ההבדלים בין המפעילות הסלולריות וחברות התקשורת הקווית מצטמצמים והולכים
סקר השירות של "גלובס" מצא כי HOT ו-yes מציגות שתיהן שיפור בשביעות-רצון לקוחותיהן, אך חברת הלוויין מובילה על חברת הכבלים בכל הפרמטרים ■ למי שבכל זאת שוקל לנטוש - "גלובס" בדק את כל האופציות
עם זאת, בן-משה - אחד המומחים הגדולים בעולם לנושא ה-IPTV: שידור לפי דרישה על גבי האינטרנט - סבור כי "ההצהרות של בזק ושל HOT בתחום הן חיוביות"
הסבסוד ייעשה ככל הנראה באמצעות הביטוח הלאומי ■ המהלך הוא מכה לכבלים וללוויין, שצפויים לאבד נתחי שוק בקרב העשירונים התחתונים
(עדכון) - למרות שני מנועי הצמיחה היעילים שברשותה, HOT איבדה עוד 3,000 מנויים ברבעון הראשון - והמנכ"ל שלה יודע למה ■ ההכנסות ברבעון הסתכמו ב-769 מיליון שקל, גידול של 8% לעומת התקופה המקבילה
כך הוחלט בישיבת הממשלה בנושא חוק ההסדרים והתקציב ■ "החבילה הצרה", בה יוצעו חבילות ערוצים מצומצמות, עשויה להידחות ל-2013 ■ ההחלטה על "ברית המועצות" תוצא מחוק ההסדרים ותעבור לממשלה
עוד דורש המשרד כי לאחר שיותר פרסום בכבלים ובלוויין - הערוצים הייעודיים יהיו רשאים לבקש מהגוף המסדיר להחליף את הרישיון שניתן להם לרישיון מיוחד לשידורי כבלים שאינו רישיון למשדר ערוץ ייעודי, ולגבות דמי מנוי
חברת הכבלים מסיימת את 2008 עם רבעון בעייתי, שכלל מלבד נטישת מנויים משמעותית גם ירידה ב-EBITDA ובהכנסות משידורים בשנה כולה נרשם גידול של 17% ב-EBITDA, שהסתכם בכמיליארד שקל
ב-HOT וב-yes זועמים על המלצת ועדת מרדכי לדחות את הפרסום בכבלים ובלוויין ל-2012 מנכ"ל yes, רון אילון: "יש התערבות יתר של פקידים בשווקים תחרותיים" סמירה: "לא ניתן לפרסם בכבלים לפני שיש גוף מסדיר"
רשת הטלוויזיה Jewish Life TV, שבבעלות איש התקשורת היהודי פיל בלייזר, אחראית לכך שלראשונה ישודרו משחקי המכביה מחוץ לישראל הרשת משדרת בכבלים בארה"ב ומגיעה ליותר מ-20 מיליון בתי-אב
בדו"ח מיוחד של כלכלני גיזה-זינגר-אבן נכתב כי הערוצים צפויים להיות מוטי רייטינג ולמשוך קהלים בפריים-טיים הפגיעה בערוצים 2 ו-10 תנוע בין 180 ל-270 מיליון שקל בשנה
מבדיקה שנערכה עבור מועצת הרשות השנייה עולה כי הירידה בהיקף ההכנסות בערוצים המסחריים עשויה לנוע בין 180-270 מיליון שקל בשנה
אינטרנטגוגלגיוס הוןהבורסה בת"אהוטחברות תקשורתייצור תעשייתימשרד התקשורתנאוטילוסספקיות אינטרנט