לא קל למצוא בארץ בגדים במידות מעל 48 או נעל במידה 50 ■ בשנים האחרונות נפתחות עוד ועוד חנויות למידות חריגות, אך ההיצע עדיין דל, והמחירים לרוב גבוהים
היריד יכלול מוצרי אופנה, מוצרים לילדים ולתינוקות, כלי בית, מוצרי חשמל, משקאות, ריהוט, מכוניות ואפילו דירות, בהנחות של לפחות 25% ■ הכניסה - בחינם
נעלי ג'אז מיושנות ונטולות סקס אפיל הופכות העונה לפריט חובה בקרב הפאשוניסטיות המתוחכמות
כך תגלשו בסטייל: מי אמר שבגדי סקי צריכים להיות מסורבלים? ■ לא בכדי הופכים מסלולי הסקי בחורף לתצוגת אופנה ססגונית אחת גדולה
עפ"י מחקר של L2, אתר הבית של Burberry משלב תוכן משובח לצד יכולות מסחר מקוון לצרכנים מסביב לעולם ■ מספר החברים בעמוד הפייסבוק של החברה צמח ב-450% תוך שנה
"השנה הקרובה הולכת להיות דרמטית בשוק האופנה אונליין בישראל" - כך מתארת ליבי כץ בר, שותפה באתר האופנה "סטייל ריבר", את התחזית שלה לגבי השוק המקומי
לקבל פרופורציות במחשב הביתי: Upcload מודד את גוף המשתמש מביתו ומקטין את חוויית התסכול מהחזרת בגדים שנרכשו אונליין
סקאל חנכה 3 חנויות של בגדי המותג, למרות שהן אינן נושאות את שם חנויות הרשת בעולם
מנתוני ריס עולה כי למרות העלייה, עדיין לא נרשמה חזרה לרמת המכירות טרם המשבר הכלכלי
האישה המודרנית, המתברגת בתפקידי מפתח בכירים, הצליחה להוות העונה השראה מרכזית למעצבי האופנה הגדולים, שהעניקו פרשנות נשית לחליפות הקלאסיות, המחויטות והגבריות ■ תודו שהמראה האנדרוגני מעולם לא נראה לוהט יותר
לראשונה הפסטיבל יורחב לשבוע וצפוי לכלול, בין היתר, הרצאות של אורחים מקהילת האופנה הבינלאומית, ביניהם מעצב האופנה זק פוזן
היקף המכירות השנתי של "גלוריה ונדרבילט ג'ינס": כ-800 מיליון דולר ■ אייזיק דבח, בעל השליטה בדלתא, ניהל בעבר את יצרנית הג'ינס ומכר אותה תמורת כ-100 מיליון דולר
המוזיאון נחנך במסגרת חגיגות 90 השנה לבית האופנה ■ נשיא ומנכ"ל החברה פטריציו די מרקו: "החלטנו לתת חיים לדבר מאד דינמי"
מחלקת המחקר של מריל לינץ' ממליצה על מניית H&M השוודית במחיר יעד של 240 קרונות, 16% מעל המחיר הנוכחי בשוק
היקף תקציב הפרסום של הקמפיין והמגזין הדיגיטלי מוערך בחצי מיליון דולר, והוא נערך באמצעות משרד הפרסום אברהם ■ הקמפיין כולל פרסום באינטרנט, בעיתונים ובנקודות המכירה
בגדיםכרטיסי אשראינייקינעלייםסוף עונהעיצוב אופנהקמעונאותקניותרשתות אופנהתרבות: אופנה