גיאוקרטוגרפיה: בקמפיינים השבוע הושקעו כ-41.2 מיליון דולר ■ הפרסומת לבזק נכנסת לדירוג למרות שכלל לא שודרה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת היא הזכורה ביותר כבר שבוע שלישי ברציפות, אך שיעורי הזכירה אליה ממשיכים לרדת
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למקדונלד'ס היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית השבוע עם השקעה של 1.3 מיליון דולר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בנק דיסקונט זוכה לשיעורי הזכירות הגבוהים ביותר ב-8 החודשים האחרונים
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מילקי היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית השבוע עם השקעה של 1.1 מיליון דולר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק דיסקונט עם בר-און וקטורזה היא גם המושקעת ביותר השבוע מבחינה תקציבית
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק נכנסה לדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות למרות שלא שודרה בשבוע האחרון
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של HOT היא המושקעת ביותר השבוע מבחינה תקציבית עם 2.3 מיליון דולר
גיאוקרטוגרפיה: הקרב על שבועות מציב בראש הדירוג את דוד וגוליית של ענף החלב ■ הבתים הקריאטיביים של תנובה עדיין הזכורים ביותר, אבל מנשה נוי והשיר "ארץ זבת חלב וחלב" של טרה הם האהובים ביותר
גיאוקרטוגרפיה: לקראת חג השבועות, הפרסומות של תנובה וטרה הגיעו למקום הראשון והשני בדירוג האהובות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לתנובה הצליחה לייצר שיעורי זכירה גבוהים, למרות שהאסטרטגיה שלה מכירתית
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של yes היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית השבוע עם השקעה של כמיליון דולר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של סלקום ובנק מזרחי-טפחות מדורגות בטבלאות למרות שכלל לא שודרו השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של yes היא המושקעת ביותר השבוע, עם השקעה של כ-1.5 מיליון דולר במחירי מחירון
גיאוקרטוגרפיה: הזכירות לקמפיין מגה בול מבוססת על העובדה שהוא התנגח באופן ישיר עם המתחרה שופרסל
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לתנובה היא המושקעת בשבוע החולף ביותר תקציבית
9 מיליוןFREE TVאל עלבנק דיסקונטבנק הפועליםבנק לאומיגיאוקרטוגרפיהמזרחי טפחותפרסום בטלוויזיהפרסומות