משה גינדי: "הקניון יוקם תוך 5-6 שנים. בדיקת שוק שערכה החברה קבעה כי באזור הדרום עדיין לא מוצה הפוטנציאל של קניונים גדולים"
ההחלטה על היתרי הבנייה התקבלה בדיון שהתקיים הערב במליאת הוועדה המקומית, בעקבות ערר שהגיש חבר הוועדה אהרון מדואל ■ אושרו מספר תיקונים לתוכנית הפרוייקט
ב-2010 נשבר שיא הוצאות הפרסום בענף הנדל"ן, שקפץ 20 שלבים בדירוג המפרסמים הגדולים ■ השוק רותח - והיזמים עוברים ל"שיווק חוויית מגורים" ומשקיעים בקמפיינים מתוחכמים
בראיון מקיף ראשון ל-G40 מדבר מנור גינדי על התחרות עם בני הדודים ומתמודד עם טראומת העבר המשפחתית ■ פרויקט 40 עד 40: ארבעים הצעירים המבטיחים של עולם העסקים הישראל
גינדי השקעות בדיווח לבורסה: מכרנו 251 דירות בפרויקט "גינדי ת"א" תמורת 570 מיליון שקל■ עד לפני כשבועיים טענה כי מכרה 300 דירות - בפרסומת שנפסלה לשידור מחשש להטעייה
כפי שפורסם בשבוע שעבר, אולפני הפקה מארה"ב טענו כי סרטון המקדם את פרויקט גינדי ת"א הועתק מהם באופן "בוטה וחצוף" ■ צפו בסרטון של גלובס TV שחולל את המהומה
החורף בפתח - וקופות-החולים מעלות את הווליום הפרסומי: שירותי בריאות כללית פרסמה בשבוע החולף בהיקף של כ-1.2 מיליון שקל
Twisted Fly: הקמפיין עורר תגובות שליליות בקרב חלק מהגולשים שהביעו טענות נגד הפרויקט
אולפן מקנזס סיטי בארה"ב גילה כי סרט התדמית של פרויקט גינדי ת"א "מזכיר באופן מחשיד" סרט עטור פרסים שהפיקו ■ צפו בדמיון המדהים בין קטעי הווידיאו ושפטו בעצמכם
בתשדיר נטען כי נמכרו 300 דירות, בעוד שבפועל "נעשה שימוש במונח הלא ברור 'להתעניין ולהירשם לרכישת דירה'" ■ גינדי: הורדנו את התשדיר בלי קשר להנחיה
Twisted Fly: הפרסומת לפרויקט השוק הסיטונאי של גינדי השקעות אחראית השבוע ל-61% מהשיחה אודות פרסומות ברשת, שהתחוללה כולה בזירת הטוקבקים
במקום השני - yes, שפרסמה השבוע בהיקף של כ-2 מיליון שקל - מה שמעיד על גל נוסף של תחרות עקובה בינה לבין HOT, הפעם על רקע מבצעי החבילות ללא התחייבות
החברה תפרסם ב-3 המשחקים הקרובים של הצהובים בהיכל נוקיה ■ שבירו גלאס חתמה עם מכבי ת"א כדורסל על הסכם חסות בשווי חצי מיליון שקל לעונה הקרובה
פרויקט שאפתני כמו גינדי ת"א, הכרוך בעלויות מימון לא פשוטות, דרש מהלך שיווקי רחב-היקף ■ למשימה גויסו שלמור-אבנון-עמיחי, שבחרו את הסלוגן "פרויקט של פעם ב-100 שנה"
זאת כפול מהסכום שהשקיעה חברת גינדי בפרסום בכלי התקשורת ■ יפעת מחקרי מדיה: מדובר בשווי חשיפה תקשורתית חסר תקדים בענף הנדל''ן ■ עיקר החשיפה היה במדיה האלקטרונית
Twisted Fly: כ-44% מהגולשים טענו כי הפרסומת של שלמור-אבנון-עמיחי היא גאונית, איכותית ומושקעת מאוד, אך 22% טענו כי היא שטחית
אביב לויארז וולברגדיור בר השגה (דיור בהישג יד)דירות, בתיםהשקעות נדל"ןחגית פלג רותםנדל"ןנדל"ן 15עיצוב אופנהריבוע כחול