על אריזת הביסלי החדש לא יופיע טעם המוצר - אלא הכיתוב: "בטעם ???" ■ הצרכנים יוזמנו לקבוע את שם הטעם החדש באמצעות עמוד הפייסבוק של המותג
החברה מקבוצת סנו נערכת גם לייצור חטיפי בוטנים עם מילוי, בדומה לבמבה נוגט ■ בעלי החברה: "הציוד החדיש שרכשנו מאפשר לנו להפחית את כמות השומן הרווי בחטיפים ב-80%"
המותג, שייקרא "מאנה", יכלול כ-10 מוצרי מזון, בהם שקדי מרק וחטיפים, שיתחרו במותגים כגון ביסלי וכיפלי
בניגוד להצהרות על יציאה מהמיתון, מכירות מוצרי הצריכה השוטפת המשיכו לרדת ברבעון השלישי ■ ירידות בולטות נרשמו במכירות השמן, החטיפים והחלב
שני מחקרים מזעזעים את העולם: האחד נגד מזון אורגני והשני בעד ממתקים וג'אנק פוד
תשקיע 4 מיליון שקל בקמפיין ההשקה ■ לפי סטורנקסט, המותג במבה של אסם מוביל את קטגוריית החטיפים המלוחים עם נתח כספי של 25% - בעוד שהמותג תפוצ'יפס של שטראוס מחזיק בנתח כספי של 16.5%
ההסכם הושג לאחר שג'נרל מילס ישראל הגישה בקשה לצו מניעה זמני שיאסור על שטראוס לשווק את חטיף אנרג'י באריזה זהה כמעט לחלוטין לזו של המותג האמריקאי
מנכ"ל אסם אינטרנשיונל, גד פרופר: "סנו מתמחה בענף חומרי הניקוי, והייתי מציע להם להעמיק את התמחותם בענף זה; אני מאמין ומקווה שההשפעת המשבר עלינו תהיה בשוליים ונספוג לא יותר מירידה קלה במכירות"
משיקה את המותגים קראנצ'וס וצ'יפסונים, שייכנסו בימים הקרובים למדפי הרשתות ובראשן לשופרסל ויתחרו במותגי אסם ושטראוס הסדרות הראשונות מעוטרות בדמויות וחתימות של שחקני קבוצת הכדורגל ברצלונה
לטענת ג'נרל מילס, משווקת Nature Valley בישראל, החטיף אנרג'י לא רק דומה בהרכבו לזה של Nature Valley אלא אף מחקה את מראה האריזה שלו, כך ש"הדמיון הקיצוני בין שני המוצרים" עלול להביא להטעיית צרכנים
המותג אסם פותח פער על המתחרים בקטגוריות החטיפים והממתקים, כשתחום הקפה אינו נלקח בחשבון המעבר של עלית ותלמה ממותגי חברה למותגי מוצר מחליש אותם, אם כי הם עדיין שומרים על עוצמה מסוימת
טכנולוגיה: סטארט-אפיםטכנולוגיה: פודטקמזוןממתקיםסטורנקסטפרסומותקמעונאותשטראוסשיווקשיווק ויראלי