מאז מלחמת ששת הימים תפח המותג פטריוטיות - עד שקשה להבחין בינו לבין לאומנות
בדיוק כמו ילד, מותג זקוק לאדם שיעמוד מאחוריו, יטפח אותו ויתווה לו דרך. קוראים לזה מנהל מותג
איך מותג מספר סיפור במרחב הדיגיטלי? תשכחו מ"תעשיית האשליות", צרכנים רוצים אמת
לא בונים אישיות למותג אצל מנהל הקריאייטיב - אלא בשיחות עם הצרכנים שלכם ברשת
האף המעוקל והומור הנרדפים עברו גלגולים, אך הוא קיבל מכה קשה כשהוקמה בשבילו מדינה
עתידן המותגים בוועידת תקשורת ונתח שוק: "ישראל היא מותג 'סכיזופרני' שתדמיתו מחוץ לגבולות המדינה שונה לחלוטין מזו שבתוך גבולותיה" ■ לריכוז כל הידיעות מהוועידה
על הממשלה להרים את הכפפה וליצור אסטרטגיה שיווקית למותג "מדינת ישראל"
לוגו חדש וקמפיין חביב הם קוביית לגו אחרונה שבה מסיימים מיתוג - ולא עיקרו של התהליך
סיימון הארופ, שהקים עם מרטין לינדסטרום את חברת ברנד סנס, בטוח שאפשר לקשור כל מותג ל-5 החושים כך שיגרום ללקוח לחבב אותו יותר ■ בראיון לקראת הרצאתו בוועידת תקשורת ונתח שוק הוא מסביר איך המיתוג החושי עובד
כך טוען סיימון הארופ, מנכ"ל Agency Brand Sense, שירצה בוועידת תקשורת ונתח שוק במושב שיעסוק במשמעות המותג בעידן החדש ■ מנכ"ל יפעת בקרת פרסום יחשוף במושב את דירוג משרדי הפרסום והמפרסמים למחצית הראשונה
ילדים מעדיפים באופן ברור ג'אנק-פוד שמשווק וממותג עם דמויות מסרטים מצויירים
מיתוג שלילי של גורמי טרור הוא כלי מרכזי במאבק נגדם. למה בישראל זה לא עובד?
המהלך כולל את כרטיסי ישראכרט, מאסטרקארד ואמריקן אקספרס, שעליהם יוטבע לוגו הפועלים ■ הכרטיס הממותג יעניק ללקוחות הבנק הטבות ומבצעים
פרדיגמה שיווקית היא בסך-הכל תפיסה הנוצרת מקיבעון מחשבתי
יישומו של המשפט "טוב אבל לא מצוין" בקמפיין של ענבר-מרחב-שקד בידל את אקסלנס נשואה משאר התחרות האפורה והמשעממת, וגרם לכך שהתחום כולו יכלול את אקסלנס נשואה מצד אחד - ואת כל השאר מצד שני
היקף התקציב - כ-5 מיליון שקל ■ לשלב הגמר הגיע משרד ארד תקשורת, שאחד מבעליו, אייל ארד, שימש כיועץ לראש עיריית ירושלים, ניר ברקת ■ כן הגיעו לגמר משרדי הפרסום אדלר-חומסקי וערמוני
גיוס עובדיםחברות הייטקמדד המותגים 2019מותגיםמיתוג מחדשניהול וקריירהפייסבוקפרסוםשוק העבודהשיווק