עם המשרדים שייגשו למכרז נמנים גליקמן-נטלר-סמסונוב, ראובני-פרידן, ליאו ברנט, דרורי-שלומי, שטרית מדיה גרופ, y&r ישראל ו-JWT ישראל
משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב הציע במכרז שהשחקנית והדוגמנית סנדי בר תשמש כפרזנטורית לכרטיס האשראי החדש, ואף הציג סרטון בכיכובה
משרד הפרסום יהושע TBWA מטפל בתקציב חברת הביטוח מאז שנת 2003
החברה כמעט לא פרסמה בשנתיים האחרונות ■ בעבר פרסמה זוגלובק בהיקפים של כ-7 מיליון דולר בשנה במחירי מחירון
המשרד זכה בתקציב הפרסום של חברת האשראי קרדיט יוניון, הנאמד ב-5 מיליון שקל; ובתקציב של חברת אליטל, הנאמד ב-2 מיליון שקל
היקף תקציב הפרסום של הקופה עומד על כ-7 מיליון שקל במחירים ריאליים
גליקמן-נטלר-סמסונוב ופובליסיס ישראל הם המתמודדים המובילים במכרז על תקציב הפרסום של כרטיס האשראי של אל-על
היקף התקציב במכרז של מכללת אשקלון עמד על כמיליון דולר במחירים ריאליים
היקף תקציב הפרסום של רשת בורגוס בורגר בר עומד על כ-2.5 מיליון שקל
המשרד מטפל גם בתקציב האוף-ליין של הרשת ■ היקף תקציב האונליין של סופר-פארם מוערך ב-10 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים
נכנס במקומו של ראובני-פרידן, שפרש מהמכרז בשל התמודדותו על תקציב כרטיס האשראי של מזרחי-טפחות
בשנה החולפת פרסמה הקבוצה בהיקף של 16 מיליון דולר במחירי מחירון
בשבועות הקרובים יחל שיווק פרויקט הדגל של החברה, "IRAANNA", שיושק באמצעות קמפיין בהיקף של כ-2 מיליון דולר
גליקמן, ראובני ופובליסיס יתמודדו על תקציב ההשקה של הכרטיס המשותף של אל-על ודיינרס, העומד על 10 מיליון שקל ■ תקציב אל-על מטופל היום במקאן
היקף התקציב יעמוד על כ-3 מיליון שקל ■ הקמפיין הקרוב יעלה תחת סיסמה חדשה: "יכין - בעיניים עצומות"
היקף תקציב הפרסום של חברת מנו ספנות עומד על כ-5 מיליון שקל בשנה
LEADאדלר חומסקיבאומן בר ריבנאיגיתםאירועים ומינוייםיהושע TBWAמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםסופר פארםענף הפרסום