למרות שהיקף התקציב אינו גדול, ניגשו למכרז 10 משרדי פרסום
לאחר פגישות עם המשרדים באומן, ברוקנר ו-LEAD, החליטו בזוגלובק שלא לצאת למכרז על תקציב הפרסום ■ מקאן יטפל גם בתקציב הפרסום של אבן קיסר
מקאן-אריקסון זכה בתקציב חברת ההתפלה IDE שבבעלות יצחק תשובה ■ בעבר פרסם בעלי מקאן, אילן שילוח, ביקורת על הסדר החוב של תשובה ודלק נדל"ן
ב-2012 עמד תקציב הפרסום של חברת הליסינג על כמיליון דולר במחירים ריאליים
במסגרת ההסכם קיבל אדלר-חומסקי כ"בונוס" גם את תקציב מחסני חשמל
היקף תקציב הפרסום הריאלי של מועדון הלקוחות עומד על כ-750 אלף דולר בשנה
זאת לאחר חודשים ספורים של עבודה משותפת ■ היקף תקציב הפרסום של מנו ספנות עומד על כמיליון דולר בשנה
על-פי מקורבים למשרד הפרסום, ההתקשרות עם אופיר טורס הופסקה לאחר שבמשרד הגיעו למסקנה כי "אופיר טורס לא יודעים לשלם"
היקף תקציב הפרסום של דואר ישראל עומד על 2 מיליון דולר במחירים ריאליים
מדובר בתקציבי פרסום בהיקף כולל של כ-15 מיליון שקל, שעוברים מגלר-נסיס (פובליסיס ישראל): נתח מ-P&G, סמסונג ומותגי הסיגריות של פיליפ מוריס
על התקציב מתמודדים אדלר-חומסקי, ברוקנר-נטע-יער וענבר-מרחב-ניסן, שמטפל כיום בתקציב ■ ב-2012 פרסמה הפניקס ב-1.9 מיליון דולר במחירי מחירון
בשנים האחרונות פרסמה החברה בהיקף נמוך ■ בכירים בזוגלובק נפגשו לאחרונה לפגישות היכרות עם מספר משרדי פרסום
המפסיד העיקרי הוא JWT ישראל, שאמור היה לקבל את תקציב מזגני אלקטרה
שטראוס היא המפרסמת הגדולה ■ קטגוריית כרטיסי האשראי היא הצומחת ביותר עם גידול של 17% ■ חברות הסלולר נעדרות מטבלת 20 המפרסמים הגדולים
בשנת 2012 פרסמה הרשת בהיקף של 4.6 מיליון דולר במחירי מחירון
נעשתה פנייה גם לפובליסיס ישראל ■ הוט תחליט תוך מספר שבועות אם לשלב משרד נוסף במערך הפרסום שלה, לצד ראובני-פרידן המטפל בתקציב כיום
LEADאדלר חומסקיבאומן בר ריבנאיגיתםאירועים ומינוייםיהושע TBWAמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםסופר פארםענף הפרסום