גלר נסיס

כתבות אחרונות

 

מיהם 10 משרדי הפרסום המובילים לשנת 2011?

שנת המחאה: מרבית המשרדים יעדיפו לשכוח את 2011, אך מתוך השבר צצה ההזדמנות של המשרדים הבינוניים והקטנים לחזק את מעמדם ■ עפ"י יפעת בקרת פרסום, היקף תקציבי הפרסום המתנהלים ב-20 המשרדים הגדולים ירד ב-6.7%

ענת ביין-לובוביץ' 19.01.2012
לפני כולם

שי גורן, מנכ"ל משרד הפרסום גלר-נסיס, עוזב

גורן שימש כמנכ"ל המשרד מאז יולי 2010 ■ בשלב זה לא ימונה לו מחליף

ענת ביין-לובוביץ' 20.11.2011
אדלר חומסקי | לפני כולם

תקציב הפרסום של ישראכרט יוכרע בקרוב

‎חודשיים לאחר סיום המכרז, חברת האשראי צפויה להודיע בקרוב על התוצאות ■ 3 משרדי פרסום הגיעו לשלב הגמר במכרז - באומן-בר-ריבנאי, גלר-נסיס ואדלר-חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 30.08.2011
לפני כולם

אחרי באומן ומקאן: גם גלר-נסיס פורש ממכרז מפעל הפיס

מסתמן: במכרז יתמודדו אדלר, גיתם, שלמור וראובני ■ תקציב הפרסום עומד על 40 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 08.08.2011
ברוקנר נטע יער | לפני כולם

תקציב הפרסום של נציגות סמסונג בישראל עובר לגלר-נסיס

נציגות החברה בישראל עוסקת בטיפול בסמסונג כמותג מטריה ■ התקציב עבר מברוקנר-נטע

ענת ביין-לובוביץ' 29.06.2011
לפני כולם

תקציב הפרסום של רשת עונות עובר לגלר-נסיס-פובליסיס

בשנת 2010 פרסמה רשת האופנה עונות בהיקף של 3.8 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 16.06.2011
אדלר חומסקי | לפני כולם

מסתמן: גיתם, אדלר, באומן וגלר יתמודדו על תקציב ישראכרט

מכרז הפרסום יתייחס לשני מותגי האשראי של הקבוצה - ישראכרט ואמריקן אקספרס ■ מתחילת השנה פרסמה החברה בהיקף של 7.6 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 14.06.2011
לפני כולם

גלר-נסיס פורש מהמכרז על תקציב הפרסום של מירס

בשוק גוברת ההערכה כי ראובני-פרידן, שהצטרף למכרז באיחור, הוא המועמד המועדף בשלב זה

ענת ביין-לובוביץ' 01.06.2011
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

גלר, יהושע ושלמור יתמודדו על תקציב הפרסום של מירס

מירס שייכת לקבוצת התקשורת של פטריק דרהי, במסגרתה מטפל באומן-בר-ריבנאי בתקציב הפרסום של הוט ■ המשרד שייבחר במכרז על תקציב מירס יצטרף לבאומן

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 17.05.2011

תקציב 012 סמייל עובר לגליקמן-נטלר-סמסונוב

גלר-נסיס, המטפל בתקציב הפרסום של 012, קיבל אמש הודעה על הפסקת ההתקשרות עמו ■ היקף התקציב השנתי של החברה מוערך ב-15-20 מיליון שקל במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 16.05.2011

H&O מעבירה את התקציב מבאומן-בר-ריבנאי לגלר-נסיס

זאת לאחר יותר מ-10 שנים ■ ‎‎‏היקף התקציב: כ-8 מיליון שקל ■ מבחינת גלר-נסיס זוהי סגירת מעגל: לאחר שהופסקה עבודתו עם הוניגמן, הוא פעל נמרצות כדי לחזור לתחום האופנה‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ‏' 13.02.2011

תקציב הפרסום של דנשר יחולק בין גלר-נסיס לזרמון-גולדמן

היקף התקציב של חברת ההפצה עמד ב-2010 על 4.9 מיליון דולר במחירי מחירון ■ דנשר נפרדת מפוקס-גורן-גלעדי, אך שמעוני-פינקלשטיין ימשיך לרכוש את המדיה עבור החברה

ענת ביין-לובוביץ' 07.02.2011

תקציב לי קופר עובר מגלר-נסיס לענבר-מרחב-שקד

העברת תקציב הפרסום היא כתוצאה מרכישת משרד הפרסום לין&לין בידי ענבר-מרחב-שקד ■ היקף התקציב בכל אחת מהשנים האחרונות עמד על כמיליון דולר בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 31.01.2011

דירוג משרדי הפרסום 2010: מקאן מוביל ומגדיל את הפער מאדלר

הסיפור המשמעותי של דירוג משרדי הפרסום של יפעת ב-2010 הוא התחזקות הבינוניים ובראשם יהושע, גליקמן וראובני ■ משרד שמדורג מחוץ ל-20 הגדולים מתקשה להתקיים

ענת ביין-לובוביץ' 19.01.2011

האם עזיבת פרטנר את שלמור מסמנת סבב בתקציבי הסלולר?

פרטנר נפרדו משלמור, פלאפון בדרך להיפרד מבאומן, וגם הקשר בין סלקום למקאן לא בשיאו ■ תקציבי הפרסום של חברות הסלולר, מהמשמעותיים ביותר בשוק, נמצאים בצומת דרכים

ענת ביין-לובוביץ' 10.01.2011

ענבר-מרחב-שקד ורגב-קויצקי בגמר על תקציב טיב טעם

בדרך לטיפול בתקציב של 10 מיליון שקל, המשרדים יידרשו להציג יכולות בתחום האינטראקטיב והמגזרים ■ בשלב הראשון של המכרז התמודדו גם דרורי-שלומי וגלר-נסיס

ענת ביין-לובוביץ' 25.11.2010

   123456   

   נמצאו 81 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 6