גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ליופלה באמצעות מקאן-אריקסון היא האהובה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת השתלבה בראש הטבלאות כבר בשבוע הראשון לפרסומה ■ קמפיין "החומה" של סלקום - במקום השני באהובות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למקדונלד'ס הגיעה גם למקום השני בדירוג הפרסומות הזכורות ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למקדונלד'ס היא גם המושקעת ביותר השבוע בזמן מדיה - 2 מיליון דולר במחירי מחירון ■ הפרסומת ל-yes שוב מגיעה למקום הראשון בדירוג הפרסומות האהובות זה השבוע השלישי ברציפות
גיאוקרטוגרפיה: קרוב לשליש מהפרסומות ברשימות הזכורות והאהבות ביותר השבוע עוסקות בנושאים כלכליים
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון היא הזכורה ביותר זה שבוע שני ברציפות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes שודרה רק 7 פעמים השבוע והגיעה למקום השישי בטבלת הפרסומות הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: התחום הבולט ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות ביותר השבוע הוא מוצרי מזון ושתייה
גיאוקרטוגרפיה: גם פרסומת הצדפות של פלאפון ממשיכה לשמור על מיקום גבוה בדירוג ■ עלייה במספר הפרסומות ששודרו בשבוע החולף
גיאוקרטוגרפיה: בדירוג השתלבו השבוע שתי פרסומות שכבר אינן משודרות יותר - יופלה וקוקה-קולה זירו
קמפיין המשפחה של סלקום במקום השני בטבלת הפרסומות הזכורות ■ פרסומת הסלבס של רשות המים עדיין האהובה ביותר
גיאוקרטוגרפיה: 6 פרסומות עם ההשקעה התקציבית הרחבה ביותר נכללות השבוע גם ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות
הפנקיסטית בפרסומת של סלקום נחרטה חזק בזכרון הצופים עלייה בסך ההשקעה בקמפיינים פרסומיים השבוע
הפרסומת עמוסת הסלבס לרשות המים, באמצעות לפ"ם, מובילה השבוע את רשימת הפרסומות האהובות
למקום השני בטבלת הפרסומות האהובות השבוע הגיעה הפרסומת ליופלה למרות החג: ירידה בהיקף ההשקעה בפרסומות בטלוויזיה
גיאוקרטוגרפיה: לאחר 3 שבועות בהם הוביל סרטון ההשקה של פלאפון, כובש את הבמה סרטון ההמשך
9 מיליוןFREE TVבנק דיסקונטבנק הפועליםבנק לאומיגיאוקרטוגרפיהמזרחי טפחותפרסום בטלוויזיהפרסומותשופרסל