ז'אן פול גוטייה, לואי ויטון, גוצ'י ובוטגה ונטה הם רק חלק מבתי האופנה המובילים שמציעים פריטים איכותיים על טהרת העור, עם גזרות הנעות בין קלאסי, אוונגרדי או גרנדיוזי
רק רשתות אופנה בודדות משכילות לתקשר עם הלקוחות באינטרנט, ואף אחת עדיין לא מאפשרת קניית בגדים און-ליין ■ מי שמנצל את ריבוי הפלטפורמות הם המעצבים והרשתות קטנות
רשת האופנה קסטרו נערכת לכניסת הרשתות הבינלאומיות Forever21 ואמריקן איגל - ומבקשת ליצור עוגן של לפחות 20 חנויות ענק בפריסה ארצית רחבה שגודלן מעל 500 מ"ר
מרתון פסנתר עם זוכי תחרות רובינשטיין; אירוע אופנה "סופאשן" בת"א; פסטיבל הפיוט הרביעי בירושלים; אלעד שודלר בהופעה
יוסי קצב ומותג אופנת הגברים שלו, SKETCH, מצאו את השילוב הנכון בין שיק מעוצב לאיפוק מוקפד ■ כך הוא עשה את זה
מהחברה נמסר כי על המועמדים להיות בעלי מראה ייחודי ואישיות מעניינת ■ הנציג שייבחר ישתתף בקמפיין ביחד עם נציגי שאר הארצות לצד דוגמנים מקצועיים של בנטון
תקופת הזיכיון הינה ל-6 שנים עם אופציה ל-3 שנים נוספות ■ פתיחת המתחמים החדשים בדיוטי פרי בנתב"ג צפויה לתחילת ינואר 2012
רגע לפני שמגיע הסתיו, זה הזמן להצטייד בפריטים שווים במחירים נמוכים במיוחד: משקפי שמש של דיור בחצי מחיר, ילקוטים ב-100 שקל, ריהוט גן ובגדי מעצבים ב-50% הנחה
ליינים של הלבשה תחתונה "סקסית" לפעוטות וילדות בנות 8 שמופיעות בקמפיינים בתנוחות פרובוקטיביות ובמבטים סקסיים - האם התופעות המטרידות האלה יגיעו גם לישראל?
נעלי ריבוק שעיצב ארמני או חולצה של H&M שעיצבה דונטלה ורסצ'ה - הדרך לקנות פריט של מעצב-על בזול עוברת דרך שיתופי-הפעולה של אותם מעצבים עם חברות עממיות
מנתוני חברת המחקר ריס עולה כי בקניונים ובמרכזים המסחריים שפופולריים במגזר הערבי נרשמה באוגוסט עלייה של כ-8.5% בפדיונות האופנה וההנעלה בהשוואה לאוגוסט 2010
בתוך כך איבדה רשת ונדום לטובת קבוצת אירני את הזיכיון למותגים אמפוריו ארמאני וארמאני ג'ינס ■ רוני אירני, יו"ר ומבעלי הקבוצה: "המחאה החברתית לא מורגשת אצלנו"
חודש ספטמבר מסמן את יריית הפתיחה לקראת העונות החדשות של הסדרות הפופולריות ■ לצד הדרמה, חלקן מבטיחות גם את תצוגות האופנה הכי שוות בטלוויזיה
שמות נוצצים גויסו, וגלריה של תערוכות מתחלפות בקומה העליונה של בית האופנה בפריז, הוקמה ■ בשלב הבא - תערוכות אמנות בקומה השביעית והעליונה של החנות
חברת ההלבשה הצרפתית "ז'ור אפרה לון" חצתה את גבולות הטעם הטוב בקמפיין שמעורר סערה: תמונות של ילדות בתנוחות פרובוקטיביות לפרסום הלבשה תחתונה
המותג החדש של רשת האופנה, mlLY, יושק ב-20 מתחמים בתוך סניפי רשת ml ■ קהל היעד המוצהר הוא בעיקר צעירות בשנות ה-20
בגדיםכרטיסי אשראינייקינעלייםסוף עונהעיצוב אופנהקמעונאותקניותרשתות אופנהתרבות: אופנה