mako (מאקו)

כתבות אחרונות

 
בנין חברת קשת, רמת החייל/ צילום: תמר מצפי

דורון שניר, מנהל המחלקה המסחרית בקשת, פורש אחרי 20 שנה

שניר הקים וניהל בשנים האחרונות את מחלקת השותפים המסחריים ובמסגרת זאת הוביל שורת שותפויות מסחריות ועסקיות

ענת ביין-לובוביץ' 14.05.2019
רני גרינשפן / צילום: רונן פדידה

בבוקר היא במיקרוסופט, בערב היא היוטיוברית המצחיקה בישראל: שיחה עם כוכבת "הישראליות"

היא קוצצת את הישראלים לחתיכות קטנות בלשונה המשוננת, ואז יוצרת מהן סלט מתובל באוסף הרגלים משונים וניואנסים תרבותיים מעוררי תמיהה • רני גרינשפן, שעלתה לארץ לפני ארבע שנים, הפכה לכוכבת סרטוני הקאלט 'הישראליות' במקביל לעבודתה במיקרוסופט • בראיון ל'ליידי גלובס' אומרת היוטיוברית הבועטת: "הרשת החברתית חיה 24/7, ובקלות אפשר להיות מוצפת, ולתת לה למצוץ אותך"

ליאת רון 09.05.2019
הכוכב הבא לארוויזיון 2019 / צילום: אוהד רומנו

מתקפת האקרים? מי מנסה לשבש את תוצאות גמר "הכוכב הבא לאירוויזיון"

ל"גלובס" נודע כי מערכת ההצבעות של אפליקציית מאקו מצויה תחת התקפה משמעותית של האקרים שכפי הנראה מנסים להפיל את המערכת • במאקו לא חוששים מהפלת המערכת אך מתכוננים לאפשרות שניסיונות חוזרים ונשנים עלולים להאט אותה

ענת ביין-לובוביץ' 12.02.2019
לוגו רשת
לפני כולם

אחרי פיצול ערוץ 2: אתר רשת ישנה פוקוס

בעוד קשת הולכת והופכת את אתר מאקו לפורטל תוכן עצמאי, שלא רק תומך בתוכניות קשת אלא גם מייצר תכנים לו ולאחרים - רשת תמקד את האתר שלה, לאחר פיצול ערוץ 2, אך ורק בתוכן הקשור בתוכניות שלה ■ כפועל יוצא מכך צפוי גם רה-ארגון בכוח-האדם באתר רשת

ענת ביין-לובוביץ' 19.10.2017
לפני כולם

מאקו ממנה איש דיגיטל לסמנכ"ל שיווק ומוסיפה סמנכ"ל קריאייטיב

לתפקיד סמנכ"ל השיווק במאקו ימונה עידן אלרום, עד לאחרונה סמנכ"ל הדיגיטל של משרד הפרסום יהושע TBWA ■ הוא יחליף את יפתח יאיר, שעזב לטובת תפקיד בכיר בגוגל ישראל ■ סמנכ"ל הקריאייטיב יהיה עידן לוי, מנהל קריאייטיב בכיר בבאומן-בר-ריבנאי

ענת ביין-לובוביץ' 15.10.2017
לפני כולם

גיתם BBDO יטפל בתקציב אתר מאקו מקבוצת קשת

בימים הקרובים גיתם יעלו קמפיין טלוויזיה לאתר מאקו לרגל השקת אפשרות ה-follow, שתציע לגולשים לקבל עדכונים ממוקדים לפי תחומי העניין שלהם

ענת ביין-לובוביץ' 24.09.2017
אורי רוזן / צילום: איל יצהר
ועידת MAD | ועידת MAD

"פייסבוק? אי-אפשר איתם ואי-אפשר בלעדיהם"

אורי רוזן, מנהל אתר מאקו: "דור המילניאלס, אלה שנהוג להשמיץ, שורצים בסושיאל, אוהבים וידאו ולא מתרגשים מתוכן שיווקי. להפך, זו צורת הפרסום האהובה עליהם"

