כ-45 מיליון שקל
בסניפי רמי לוי החלו למכור חלב מיובא במחיר הנמוך מהמוצר המקביל המקומי, בעקבות ההחלטה לבטל זמנית את המכס על יבוא חלב • בענף טוענים כי מדובר במהלך שיווקי ולא עסקי • לוי מצדו דוחה את הביקורות: "הטענות האלה שטויות"
החברה דיווחה לבורסה כי היא מקיימת מו"מ עם חברות בינלאומיות, ביניהן הרשתות אושן, קזינו ונוספות • אם החברה אכן תחתום על הסכם עם אושן, סביר שהיא לא תעשה זאת בזכיינות אלא באמצעות חברה בבעלות משותפת שתנוהל ע"י לוי עצמו
מייסד רשת הדיסקאונט מסביר כיצד ניתן להילחם בעליית המחירים ("לצרכן יש כוח עצום בידיים"), לא חושש מהמותג קרפור ("כשרשת בינלאומית באה, היא נכנסת בעצמה"), צופה במפתיע ירידת מחירים השנה ("עלויות התובלה והתשומות ירדו") ומסתייג ממחאת אנשי העסקים ("כשאתה קורא לא להשקיע בארץ, זה פוגע")
השנה החולפת התאפיינה במאבק הציבורי נגד ההתייקרויות בשוק המזון, שינויים בחלק מהנהלות הקמעונאיות והיערכות לקראת כניסת הרשתות הבינלאומיות קרפור וספאר • איך תיראה השנה הקרובה של שופרסל, יינות ביתן, רמי לוי, ויקטורי, יוחננוף וטיב טעם • לפי תחזית שירה אחיעז מ-IBI, הנתח של המותג הפרטי יגדל, יותר רשתות יפזלו לכיוון הפארם והסטוק, ותורחב הפעילות בשוק המוסדי
בעקבות דרישת ענקיות היבוא להעלות מחירים, מאיימות שופרסל, ויקטורי ורמי לוי להסיר מהמדפים מותגים שיתייקרו • ההסתדרות נערכת להגביר את המחאה • דיפלומט, שהודיעה על ההתייקרות החדה ביותר: לא נספק מוצרים ללא עדכון מחירים • השאלה היא מה יקרה בעוד שבועיים, כאשר המלאים של הקמעונאיות יתרוקנו
הרווח התפעולי של הרשת עלה אשתקד בכ-14% לכ-321 מיליון שקל, בהשוואה לכ-282 מיליון שקל בשנת 2020 • ההכנסות של רמי לוי הסתכמו ב-6.45 מיליארד שקל, לעומת 6.47 מיליארד שקל בשנת 2020
המשא ומתן המתלהט לרכישת נתח מהנוסע המתמיד נותן הצצה לאסטרטגיה החדשה של הקבוצות הגדולות במשק • מועדון הלקוחות של אל על שווה יותר מהחברה עצמה; פוקס מדווחת על זינוק עקבי בכל שנה במספר המצטרפים; ובשופרסל לא מסתפקים ביותר מ-2 מיליון חברים • אבל יש מי שכבר מזהיר שזה לא שווה את ההשקעה
רשת שיווק השקמה מייחסת את הירידה הרבעונית בהכנסות וברווחים למיעוט ימי העבודה ולהעמקת מבצעי חגי תשרי • מינואר עד ספטמבר רשמה רווח נקי של 150 מיליון שקל • רמי לוי על הירידה ברווח הגולמי: "העברנו חלק מהרווח לטובת הלקוח"
דוחות כספייםהעלאת מחיריםיבואיפית אטיאס-לוימחירי המזוןקמעונאותרמי לוירשת הקמעונאות SPARרשתות שיווקשופרסל