mako (מאקו)

כתבות אחרונות

 

מי ישלם על תוכן באינטרנט

הגולש הישראלי הוא הרבה דברים, זה נכון. דבר אחד בטוח - פראייר הוא לא

נועה פרג 25.03.2010

TIM פברואר: "גלובס" מוביל את אתרי הכלכלה בגלישה מהעבודה

‎‏ynet‏ עוקף את YouTube וחוזר למקום הרביעי, פייסבוק מקבע את מעמדו כאתר השלישי בגודלו בישראל ■ "גלובס" מוביל בפער גדול על המתחרים בגלישה ממקומות עבודה ■ חודש שני ברציפות מעל 40% ל-mako

‎‎נועה פרג‏ 10.03.2010

טירוף גמר "האח הגדול": 36% רייטינג - 1.5 מיליון צופים

(עדכון) - הצופים הכריעו: הזוכה ב"האח הגדול 2" הוא אלירז שדה ■ הריאליטי הפופולרי סגר עונה שנייה עם רייטינג ממוצע של יותר מ-30%, הכנסות של מיליוני שקלים, התוכן השיווקי הכי אפקטיבי - ובאזז חסר תקדים באינטרנט

לי-אור אברבך ונועה פרג 05.03.2010

הרשות השנייה תבחן מעורבות בזק בתוכנית של עמנואל רוזן

התוכנית כוללת מעורבות של בזק בהפקה הטכנית, וברשות חוששים כי זוהי עבירה על תקנות איסור פרסום סמוי

לי-אור אברבך 21.02.2010

אל-על משיקה שיתוף-פעולה עם אתר Mako של קשת

במסגרת המהלך יעלה באתר אל-על בלוג של הזמרת רוני דלומי, המדווחת ממסע הפקת "כוכב נולד" לברזיל ■ בנוסף, נוסעי אל-על יזכו להצצה ראשונית לפרק של "כוכב נולד" שצולם בברזיל טרום שידורו על מסך קשת

לי-אור אברבך 17.02.2010

סקר TIM לינואר 2010: הזרים מתחזקים, mako טס ל-41%

YouTube עקף את ynet בשיעורי החשיפה, ופייסבוק ממשיך להתחזק ■ בצמרת הטבלה מדורגים כרגיל גוגל (93%) ו-וואלה (67.7%), שהתחזקה בינואר ב-7.3%

‎‎נועה פרג‏ 10.02.2010

עורך mako יובל נתן: "ההחלטה לגבות כסף לא פופולרית"

בהתייחסות ראשונה להחלת התשלום עבור צפייה ב"ארץ נהדרת" באינטרנט, מודה יובל נתן כי זו רק יריית הפתיחה: "אנו שואפים למודלים בהם הגולש משלם על התוכן" ■ לדבריו, "הרעיון הוא עדיין לתת את הצפייה החינמית, אבל יכול להיות שבעתיד נגבה תשלום על צפיות פרימיום של תכנים אחרים"

לי-אור אברבך 01.02.2010

אתר mako יגבה 3 שקלים על צפייה בפרק של "ארץ נהדרת"

זאת במשך 50 השעות הראשונות שלאחר שידור הפרק בערוץ 2 ■ בחודש הקרוב אמורה לעלות אפליקציה של "ארץ נהדרת" ל-iPhone הכוללת מאות קטעים של התוכנית מהעונה הנוכחית ומהעונות הקודמות

לי-אור אברבך 27.01.2010

תוכן שיווקי: בזק תיקח חלק בהפקת תוכנית חדשה של קשת

מדובר בתוכנית אקטואליה אינטראקטיבית בהגשת עמנואל רוזן, שתשודר מבית המרואיינים באמצעות רשת ה-NGN ■ בזק לא תשקיע כספים בתוכנית, אולם היא תספק לה את התשתית הטכנולוגית תמורת נראות על המסך

לי-אור אברבך 20.01.2010

סקר TIM: שיעור החשיפה של Mako זינק ב-47% בחצי שנה

מסקר TIM החצי-שנתי עולה כי פייסבוק ו-YouTube רשמו עליות חדות ■ את צמרת האתרים מובילה כתמיד גוגל עם שיעור חשיפה שבועי של 91.9%, ואחריה וואלה עם שיעור חשיפה שבועי של 63.1%

נועה פרג 18.01.2010

סיכום 2009 באינטרנט הישראלי: המשבר שלא היה

שנת המשבר של 2009 חלפה על פני האינטרנט הישראלי בקלות יחסית: הפרסום לא נפגע, וכמה עסקאות מהותיות מיצבו את השחקנים בעמדות חדשות לקראת העשור הבא ■ מה צופן העתיד לענף האינטרנט המקומי?

נועה פרג 18.01.2010

משתתפי "האח הגדול" התבקשו למחוק את חשבונות הפייסבוק שלהם

כך אמר היום גואל פינטו, אחד המשתתפים ■ בעבר נכתב באתר mako כי סער שיינפיין השאיר סוללה של אנשים שיעבדו עבורו בזמן שהוא מככב בערוץ 2, ואלה דואגים לעדכן מספר פעמים ביום את פרופיל הפייסבוק שלו

שירות גלובס 08.01.2010

יובל נתן, מאקו: "בשנה הקרובה הגולשים ישלמו על תוכן באינטרנט"

מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל: "האינטרנט לא בבעלות גוגל, אבל אף אחד לא יכול לשנות את המציאות" ■ גיגי לוי, מנכ"ל 888: "אין בארץ תואר רציני אחד לאינטרנט"

נועה פרג 13.12.2009

סקר TIM לנובמבר: פייסבוק מדיח את ynet מהצמרת

פייסבוק עולה למקום ה-3 אחרי וואלה וגוגל, על חשבון ynet שנדחק למקום ה-4 ■ msn ואורנג-'טיים מאבדים מכוחם ■ Mako מתחזק בזכות "האח הגדול" ומתברג לראשונה במקום ה-6

‎‎נועה פרג‏ 09.12.2009

6,000 איש נרשמו ב-Mako: רוצים להיכנס לבית "האח הגדול"

זאת במקום מוטי ומעיין חודדה שיצאו מהבית ■ בכל שעה מתווספים כ-200 איש המבקשים להשתתף בתוכנית

לי-אור אברבך 02.12.2009

למעלה מ-4 מיליון צפיות במצלמות "האח הגדול" באתר Mako

שיאי הצפייה בתכני "האח הגדול" באינטרנט נרשמים בימים א' ו-ג' בתום שידורי התוכנית בטלוויזיה ובסוף השבוע

נועה פרג 24.11.2009

   123456789101112   

   נמצאו 189 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 12