בעידן הפופ הנוכחי המושג אייקון אופנה הפך לעניין חמקמק, והגבול שבין יצירתי לזוועתי למעורפל מתמיד ■ זמרות כמו ליידי גאגא, איימי וויינהאוס ובת' דיטו בוחנות כל הזמן את הגבולות מחדש
כלכלני RBC ממליצים על מניית Urban Outfitters בהמלצת "קנייה" במחיר יעד של 38 דולר למניה
בהפקה של מגזין האופנה "ווג" מצולמת הילדה עם מבטים סקסיים, נעלי עקב ובהעמדה פרובוקטיבית ■ בצרפת, שם פורסמה הפקת האופנה המדוברת, דווקא לא מתרגשים
כך עולה מנתוני מערכת ריס ■ בכירים בענף האופנה: יולי התחיל בעלייה משמעותית, אך הימים האחרונים מצביעים על חולשה
האקססוריז של הקיץ הזה הם משהו שעדיין לא ראינו ■ המעצבות מאחורי האקססוריז משלבות יצירתיות, תעוזה ולא מעט שריטות, שמהן למדו להוציא את הטוב ביותר
מארק אקו התחיל את הקריירה לפני כ-20 שנה עם ספריי צבע וטי-שירט חלקה. היום הוא חולש על אימפריית אופנה ב-45 מדינות, לרבות ישראל ■ בראיון ל-G הוא מסביר איך צמח מהגראז' של ההורים היהודים בניו-ג'רזי לענק אופנה אורבנית, שלב אחרי שלב
בזו אחר זו נערכו תצוגות האופנה של הבוגרים הטריים של שנקר, בצלאל, ויצו חיפה וסמינר הקיבוצים ■ תצוגות הבוגרים תמיד מעוררות סקרנות, כיוון שמדובר במלאכת מחשבת של מעצבי המחר
רק מעטים הצליחו לחדור את החומה של הדוד סם, ורבים עשו זאת בדלת האחורית ■ מהו סוד ההצלחה האמריקנית של רונן חן, מיכל נגרין, גוטקס ובגיר - ומי עוד מתכנן כניסה אופנתית?
מי שחיכה עד עכשיו עם רכישת בגדי קיץ עשה בחוכמה, שכן רשתות האופנה מכריזות בזו אחר זו על מבצעים והנחות ■ "גלובס" בודק כמה יעלה לחדש את המלתחה ברשתות ואצל המעצבים
פסטיבל צו קריאה במועדון צוותא; "היא - האישה מאחורי" בתיאטרון קרוב; תצוגת בוגרי עיצוב אופנה בשנקר; הקונצרט האחרון לעונה בסדרת "סולנים בסערה"
במשפחת גוצ'י רצו להקים בית-מלון שייקרא על שם המשפחה ■ אלא שהזכויות על השם כבר לא שלהם, והבעלים החדשים מיהרו להגיש תביעה לבית המשפט בפירנצה ■ עכשיו, אחרי הניצחון, מתפנה המעצבת הראשית של גוצ'י להציג את החזון האופנתי המתוחכם שלה
עם אייקונים כמו מישל אובמה ורוברט רדפורד ברזומה ועבודות במגזינים הנחשבים, איסי ווייט היא אחת מהסטייליסטיות המצליחות בעולם ■ "המהות האמיתית של סטיילינג היא יכולת לתקשר רעיון מבעד לבגדים"
"גלובס" בדק כמה יעלה לנו להצטייד בבגד-ים - וגילה כי בין הרשתות אמנם יש תחרות ומחירים של עשרות שקלים בודדים, אך בקרב מותגי הפרימיום המחירים נעים מ-400 שקל צפונה
מרואיינים מתחום האופנה, האקדמיה ואפילו סלבס שמים עצמם יעד למשטרת האופנה
מדובר בהנפקה הראשונית לציבור הגדולה ביותר שביצעה חברת מוצרי צריכה בהונג-קונג
קמפיין אופנה שנוי במחלוקת בלשון המעטה של גאפ ישראל מעורר תגובות קשות ברשת ■ בגאפ ישראל כנראה לא שמעו על "חוק הדוגמניות" החדש
בגדיםכרטיסי אשראינייקינעלייםסוף עונהעיצוב אופנהקמעונאותקניותרשתות אופנהתרבות: אופנה