מיתוג

כתבות אחרונות

 

הבאזז הבא בבקשה

לכל באזז יש תאריך תפוגה. זיהויו מונע פדיחות למותג, וזה רלוונטי גם לראיונות עבודה

שמחה סיגן 16.03.2011

הלוויתן ימתג את ישראל

הגיע הזמן שלישראל תהיה "הבטחה מותגית" אחידה וחזקה. תגליות הגז יכולות לסייע בכך

אביחי שוב עמי 03.01.2011

שופרסל ביג או שופרסל דיל?

הרשת עלולה לאבד לקוחות מבולבלים בשל שינויי מיצוב תכופים, מתיחה וכיווץ של המותג

שמוליק צרפתי 28.12.2010

תקציב הפרסום של גוטקס עובר לברוקנר-נטע-יער

התקציב טופל בשנה האחרונה בידי יהושע TBWA ■ חברת בגדי-הים תצא בקרוב לתהליך מיתוג בהיקף של כ-2 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 18.11.2010

פייסבוק לא הופך קורקינט למרצדס

פייסבוק לא ממתג אותך מחדש. כנראה תישאר קורקינט - רק שעכשיו כל העולם יידע את זה

אורנה רודי 28.10.2010

המכללות האקדמיות כמוצר

עולם האקדמיה הוא עסק קמעונאי לכל דבר - מי הם הלקוחות ומה הם המוצרים

שמחה סיגן 20.10.2010

תנו למספרים לסדר לכם את החיים

בפיס רצו לבנות ללוטו סיפור מותג חדש, ולכן האסטרטגיה החדשה לא עוסקת ברגע הזכייה

אבי זיתן 18.10.2010

"אפשר להפוך את HOT למותג אהוב, כמו סקס אחרי ריב גדול"

כשהטכנולוגיה כבר אינה ייחודית, וכשרמת השירות הגבוהה היא גם נחלתם של המתחרים - לא נותר למנהל המותג אלא לנסות להתקרב אל הקונים דרך הרגש ■ איך עושים זאת?

ענת כהן 13.10.2010

מנכ"ל HOT: "עושה לי רע לקרוא בלוגים של שנאה לחברה"

הרצל עוזר: "כשאני באופן אישי מטפל בתקלות שירות, מתנצל בפני לקוח ומשפר את הטעון תיקון - הקערה מתהפכת על פיה, הלקוח מפיץ את הבשורה ומביא לקוחות חדשים"

ענת כהן 13.10.2010

אל תגעו לי במותג: ביקורות על הלוגו החדש של GAP

אחת הביקורות: "הלוגו החדש של GAP נראה כמו משהו שילד יצר בעזרת תוכנת ציור פשוטה" ■ בימים האחרונים אף נפתח חשבון טוויטר הלועג למנהלי החברה על המהלך

אדוורטייזינג אייג' 07.10.2010

לכל מוצר יש חוש

ככל שההמחשה של המוצר תהיה אפקטיבית יותר - נוכל לגבות עליו פרמיה גבוהה יותר

יובל לב 25.09.2010

יצרנית בגדי-הים גוטקס מחפשת משרד פרסום חדש

תקציב הפרסום של החברה טופל בשנה האחרונה ביהושע TBWA ■ בגוטקס מתכוונים לצאת למהלך מיתוג בהיקף של כ-2 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 12.09.2010

נכבוש את העולם? משרד החוץ מקצה 100 מ' ש' למיתוג המדינה

מדובר בסכום גבוה פי 10 מתקציב ההסברה הנוכחי של ישראל ■ עיקר ההשקעה: ברשתות חברתיות ■ בתכנון: מכרז בקרב חברות שיווק ופרסום מוטות אינטרנט

חגית ברונסקי 17.08.2010

החוש השישי של מסטיק Five

WRIGLEY יצרה מותג מסטיקים חדש בעל אישיות שונה לחלוטין משל המותג הקיים אורביט

אבי זיתן 03.08.2010

כך מיתגתי את פרשת השבוע

מדי יום שישי עובר מסרון מהיהדות שלי לחברי "המועדון", שאני מגדירה אותו "אקסקלוסיבי"

נורית דאבוש 24.07.2010

המיתוג החדש של מדינת ישראל: "אנרגיה יצירתית"

בימים אלה יצא לדרך פרויקט מיצוב מחדש של ישראל, שנועד לשפר את האופן שבו ישראל מתקשרת את עצמה לעולם ■ הממונה על הפרויקט במשרד החוץ: "דימויה הבינלאומי של ישראל אינו משרת את האינטרסים שלה"

דפנה יודוביץ' 21.07.2010

   1234567891011   

   נמצאו 168 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 11