מי שדחפה את כניסת המותג לקניות רמת-אביב הייתה ליאורה עופר, יו"ר מליסרון
עפ"י מחקר של L2, אתר הבית של Burberry משלב תוכן משובח לצד יכולות מסחר מקוון לצרכנים מסביב לעולם ■ מספר החברים בעמוד הפייסבוק של החברה צמח ב-450% תוך שנה
ז'אן פול גוטייה, לואי ויטון, גוצ'י ובוטגה ונטה הם רק חלק מבתי האופנה המובילים שמציעים פריטים איכותיים על טהרת העור, עם גזרות הנעות בין קלאסי, אוונגרדי או גרנדיוזי
שמות נוצצים גויסו, וגלריה של תערוכות מתחלפות בקומה העליונה של בית האופנה בפריז, הוקמה ■ בשלב הבא - תערוכות אמנות בקומה השביעית והעליונה של החנות
ברקליס: לואי ויטון תציג תשואת יתר על השוק ותגיע לשער של 135 אירו
מניית לואי ויטון עלתה בשנה האחרונה ב-28% ■ מניית בולגארי ירדה מתחילת השנה ב-6.1%
הם אלגנטיים, מאופקים, ובעיקר - מודעים לעצמם ■ דולצה וגבאנה, דונה קארן, הרמס, כריסטיאן לבונטין ועוד פירסמו את הקמפיינים המושקעים שלהם לאביב-קיץ 2011
לקראת עונת השיא במכירות: 5 המלצות למניות שעשויות להימנות על המרוויחות הגדולות מעונת המכירות הגדולה הצפויה
כניסת מותג היוקרה לקניון - הצפויה בדצמבר 2011 - עשויה לחזק את בידולו מול קניונים אחרים, במיוחד לאור המדיניות הבררנית של לואי ויטון בפתיחת סניפים
חברות יוקרה בתחומי עיצוב הבית, רכב ותכשיטים יודעות להעריך לקוחות "כבדים" ■ לקוחות VIP מיוחסים במיוחד יוזמנו לאירוח יוקרתי בבית המעצב באיטליה ולהשקות של מכוניות בחו"ל ויבחרו שעון או תכשיט בסלון ביתם
חדש ב"פירמה": מעבר ארז - סיפורי תוכן שיווקי ■ והפעם: דוגמאות צרפתיות לרעיון המותגים
איך הפך לואי ויטון למותג היוקרה הגדול והרווחי בעולם עם מכירות של 4 מיליארד דולר? הוא הופקד בידיו של ג'ייקובס, שקעקע בו כל שריד לשמרנות. הילד הרע של עולם האופנה האמריקני, המזוהה עם לוק הגראנג' החתרני, הצליח להכפיל את המותג הצרפתי פי 4 בתוך עשור
אמנם שלטי ה"סייל" לא מציפים את חלונות הראווה, ואצל לואי ויטון התיקים נמכרים ללא הנחה ב-4,500 שקל - אבל גיחה לחנויות יוקרה אחרות בכיכר עשויה לזמן הפתעות, כמו 50% על אופנת החורף
LVMHאופנהאילון מאסקברנאר ארנוגוצ'יטיפאני'סמוצרי יוקרהמיליארדריםעיצוב אופנהצרפת