נמשכת המלחמה על השם ג'מבו: רשת הקמעונאות היוונית הגישה תשובה להתנגדות של ג'מבו סטוק הישראלית לרשם סימני המסחר • בתשובה שהגישה לרשם היא טוענת: ג'מבו סטוק רוכבת בחוסר תום לב על המוניטין שלנו ועל אהדת הישראלים למותג ביוון
הרשתות כפר השעשועים ועידן 2000 עתרו בבקשה למתן צו על תנאי נגד מה שהן מגדירות כאפליה בוטה • העתירה עוסקת בשאלה האם חנויות שנותרו פתוחות בתקופת הסגר, על מנת למכור מוצרים חיוניים לציבור, רשאיות למכור מוצרים שאינם מוגדרים כחיוניים כגון צעצועים
בחסות הקורונה זינקו מכירות האופנה באונליין • שיאין הסינית ואסוס הבריטית תפסו הובלה - האם הישראליות ימצאו תשובה? • מי מציג את סל הקניות הכי גבוה, באיזה אתר קונים הגברים ומי חזק באזור המרכז, אבל פחות דומיננטי בפריפריה • "גלובס" ממפה את הרכישות בזירה המקוונת
התאגדות רשתות האופנה והמסחר קוראת לפתוח את החנויות החל מיום ראשון הבא בערים "לא אדומות", על אף שהן לא צפויות להיכלל במתווה שיאפשר את פתיחתן במועד הזה • קבוצת ביג: "לא נתנגד לפתיחת חנויות לכל עסק שיבחר לפתוח את החנות במרכזי ביג בערים ירוקות בלבד"
הוא בנחיתות טכנולוגית מול המתחרות, אין לו מערך אונליין וגם לא דריסת רגל בחנויות העירוניות, והרשת שלו לא נהנתה כמו המתחרות מפריחה בקורונה • אבל איתן יוחננוף, הבעלים של רשת יוחננוף, דבק בגישה השמרנית של הרשת ובטוח שהיא הנכונה
"שכונתי" הוא פרויקט שפונה לעסקים קטנים כמו מספרות, קוסמטיקאיות או מסעדות קטנות ומאפשר להם למכור גיפטקארד ללקוחות שימומשו בתום הסגר • בחברה מצהירים: השירות ניתן בהתנדבות, ללא מטרות רווח וללא גביית עמלה
מותגי הבירה הבלגיים בהם גם לף והוגרדן שיוצגו עד היום על ידי החברה המרכזית יעברו בתחילת ינואר לידי היבואנית "תימקו בירה" • משיחות עם קמעונאים עולה כי החברה המרכזית עצרה את התמיכה השיווקית במותג הבירה סטלה וכי הנוכחות שלו על המדפים ברשתות הצטמצמה באופן ניכר
מנתוני סטורנקסט עולה כי המכירות בשוק המזון והמשקאות בישראל צמחו מתחילת השנה בשיעור של 8.7% והסתכמו ב–32 מיליארד שקל • עיבוד "גלובס" לנתוני סטורנקסט ונתוני חברת נטו מגלה כי בספטמבר עקפה נטו את מכירות החברה המרכזית בשוק הקמעונאי והפכה לספקית הרביעית בגודלה
מנתוני סטורנקסט עולה כי היקף המכירות בשוק המזון והמשקאות צמח ב-8.7% מתחילת השנה לסך של 32 מיליארד שקל • מדובר על תוספת כספית כוללת של 2.55 מיליארד שקל לעומת המכירות שנרשמו בתשעת החודשים הראשונים של 2019
המסעדות, הברים ובתי הקולנוע מהווים בשגרה כמחצית מהכנסות קוקה קולה העולמית • המשבר הביא לסגירה או לצמצום פעילותם במדינות רבות, וזה מורגש בתוצאות • ובישראל? בנוסף לסגר השני, הזכיינית המקומית מתמודדת עם גל של יבוא מקביל שדוחף לקרב מחירים ברשתות
ראשי ענף ההסעדה שוב קוראים לצמצום ההגבלות על המסעדות: "דורשים מממשלת ישראל להורות על פתיחתם מחדש של העסקים לשירות איסוף עצמי וישיבה במקום פתוח לתפוסת קהל של עד 10 אנשים" • לטענת איגוד המסעדות, 150 אלף מעובדי התעשייה הוצאו לחל"ת או פוטרו
סינוורלד הודיעה כי היא סוגרת מאות בתי קולנוע בארה"ב ובבריטניה, והמניה שוב קורסת ומשלימה צניחה של כמעט 90% מתחילת משבר הקורונה • בעלי הרשת: "אנחנו לא יכולים לפעול לאורך זמן בלי מוצר"
שנתיים אחרי שהתפוצצה עסקת המכירה של ללין לחברת נוקס, פועלים שוקי הון רוכשת 20% ממניות ללין מידי המייסדות בתמורה לכ-71 מיליון שקל • במקביל, המייסדות ימכרו 5% נוספים לפוקס תמורת 18 מיליון שקל, כך שפוקס תהפוך לבעלת השליטה
ההצעה לרכוש את ישראייר מצטרפת לצמא לעסקאות גדולות שמראה לאחרונה רמי לוי • רשות התחרות חסמה בעבר את התרחבותו בתחום קמעונאות המזון, מחסום שלא קיים בתחומים חדשים
במסגרת העסקה צפויה פוקס להשתלט על 55% מללין • העסקה משקפת לרשת הטיפוח שווי שוק של 350 מיליון שקל • לפני כשנתיים פוקס ניסתה לחתום על מכירת 25% לחברת נוקס הצרפתית לפי שווי דומה אולם העסקה התפוצצה
וגם למה נרשמה מבוכה במסיבת העיתונאים לאחר קבלת הרישיונות לדור החמישי בסולולר • השיחה