גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לביטוח ישיר שנייה בדירוג האהובות; הפרסומת להוט שנייה בזכורות
גיאוקרטוגרפיה: הגל השני בקמפיינים של חברות הכבלים והלוויין משתלב גבוה במדד - הוט שנייה באהובות, yes שנייה בזכורות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט בכיכובו של פינוקיו היא האהובה ביותר השבוע, אך שיעור האהדה אליה נמוך מהממוצע
גיאוקרטוגרפיה: האהדה לפרסומת של הוט גבוהה מהממוצע החצי-שנתי ■ יצרניות מוצרי החלב ממשיכות להיעדר מהמסך
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של בנק הפועלים והבינלאומי ממשיכות להופיע במדד הפרסומות, וזאת למרות שלא שודרו השבוע
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין yes עלה בהשקעה חסרת תקדים של 2 מיליון דולר במחירי מחירון
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט חוזרת לאוויר, ורמת האהדה אליה ניכרת בכל המגזרים
גיאוקרטוגרפיה: על רקע משבר הקוטג', תנובה היא יצרנית החלב היחידה שמעלה השבוע קמפיין
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לתפוזינה אהודה פחות בקרב צעירים שלא הכירו אותה בעבר
גיאוקרטוגרפיה: 3 פרסומות מובילות בדירוג מתבססות על מוטיב הנזיפה באדם כלשהו, כאשר כל ה"ננזפים" הם נשים ■ הפרסומת של ביטוח 9 מיליון - בראש מדד הפרסומות האהובות
גיאוקרטוגרפיה: היעדרות שטראוס מהמסך בולטת על רקע הקמפיינים של המתחרים לשבועות
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין בזק בכיכובו של גידי גוב מנסה לפנות הן לדור הצעיר והן לקהל המבוגר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפסק זמן של עלית מבוססת על קמפיין עבר שקיבל טוויסט עדכני
גיאוקרטוגרפיה: בראש דירוג האהובות נמצאת הפרסומת של ארגון אל"ה לעידוד המיחזור
גיאוקרטוגרפיה: בקרב בין רשתות השיווק, הפרסומת של שופרסל זכורה יותר מזו של מגה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של המשרד לאיכות הסביבה עם טל פרידמן היא האהובה ביותר
9 מיליוןFREE TVאל עלבנק דיסקונטבנק הפועליםבנק לאומיגיאוקרטוגרפיהמזרחי טפחותפרסום בטלוויזיהפרסומות