אחרי שמתח את המותג קדס קידס בישראל לאופנת ילדים, משה זילברשטיין, מנכ"ל ובעלי חברת לירם, חולם למתוח את המותג גם בעולם
החנות של קרולינה הררה תיפתח בחודש יוני בקניון רמת-אביב בהשקעה של 2 מיליון שקל
המותג ישווק ברשת H&O כ"שופ אין שופ" ■ מנכ"ל H&O: "נגיע למכירות של 50 מיליון שקל בתוך שנתיים, על חשבון שילב ופוקס"
מנכ"ל סליו אינטרנשיונל, לורו פורטלה, לא חושש מכניסת המותגים הבינלאומיים לישראל ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסביר איך הרשת שרדה את המשבר בארץ ולמה היא לא תיכנס לבגדי נשים
מה המידה שלך? סוף-סוף נמצאה שיטה שתשים קץ להבדלים בין המידות בחנויות
במסגרת פרויקטcastro street project" " גייסה הרשת 14 אמני גרפיטי מובילים שיציירו על קירות נמל יפו ■ במקביל תמכור קולקציית קפסולה, פרי שיתוף-פעולה עם אמני הגרפיטי
גם המכירות הטובות שנרשמו בתקופת הפסח לא הביאו בסופו של דבר לגידול בשוק ■ בין הקניונים שבלטו בעלייה במכירות: ביג פאשן נצרת, קניון מול הים באילת וקניון ארנה
לפי הטרנדולוגית עדי יופה, כיום אנחנו קונים ביחד - אבל מקבלים שירות אישי; וגם יוצאים לבלות בחוץ - אבל מחכים לבשורות האופנה החדשות שיופיעו בקרוב על המסכים בבתינו
הרשתות, חנויות המעצבים וגם החנויות המקוונות מציעות קולקציות ססגוניות שלא משאירות את ההורים ואת הילדים אדישים, אבל תחרות לחוד ומחירים לחוד - דווקא עכשיו המחירים בשיאם
הן פונות לעשירונים העליונים, בורחות ממלחמות מחירים, לא פותחות חנויות בפריפריה ומייצרות רק כחול-לבן ■ ב-3 השנים האחרונות רשתות המעצבים הולכות ותופסות מקום בולט בקניונים
קולקציית האביב מתאפיינת בצבעוניות נינוחה וטבעית ובהרבה השראה מעולם הספורט הימי ■ כך יראו המגמות המרכזיות במלתחה הגברית
בשנות ה-50 חדרו מכנסי הג'ינס למלתחות הצעירים והפכו לסמל של מרדנות ונעורים ■ בימים אלה האריג רק מעמיק את נוכחותו על המדפים, וחגיגת הג'ינס בעיצומה
נערה טרופית, כוכבת גותית, בובת פורצלן או אישה-ילדה? ■ אביב 2011 לפי בתי האיפור המובילים בעולם
בעוד דוגמניות-על אחרות צללו כבר לתהומות הנשייה, קייט מוס ממשיכה להיות אייקון
אחרי שנים שאנחנו לועגים לעצמנו בטלוויזיה, מביא ערוץ 10 שתי בריטיות שיעשו זאת בשבילנו ■ האם נמשיך לצחוק מהביקורת העצמית או שסוף-סוף נלמד ממנה?
יש רגעים שבהם אני ישראלי גאה, למשל כשמבכים את העובדה שאין כאן דרס-קוד ראוי
בגדיםכרטיסי אשראינייקינעלייםסוף עונהעיצוב אופנהקמעונאותקניותרשתות אופנהתרבות: אופנה