שלמור אבנון עמיחי

כתבות אחרונות

 

"גלובס" ומשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי נפרדים

מנכ"ל "גלובס", איתן מדמון: "העבודה הנפלאה שנעשתה על-ידי שלמור-אבנון-עמיחי במשך שנות העבודה המשותפות תרמה רבות להישגים יוצאי הדופן של 'גלובס' בעשור האחרון"

שירות גלובס 26.09.2009

משרד הפרסום של השנה: על מי מהמרים בענף הפרסום?

רגע לפני חשיפת התוצאות של משרד הפרסום של השנה, אנשי ענף הפרסום כתבו בעמוד הפייסבוק של "גלובס" את ההערכות שלהם לגבי התוצאות ■ כל התגובות, ההימורים וההערות על התחרות והענף

אליאב אללוף 23.09.2009

4. שלמור-אבנון-עמיחי

זאת הייתה שנה סוערת במיוחד לשלמור-אבנון-עמיחי, המשרד עם היקף התקציבים השלישי בגודלו בשוק

23.09.2009

הפרסומת למגה בול עם אברי גלעד - הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למילקי בכיכובם של אקי אבני וסנדי בר היא שוב האהובה ביותר ■ הפרסומת ל-012 סמייל היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות ששודרו בשבוע החולף

ענת ביין-לובוביץ' 21.09.2009

מגזין "פירמה" יחשוף: איזה משרד פרסום המפרסמים הכי מעריכים?

על-פי מסורת "אדוורטייזינג אייג'", עם מדד הכולל 10 פרמטרים שונים, מגזין "פירמה" של "גלובס" יסמן לראשונה את משרד הפרסום של השנה ■ הדירוג ייחשף ב-24.9

שירות גלובס 16.09.2009

סקר משרדי הפרסום: מקאן-אריקסון הכי מתגמל; בגלר-נסיס הכי נעים לעבוד

במגזין "פירמה" הקרוב, שיופץ ב-24.9, ייבחר משרד הפרסום של השנה ■ 76% חושבים שמשרדי פרסום הם מקום עבודה מעניין, כמעט 50% טוענים כי שעות העבודה מטורפות

ענת ביין-לובוביץ' 15.09.2009

תקציב הפרסום של מזגני טורנדו עבר מאדלר-חומסקי לשלמור-אבנון-עמיחי

מדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בשוק, שהיקפו ב-2008 נאמד בכ-22 מיליון שקל במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 14.09.2009

הלקוח שלכם לפעמים חכם מכם

פתאום, משום מקום, הגיח גולש אנונימי, לא מעצב ולא מנוסה - והביא את הרעיון המבריק

אדם שוב 14.09.2009

תקציב הפרסום של קרן קיימת לישראל יוצא למכרז

אדלר-חומסקי, יהושע TBWA, גליקמן-נטלר-סמסונוב, שלמור-אבנון-עמיחי, מקאן-אריקסון וזרמון-גולדמן מתמודדים על התקציב, שמטופל כיום באדלר-חומסקי ■ על-פי הערכות, היקף התקציב של קק"ל יגיע השנה ל-750 אלף דולר

ענת ביין-לובוביץ' 09.09.2009

שבוע שני ברציפות: הפרסומת למילקי - הזכורה והאהובה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון, שהיא המושקעת ביותר במונחי זמן מדיה, הגיעה למקום השני הן בדירוג הפרסומות הזכורות והן בדירוג האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 06.09.2009

מקאן, שלמור ואדלר מתמודדים על תקציב הפרסום של קבוצת טורנדו

התקציב, המטופל כיום באדלר-חומסקי&ורשבסקי, הוא בהיקף של 22 מיליון שקל ■ פגישת היכרות נערכה עם נציגי שלמור ועם נציגי מקאן, שכבר ערכו להנהלת טורנדו פרזנטציה

ענת ביין-לובוביץ' 03.09.2009

מילקי - הפרסומת הזכורה, האהובה והמושקעת ביותר

גיאוקרטוגרפיה: שלוש פרסומות הנכללות ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות - סלקום, yes ו-מילקי, נכללות גם ברשימת 10 הפרסומות המושקעות ביותר מבחינה תקציבית

‎‎יניב פוהורילס‏ 30.08.2009

הפרסומת של יופלה - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מילקי ממוקמת בשבוע הראשון לשידורה במקום השני ברשימת האהובות

יניב פוהורילס 23.08.2009

דברי הימים של הקרבות בשוק רכש המדיה ומשרדי הפרסום בישראל

בין עשרות הידיעות על סכסוכים בין הכוחות הפועלים בתחום רכש המדיה, התפנינו לעשות קצת סדר בבלגן: מה יצר את מבנה השוק? למה אורן יוניוב חובר לאדלר-חומסקי? מאיפה נובע כוחו של מקאן - ולמה כולם כל-כך עצבנים?

ענת ביין-לובוביץ' 19.08.2009

גיא פורה ימונה למנכ"ל משותף ב-Y&R אינטראקטיב

פורה - שהצטרף לפני פחות משנה למשרד הפרסום גיתם BBDO, שם היה אחראי על פעילות האינטראקטיב - ינהל את משרד האינטראקטיב של שלמור-אבנון-עמיחי לצד המנכ"לית הנוכחית, הדר להט-אלטמן

נועה פרג 17.08.2009

אינטרפבליק מגדילה את אחזקותיה בראובני-פרידן ל-75%

מדובר במימוש של הסכם שהחל כבר ב-2002 עם רכישת רבן-גולני ■ גם שלמור-אבנון-עמיחי צפוי בקרוב למכור את יתרת מניות המשרד לקבוצת Y&R

ענת ביין-לובוביץ' 28.07.2009

   123456789101112   

   נמצאו 182 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 12