מדיה קום

כתבות אחרונות

 
יוניברסל מקאן | לפני כולם

יוניברסל מקאן ומדיה קום במכרז על נתח מליימן שליסל

החברה עורכת מכרז על תקציבי המדיה של מנטוס וטופיפי ■ על-פי הערכות, היקף שני המותגים יחד עומד על כ-3 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 09.11.2014
לפני כולם

תקציב המדיה של P&G בהיקף עשרות מיליוני שקלים יצא למכרז

סטארקום ומדיה קום מתמודדות במכרז, שהיקפו יותר מ-70 מיליון שקל ■ בניגוד לעבר, המכרז כולל את תכנון המדיה ואת רכש המדיה יחד

ענת ביין-לובוביץ' 22.10.2014
אדלר חומסקי | לפני כולם

פוגל נפרד מאדלר-חומסקי; ירכוש מדיה דרך קראט

זאת אחרי כ-5 שנים ■ בתחילת הדרך קיוו בפוגל שהשת"פ עם אדלר-חומסקי יוביל לרכישת מניות במשרד, אך המהלך לא התממש ■ פוגל: "הקשר שלנו עם קראט נוצר כתוצאה מהזדמנות לייצג חברות בינלאומיות הקשורות עם קראט העולמית"

ענת ביין-לובוביץ' 24.04.2014
אדלר חומסקי | לפני כולם

בועז שובל, האחראי על פעילות הדיגיטל של מדיה קום, פורש

שובל כיהן בתפקיד במשך שנה ■ בין הצדדים סוכם כי בתקופה הקרובה הוא יסייע לחברה במספר נושאים

ענת ביין-לובוביץ' 04.04.2012
לפני כולם

מקאן-אריקסון, המטפל בהונדה, רכש מדיה לקמפיין פולקסווגן

זאת כנראה כחלק מעסקת ברטר שעשה מקאן עם צ'מפיון מוטורס, במסגרתו נרכשו עבור מקאן מספר רכבים ■ המדיה עבור צ'מפיון מוטורוס נרכשת בדרך-כלל ע"י מדיה קום של אדלר-חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 19.06.2011

אדלר-חומסקי ירכוש מניות במשרד הפרסום בריקמן

בשלב הראשון תרכוש הקבוצה 25% ממניות בריקמן עם אפשרות להגיע בהמשך ל-49% ■ חברת המדיה של אדלר-חומסקי, מדיה קום, תרכוש מעתה מדיה עבור בריקמן

ענת ביין-לובוביץ' 12.04.2011

בועז שובל מצטרף לקבוצת אדלר-חומסקי

שובל, ששימש עד לאחרונה כסמנכ"ל השיווק והמסחר של נענע10, יהיה אחראי על רכש המדיה באינטרנט בחברת מדיה קום

ענת ביין-לובוביץ' 31.01.2011

קמפיין שהמדיה שלו נרכשה ע"י מדיה קום לא עלה בקשת

מדובר בקמפיין שרוכשת מדיה קום עבור לין&לין ■ מקורבים ללין&לין: הקמפיין לא עולה בגלל לחץ של מקאן ■ מקורבים לקשת: במדיה קום לא מצליחים לעמוד במחירים להם התחייבו

ענת ביין-לובוביץ' 15.11.2010

קובי ברקי וגלעד כץ ישפטו בפסטיבל הפרסום בקאן

ברקי, מנהל הקריאייטיב בשמעוני-פינקלשטיין, יהיה הישראלי הראשון שישפוט בתחרות בקטגוריית הדיירקט ■ כץ משמש כסמנכ"ל חברת המדיה מדיה קום שבבעלות אדלר-חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2010

תקציב איי.די.איי עובר מיוניברסל מקאן ליוניון ולמדיה קום

מדובר בהישג טקטי לחברות המדיה של אדלר-חומסקי ושלמור-אבנון-עמיחי ■ איי.די.איי מחזיקה במותגים ביטוח ישיר, אישי ישיר ו-9 מיליון ■ ב-2009 עמד היקף הפרסום של הקבוצה על כ-10 מיליון דולר במחירים ריאליים

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 21.01.2010

בעקבות ההסכם הגלובלי: תקציב הפרסום של נוקיה עובר ל-JWT

היקף התקציב: כ-9 מיליון דולר במחירי מחירון ■ בנוסף נבחנת העברת תקציב רכש המדיה ממדיה קום לקראט מדיה וואן ■ השינויים - בעקבות ההסכם הגלובלי של נוקיה עם JWT וקארט

ענת ביין-לובוביץ 04.01.2010

פוגל-אוגילבי ירכוש את המדיה באמצעות חברת מדיה קום

מקורבים לעסקה: בעתיד צפוי שיתוף-הפעולה להתרחב לרכישת מניות של פוגל-אוגילבי ע"י אדלר-חומסקי ■ ב-3 השנים האחרונות פוגל רכש את המדיה באמצעות יוניברסל מקאן

ענת ביין-לובוביץ' 16.12.2009

תקציב הפרסום של נוקיה עשוי לעבור מגלר-נסיס ל-JWT ישראל

בנוסף נבחנת גם העברת תקציב רכש המדיה ממדיה קום של גלר-נסיס ואדלר-חומסקי לקראט מדיה 1 ■ השינויים נבחנים בעקבות השינוי בתקציב הפרסום העולמי של נוקיה ■ היקף התקציב: כ-9 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 19.11.2009

הממונה על ההגבלים החלה בחקירה חדשה על שוק המדיה

הורתה לזכייניות להעביר לה נתונים על הרכישה והמכירה של זמן האוויר בטלוויזיה ■ הבדיקה היא חלק מהחקירה שעורכת קן בעקבות הכוונה של חברת מדיה קום של אדלר-חומסקי וחברת המדיה יוניון לשתף ביניהן פעולה

ענת ביין-לובוביץ' 10.11.2009

קבוצת אדלר-חומסקי מוכרת את אחזקותיה ב"רדיו הבירה"

באחרונה נחשף ב"גלובס" כי בין אדלר-חומסקי לבין בעלי תחנות רדיו צפון, רדיו ללא הפסקה, רדיו 99FM וחברת שפ"א נתגלע סכסוך מסחרי, במסגרתו איימו התחנות לקצץ את עמלת הפרסום של אדלר-חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 26.10.2009

דברי הימים של הקרבות בשוק רכש המדיה ומשרדי הפרסום בישראל

בין עשרות הידיעות על סכסוכים בין הכוחות הפועלים בתחום רכש המדיה, התפנינו לעשות קצת סדר בבלגן: מה יצר את מבנה השוק? למה אורן יוניוב חובר לאדלר-חומסקי? מאיפה נובע כוחו של מקאן - ולמה כולם כל-כך עצבנים?

ענת ביין-לובוביץ' 19.08.2009

   1234   

   נמצאו 54 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 4