גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לתנובה היא המושקעת בשבוע החולף ביותר תקציבית
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק דיסקונט היא האהובה ביותר זה השבוע השני ברציפות ■ הפרסומת של הבנק הבינלאומי היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית
מודי בר-און חביב ואהוד, ודמותו נצרבת היטב בזיכרון - אך כל זה לא עוזר לבנק דיסקונט
גיאקרטוגרפיה: החיבור בין שייקה אופיר למודי בר-און וישראל קטורזה הניב לבנק דיסקונט שיעור אהדה של 18.7%
הפרסומת של HOT חוזרת לראש הדירוג עם 22.7% אהדה - שיעור הגבוה ב-10% מממוצע האהדה החצי-שנתי ■ הפרסומת של תנובה מדורגת בפעם השלישית ברציפות בראש דירוג הפרסומות הזכורות
מסיכום דירוג האהובות והזכורות של גיאוקרטוגרפיה עולה כי גם הפרסומת לפלאפון היא הזכורה ביותר ■ אדלר מוביל הזכורות ומקאן את האהובות ■ בנטרול גודל המשרד מנצח גליקמן-נטלר-סמסונוב
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של תנובה היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית במהלך השבוע האחרון
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של HOT עם כוכבי "הבורר" מובילה את דירוג האהובות זה השבוע השלישי ברציפות
גיאוקרטוגרפיה: שתי הפרסומות מובילות את סקר הפרסומות הזכורות והאהובות זה השבוע השני ברציפות
המשך הקמפיין עם דביר וגיסתו גורף 10.5% זכירות ואת המקום הרביעי באהדה ■ הקמפיין ל-yes עם הזוג אובמה מדורג שני בשתי הטבלאות
גיאוקרטוגרפיה: פרסומת הפרעונים של yes היא האהובה ביותר למרות שכלל לא שודרה השבוע ■ פרסומת "הבורר" של HOT היא המושקעת ביותר השבוע מבחינה תקציבית
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לשירותי בריאות כללית באמצעות ג. יפית - הזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: yes של מקאן-אריקסון ורנו של גליקמן-נטלר-סמסונוב - בראש דירוג הפרסומות האהובות
פינה המציגה את הפרסומות הזוכות תשודר בתוכנית "מה קורה" בערוץ 2 בימי חמישי בשעה 22:40
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לרנו עם עידו רוזנבלום מגיעה כבר בשבוע הראשון לשידורה למקום השני בטבלאות הזכורות והאהובות
גיאוקרטוגרפיה: מדובר בהישג עבור AIG, שכן הפרסומת בכיכובם של מוני מושונוב ואבי קושניר דורגה השבוע לראשונה בטבלה - וקפצה למקום הראשון ■ יופלה שטוזים - במקום הראשון בדירוג הפרסומות הזכורות
9 מיליוןFREE TVבנק דיסקונטבנק הפועליםבנק לאומיגיאוקרטוגרפיהמזרחי טפחותפרסום בטלוויזיהפרסומותשופרסל