הטכנולוגיה של הסטארט-אפ SimilarWeb מאפשרת לגולש להגיע למיליוני אתרים נידחים, ומספקת המלצות על אתרים טובים - "על בסיס תוכן ואופי האתר שבו נמצא הגולש באותו רגע"
הרשת רוחשת דיבורים על תחליפים ומחליפות. פלא שהוקדמה חשיפת "קפאין"?
כמה זכויות פרסום קיבלה נטקס עבור מכירת 25% מהמניות לזכיינית ערוץ 2 קשת?
הפיצ'ר החדש מאפשר להמחיש את השינויים שחלו במידת העניין בשאילתות מסוימות על ציר הזמן, בעזרת מפה ויזואלית ודינמית, שמדגימה בסרטון וידיאו כיצד תחומי העניין משתנים בתקופות שונות ובמקומות שונים בעולם
עפ"י סקר שערכה סימנטק, מונח החיפוש הפופולרי ביותר בקרב הילדים הוא "YouTube", במקום השני "גוגל" ואחריו "פייסבוק" ■ מונחי החיפוש "סקס" ופורנו" הגיעו גם הם לרשימת 10 מונחי החיפוש המובילים
עם השקה מחדש של האתר, שורת מוצרי פרסום מבוססי תוצאות חיפוש וכניסה לשוק האמריקני - מנכ"ל נטקס אביב רפואה לא מתבייש להישיר מבט לגוגל, ומסביר בראיון ל"גלובס" מדוע החברה ממשיכה להפסיד
מדיווח שהגישה יאהו ל-SEC, עולה כי היא תוכל להשתחרר מההסכם אם הנתח המשותף של שתי החברות בשוק החיפוש המקוון יהיה נמוך מאחוז מסוים מהיקף החיפושים
דיווחה על תוצאות שיא ברבעון השני ■ הכנסות החברה זינקו ב-29% ל-6.7 מיליון דולר לעומת התקופה המקבילה אשתקד ■ העלייה ברווחיות מיוחסת לגידול בהכנסות המיוחסות לתחום החיפוש באינטרנט
השת"פ בין מיקרוסופט ליאהו הוא תזכורת לשבירות של הגמוניות ומונופולים ברשת
ענף מדריכי העסקים המקוונים משתכלל: באתר דפי זהב ניתן למצוא מידע שימושי כמו קישור לשיחה ישירה, קופוני הנחה או סרטון וידיאו - ואילו באתר b144 של בזק תוכלו להיעזר במוקד טלפוני וגם במפות ובתצלום של העסק
על ההפסד הידוע מראש של יאהו ומיקרוסופט, במאבקן נגד המונופול של גוגל
כשנה וחצי לאחר שמיקרוסופט הגישה הצעת רכש ליאהו, השתיים ישתפו פעולה בתחום הפרסום המקוון כדי לחסום את גוגל ■ החיפושים באתר יעשו שימוש במנוע בינג, ויאהו תשמש כסוכנת המכירות של השתיים
עמוד הבית המחודש משלב בין התוכן שמציעה יאהו לגולשים לבין גלישה ברשתות חברתיות דוגמת פייסבוק וטוויטר ■ סמנכ"ל הצרכנות: "מדובר בשינוי קיצוני בדרך בה אנו חושבים על המוצר ועל הלקוחות שלנו"
הרוויחה 1.48 מיליארד דולר, עלייה של 19% לעומת אשתקד ■ רשמה גידול של 15% בהכנסות מפרסום מבוסס הקלקות לעומת הרבעון המקביל אשתקד, אך ירידה של 2% בהשוואה לרבעון הקודם
בנוסף, גוגל מתנסה במודל תמחור חדש, ותחייב מפרסמים לשלם לה עמלה רק כאשר הגולש יבצע רכישה בפועל של המוצר המפורסם - ולא בכל פעם שהגולש הקליק על המודעה
מנכ"ל מיקרוסופט עוד לא הרים ידיים בתחרות מול ענקית החיפוש: החברה משיקה פיצ'רים חדשים ומשקיעה סכום של כ-80-100 מיליון דולר בקמפיין פרסומי תומך במנוע החיפוש החדש שלה
בדיקה טכנולוגיתבינה מלאכותיתגוגלחופשהטיסותטכנולוגיה: גאדג'טים ותוכנותישראל במלחמהמנוע חיפושפרסום באינטרנטתיירות