איגוד השיווק בחר ביעבץ-אפל בזכות הפיכת פסטיבל ישראל לרלוונטי ומשפיע
איגוד השיווק הישראלי בחר ברבן בזכות שני מהלכים שיווקיים מוצלחים: השקת פיוז טי וקמפיין השמות של קוקה-קולה ■ "מדובר בפעילות מעוררת השראה"
איגוד השיווק הישראלי: פייגלין נבחר בזכות ייזום סדרת ה-Supernatural והצלחה במיצוב אבן קיסר כמותג מוביל ויוקרתי בארץ ובעולם
עופר משולם נבחר לאיש השיווק של חודש מאי 2013 בזכות מהלך "מכבי שלי"
זאת בזכות פרויקט השכרת האופניים "תל-אופן" שחולדאי יזם וליווה את הקמתו
ישראלי נבחר ע"י איגוד השיווק בזכות מהלך החדשנות של סוד בשוק ניקוי הרצפות
הרמולין-רונן, מנהלת האסטרטגיה השיווקית של בנק הפועלים, זכתה בתואר בזכות המהלך של "יום העסקים הקטנים"
חני לוטן-תוריאל נבחרה ע"י ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בזכות צמיחה של 25% בשנת 2012 במכירות המותג הפרטי LIFE בסופר-פארם
בנימוקי הבחירה נכתב כי במשך 5 שנות ניהולו יזם מוטולה שורה של צעדים חדשניים וחולל מהפך בתפיסות קמעונאיות ומסחריות
ועדת השיווק נימקה את הבחירה באליש בזכות התפוצה הרחבה של אפליקציית הניווט Waze
הבחירה נעשתה בעקבות מהלך "מפתח דיסקונט - כרטיס האשראי היחיד המעודד לחסוך"
סמנכ"ל שיווק מכירות ופרסום במפעל הפיס נבחר בזכות המהלך השיווקי "אראלה תתקשרי אליי"
סמנכ"לית השיווק והפרסום של פוקס נבחרה בעקבות הצלחת המהלך BASIC IS BEAUTIFUL
יסעור, ראש מערך השיווק של בנק לאומי, נבחרה ע"י איגוד השיווק הישראלי בזכות הובלתה למימוש הפוטנציאל האדיר הטמון בזירת הבנקאות הדיגיטלית
נבחרה ע"י איגוד השיווק בזכות הובלת מהלכי חדשנות כמנוע צמיחה עסקי של החברה
סדרת "יופלה אקסטרה פרי" תתבסס על הרחבת אלמנט הפרי ביוגורט ■ בתוך כך, ענת גרוס-שון, מנהלת אגף עסקים ושיווק בתשלובת החלב של תנובה, נבחרה לאשת השיווק של החודש