שירות גלובס 12.07.2017

ערוצים 2 ו-10 הסירו סרטון בו תועד הרצח של משה קריסקי ז"ל

שני הערוצים נערכו לשדר את הסרטון מהאירוע שכונה "חתונות הדמים" במהדורות יום שישי ■ בחדשות 2 קיבלו פנייה מהמשפחה וויתרו על הקרנת הסרטון במהדורה ■ בחדשות 10 הסרטון הוסר היום מהאתר

יונתן כיתאין 23.04.2017
אבי ניר / צילום: תמר מצפי
לפני כולם

קשת תאפשר לרכוש קמפיין בטלוויזיה ובדיגיטל כמקשה אחת

זאת בתוכניות הפרימיום ■ זכיינית ערוץ 2 רכשה טכנולוגיה שתאפשר "לתרגם" את הצופים הדיגיטליים לעיניים צופות ולחשב כמה הן שוות לנקודת רייטינג ■ המהלך יתחיל כפיילוט ב"האח הגדול" ■ הפרסום ישווק ישירות בידי קשת, כולל הפרסום במאקו

ענת ביין-לובוביץ' 13.12.2016

קשת ובאזפיד ישתפו פעולה בפיתוח משחק טלוויזיה שיצר עידו רוזנבלום

המשחק של רוזנבלום, "טאץ'", שולב לפני כשנה במהלך שידורי קשת וכלל מעין חידון בנוסח "מה לא בסדר בתמונה", כשאת התשובות שלחו הצופים דרך אפליקציה ייעודית

יונתן כיתאין 13.10.2016
גמר האח הגדול/  צילום: אורטל דהן

רייטינג נמוך יחסית לגמר "האח הגדול 7" של קשת: 33.8%

לשם השוואה - בשנת 2014 עמד הגמר על 38.7% צפייה במשקי-בית יהודיים ■ רגע לפני השידור בערוץ 2, אתר mako קרס והושבת למשך כשעה וחצי; קשת: נבחנת אפשרות של מתקפת סייבר

לי-אור אברבך 07.04.2016
פייסבוק / צילום: שאטרסטוק

הדפים שהישראלים הכי אהבו בפייסבוק בשנת 2015

לפי נתוני הרשת החברתית, יש עלייה של 80% בשימוש בפייסבוק מהמובייל ■ הדפים הפופולריים: ynet, הצינור ו-וואלה! חדשות ■ המותג הצרכני היחיד שנכנס לעשיריית הדפים המובילה: סופר-פארם

רועי גולדנברג 18.01.2016
אבי בן-טל-ynet אילן ישועה-וואלה אורי רוזן-מאקו/ צילום: עודד קרני

מנכ"ל ynet: הצפיות בפרסום בווידיאו עלו, אבל ההכנסות לא

מנכ"ל וואלה, אילן ישועה: "מוקדם לקבוע אם ההשקעה שלנו באולפן השקוף משתלמת" ■ מנכ"ל מאקו, אורי רוזן: "תוכניות האולפן של וואלה ו-ynet מזכירות לי את 'ערב חדש'"

רועי גולדנברג 01.12.2015

צפייה נדחית: למעלה ממיליון צופים בסדרת הדרמה "כפולים"

מדובר בכ-200 אלף צופים שהתווספו באמצעות צפייה נדחית, כלומר צופים שהקליטו את התוכנית של קשת בזמן שידורה וצפו בה מאוחר יותר ■ שיאי צפייה לתוכנית גם באתר mako

לי-אור אברבך 04.11.2015
אורי רוזן / צילום: יונתן בלום

העורך שגנז סיפור על חיילים מתעללים בפלסטינים עירומים מדבר

אורי רוזן, מנכ"ל מאקו ולשעבר בכיר ב"מעריב" ובחדשות 10, בראיון מיוחד למגזין "פירמה", מסביר שחשש מסגירת הערוץ והחליט לחכות עד שיגיעו זמנים יציבים יותר: "כשאני חושב על הסיפור הזה, אני מתחרט"

יובל אביבי 18.02.2015

אופטיקה הלפרין - הפרסומת הכי זכורה; קופ"ח מכבי - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: השבוע ניכרת במדד השפעת מבצע "צוק איתן" על היקפי הפרסום ■ קמפיין מאקו, בהיקף 855 אלף דולר בלבד, הוא המושקע ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 31.07.2014

   123456789101112   

   נמצאו 189 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 12