קבוצת המדיה הדיגיטלית שבבעלות הפרסומאי אילן שילוח וקרן ויולה פרייבט אקוויטי מעוניינת להתרחב בארה"ב - ורוכשת את חברת הפרסום הדיגיטלי adperio ב-30 מיליון דולר
כך כתב הפרסומאי אילן שילוח בטוויטר שלו בהתייחס לפרשת הסחר של משפחת עופר עם איראן ■ חברת עופר מדיה שבשליטת משפחת עופר שותפה בבעלות על זכיינית ערוץ 2 רשת
יש לי חדשות בשביל הפרסומאי הנודע: לא רק דובר צה"ל לשעבר אבי בניהו רוצה לדעת
צחי פישביין מגיב להאשמות על "מכרז תפור" לגבי תקציב הפרסום באינטרנט של הטוטו: "אכזבתו של מקאן מהניקוד אינה מהווה ראיה לפגם במכרז" ■ מקאן: "נפנה למבקר המדינה"
בעקבות חשיפת "גלובס" דורש מקאן לחשוף את "המדרג הסודי" שהצבעתו השונה הכריעה את מכרז האינטראקטיב של הטוטו ■ טוען כי אם המכרז לא יבוטל, המשרד יפנה להליכים משפטיים
משרד הפרסום הפקיד בידי "ידיעות אחרונות" כתב שיפוי למקרה שהעיתון ייתבע בעקבות פרסום המודעה התומכת במינוי גלנט לרמטכ"ל, זאת לאחר שהעיתון סירב בתחילה לפרסם את המודעה
הפרידה של פרטנר-אורנג' משלמור-אבנון-עמיחי מוכיחה שבסופו של דבר משרד פרסום הוא לא נכס אסטרטגי - ושהמפרסמים פשוט לא רואים את משרדי הפרסום ממטר
קבוצת לב-אופיר, המשווקת מוצרי חשמל, טוענת כי אילן שילוח ומקאן מתכחשים להתחייבותם לשאת בכל חובותיה של חברת ליתם הנדסה שבבעלות רונן פרידמן ■ מקאן: "התביעה מופרכת"
איש הפרסום הוותיק מדבר בראיון נדיר למגזין "פירמה" על חילופי הדורות בענף, על עסקת פובליסיס שלא יצאה לפועל ועל המלחמות בענף: "הן מונעות מאגו שכנראה לא ייגמר לעולם"
כשבמרכזו של סיפור עומד אדם רב עוצמה וקשרים - דווקא אז גובר הטעם בפרסומו
חברת הפרסום מבוסס התוצאות, שנמצאת גם בבעלות הפרסומאי אילן שילוח, מתכננת להעמיק את אחיזתה בשוק הלטיני
התקשורת קופצת על סיפורים עם שמות מפורסמים, גם אם הם לא ממש ראויים לפרסום
יומיים לאחר שהגיש בקשה לצו מניעה נגד שילוח בטענה כי השתלט על ביתו במירמה, מושך רונן פרידמן את בקשתו: "אני חוזר בי מכל האשמות-השווא כלפי אילן, שנאמרו בשעת כעס ומצוקה"
רונן פרידמן מבקש מביהמ"ש להוציא צו נגד שילוח ונגד משרד הפרסום מקאן-אריקסון שימנע מהם לבצע פעולה משפטית בבית ■ שילוח: "הטענות שקריות וחסרות בסיס עובדתי"
העסקה מתבצעת לפי שווי של 9.3 מיליון דולר ■ המיזם הוקם לפני 10 חודשים ופיתח תוכנה להמרת תכני וידיאו לתלת-ממד בשידורי טלוויזיה
הגיוס של חברת הפרסום המבוסס תוצאות באינטרנט נעשה לפי שווי של 75 מיליון דולר (לפני הכסף) עם הגנות והתאמות תשואה מסוימות, כך שלאחר הגיוס החברה מגיעה לשווי של 80 מיליון דולר
אודי פרידןבאומן בר ריבנאיהבורסה בלונדוןיוסי לובטוןמטומימרב מיכאלימפלגת העבודהמקאןמשרדי פרסוםפריימריז