מדובר במחירים למסעדות וברים ■ מסעדן: "זו חזירות הולכת וגוברת. הן מוכרות עשרות אלפי חביות בירה בחודש, ויש להן שליטה אבסולוטית על שוק הבירה"
ברבעון הראשון אסם שמרה על כוחה, סנו התחזקה, וליימן שליסל נכנסה לראשונה לדירוג 10 הספקים המובילים במזון ■ מכירות מוצרי הצריכה השוטפת צמחו ב-4%
רשתות השיווק דיווחו היום כי הן עדיין לא רואות השפעה על מכירות הקולה בעקבות הפרסומים בעולם כי צריכה מוגברת של חומר הקרמל במשקאות גורמת לסרטן
החברה המרכזית למשקאות, בשליטתו של מוזי ורטהיים, הצליחה היום למחוק מהמסחר את החברה הבת נביעות, כאשר הצעת הרכש שלה התקבלה, במחיר של 14.75 שקל למניה
היא כמעט ולא השתלבה בעסקיו הרבים של אביה, מוזי ורטהיים, אבל החודש דרורית ורטהיים קיבלה ממנו שליש ממניות החברה המרכזית למשקאות קלים (קוקה-קולה) ■ "זו החכה האחרונה. בעצם הוא אומר לה: 'עכשיו תוכיחי את עצמך'"
אחרי שמוזי ורטהיים העביר את המניות בקוקה-קולה ישראל לילדיו, שאלת המפתח היא מה יהיה טיב היחסים בין נשיא החברה, רוני קוברובסקי, לילדיו של ורטהיים
בעל השליטה החליט להעביר לילדיו את מלוא אחזקותיו ביצרנית קוקה-קולה: 63% לבנו דוד ורטהיים, והיתרה 37% לביתו דרורית ורטהיים ■ ורטהיים כבר הודיע בשנה שעברה כי בכוונתו להעביר את נכסיו לילדיו, והוא כבר פינה את מקומו בדירקטוריונים
תקציב הפרסום של המותג נביעות עובר ליהושע TBWA ובאומן-בר-ריבנאי מקבלים את פריגת וקרלסברג
מוזי ורטהיים הגיש הצעת רכש מלאה למניות החברה על סך 13.3 מ' ש' ■ אם עד סוף החודש תושלם העסקה, תימחק נביעות מהמסחר ■ רוני קוברובסקי, נשיא קוקה קולה, יישאר בעל עניין
זאת בשל בעיה בסימון הרכיבים על התווית ■ החברה: המוצר תקין ואינו בעייתי לשימוש
הרשת נימקה את החיובים ב"שחיקה ברווחיות" ■ רבוע כחול: "הספקים מעלים מחירים ללא הצדקה, ועכשיו, כשהחל לחץ ציבורי נגדם, הם מנסים להסיט את האש לכיוון הרשתות"
רשמה ברבעון הראשון הפסד של 3.6 מיליון שקל ■ הרעה נרשמה בכל הפרמטרים הכספיים
בהרב מונה לסגן נשיא שיווק קונצרני בקוקה-קולה ישראל ■ הראל חייקין, המשנה למנכ"ל טרה, מונה למנכ"ל קרלסברג ישראל
התובע, מוסלמי תושב ישראל, טוען כי במתכון הסודי נחשף כי המשקה קוקה-קולה מכיל אלכוהול - ששתייתו אסורה עפ"י האיסלאם ■ תובע 1,000 שקל לכל אחד מכ-1.2 מיליון המוסלמים בארץ
שוק המשקאות רשם ב-2010 גידול של 10.6% ל-4.38 מיליארד שקל ■ קוקה-קולה הוא המותג הנמכר ביותר, אחריו פריגת ונביעות ■ המותגים הבולטים בצמיחה במכירות: שוופס וגולדסטאר
זאת בגין תקלה שאירעה בנובמבר 2009, במסגרתה שווקו לציבור בקבוקי משקה שהכילו כמויות מזעריות של חומרים זרים שגרמו לריח רע ■ החברה תפצה באמצעות תרומה לאוכלוסייה נצרכת
העלאת מחיריםטמפוטרהמונופולמחיר מופרזמחירי המזוןמשקאות קליםניר ברקתקוקה קולהתביעה ייצוגית