גבר בהתמודדות על מספר משרדי פרסום, בהם באומן-בר-ריבנאי, y&r ישראל ועוד
המפרסמת הגדולה היא פרוקטר אנד גמבל שפרסמה ב-2012 ב-9.3 מיליארד דולר ■ הקרב בין סמסונג לאפל הביא לגידול בהוצאה על פרסום בתחום הטכנולוגיה
התקציב מטופל כעת במשרד הפרסוםJWT ישראל ■ קבוצת הביטוח הראל פרסמה בשנה שעברה בהיקף של 17.3 מיליון דולר במחירי מחירון
תקציב רקיט הגיע כנדוניה של הסכם הייצוג עם HAVAS, אך רוב הקמפיינים הקרובים כבר הופקו ■ עם זאת, תקציב המדיה יועבר לענבר-מרחב-ניסן כבר עתה
היקף הפרסום של האוניברסיטה עמד ב-2012 על כ-4.3 מיליון דולר במחירי מחירון
אדלר-חומסקי היה היחיד שניגש למכרז, לאחר שהשאר העדיפו לוותר עקב התנאים המסחריים ■ ב-2012 פרסמה חברת החשמל בפחות ממיליון דולר במחירי מחירון
יטפל בתקציב המותג גרונדינג שיושק מחדש בארץ לאחר היעדרות של מספר שנים
גליקמן יטפל גם ב-CRANERGY - משקה האנרגיה החדש של החברה המרכזית
תקציב הפרסום של רנו, שעמד בשנה החולפת על 9.9 מיליון דולר במחירי מחירון, יעבור כעת למשרד פרסום קטן בשם Four
בין המתמודדים: משרדי הפרסום מקאן-אריקסון, באומן-בר-ריבנאי, y&r ישראל ועוד
נתח תקציב הפרסום שיקבל פוקס-גורן-גלעדי צפוי לעמוד על כ-6 מיליון שקל בשנה
ב-2012 עמד היקף התקציב של רשת הרמוניה על כ-5.3 מיליון דולר במחירי מחירון
העברת התקציב היא חלק ממהלך אסטרטגי כולל, במסגרתו אמורים שני המותגים להתכנס תחת המותג ביג בוקס
מדובר בתקציב לא גדול - פחות ממיליון דולר במחירי מחירון - אך הוא בעל אפיל בשל חוזק המותג הבינלאומי ■ תקציב המדיה מופרד ומטופל ביהושע TBWA
היקף התקציב של הקבוצה כולה עמד ב-2012 על 3.3 מיליון דולר במחירי מחירון
משרדי הפרסום פובליסיס ישראל וליאו ברנט ישראל לא עלו לשלב הבא ■ בשנה החולפת עמד היקף תקציב הפרסום של גאפ על פחות ממיליון דולר במחירי מחירון
LEADאדלר חומסקיבאומן בר ריבנאיגיתםאירועים ומינוייםיהושע TBWAמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםסופר פארםענף הפרסום