מיתוג

כתבות אחרונות

 

צלצול נוקיה והפצססס של הקולה: מיתוג מוזיקלי - גם בישראל

חקר המוח הוביל למסקנה כי לא רק צבע, לוגו וסלוגן בונים מותג זכיר - גם למוזיקה יש תפקיד מכריע ■ "לסאונד יש השפעה של 30% על הקופה הרושמת", אומרים אייל נאור ואמיר אשר, שמביאים לארץ את בשורת המיתוג המוזיקלי

צאלה קוטלר 09.05.2010

באומן-בר-ריבנאי זכה בתקציב הפרסום של קניוני ישראל

‎‎על התקציב בהיקף 10 מיליון שקל התמודדו גם קבוצת אדלר-חומסקי, יורו ישראל וענבר-מרחב-שקד‏ ■ המיתוג הכולל של הקבוצה יטופל בידי באומן-בר-ריבנאי, וחברת-הבת אקספרט תטפל בפעילות השוטפת של כל קניון

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 27.04.2010

אשכנזי-זלצמן ייצג את תפיסת המיתוג החושי של מרטין לינדסטרום בישראל

תפיסת המיתוג החושי (Sensorial Branding) היא כלי חדיש ומתקדם בארגז הכלים השיווקי ליצירת חיבור אמוציונלי ונאמנות למותג

שירות גלובס‏ 22.03.2010

אדלר, באומן, ענבר ויורו יתמודדו על תקציב הפרסום של קניוני ישראל

הקבוצה מתעתדת לערוך מהלך מיתוג כולל לכל קניוני הקבוצה ומתכננת להקצות לשם כך 12 מיליון שקל, אך לא ברור אם מדובר בתקצוב סופי ■ עד עתה טופל התקציב בידי משרד פרסום קטן מאוד - צדר-יריב

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 08.03.2010

רשת קפנטו תשקיע 250 אלף שקל במהלך שיווקי בשיתוף וראייטי ישראל

במסגרת המהלך, תחת הקונספט "אהבה NETO", יעברו סניפי הרשת מיתוג מיוחד

שירות גלובס‏ 04.02.2010

"פעולות ישראל בהאיטי לא תרמו להסברה - התשנו את הצרכנים"

כך אמר עידו אהרוני, ראש צוות מיתוג, בכנס השנתי של התאחדות סוכני הנסיעות ■ "כשנהרגים 200 אלף איש באסון המוני כזה, הדבר האחרון שמעניין את העולם זה מהו מספר הרופאים שהגיעו מישראל"

אורלי פלג מזרחי 28.01.2010

בידול גם בזמן מיתון

היום חשוב יותר מתמיד לבדל את המותג כדי למנוע ממנו תהליך של "גנריזציה"

יורם דמבינסקי 16.12.2009

חברת OPEN זכתה במכרז למיתוג מחדש של העיר הרצליה

תהליך מיתוג העיר יתבצע במספר שלבים הכוללים מחקר, קריאייטיב ויישום, בהשקעה של חצי מיליון שקל

יניב פוהורילס 08.12.2009

עיריית ירושלים תאריך בשבוע את המכרז למיתוג העיר

זאת על מנת לאפשר למשרדי פרסום ומיתוג נוספים להשתתף במכרז ■ בין המשתתפים במכרז: שיר-שפיצר וארד תקשורת - שני משרדים עם קשרים פוליטיים ענפים ■ היקף התקציב למיתוג העיר: כ-400 אלף שקל

אורי רודריגז-גרסיא 02.12.2009

ברוקנר-נטע-יער יטפל בתקציב מותג המזון החדש של סנו

המותג, שייקרא "מאנה", יכלול כ-10 מוצרי מזון, בהם שקדי מרק וחטיפים, שיתחרו במותגים כגון ביסלי וכיפלי

ענת ביין-לובוביץ' 23.11.2009

רשת מלונות פתאל משקיעה חצי מיליון דולר במיתוג

תהפוך את מותג המלונאות "לאונרדו" לבעל הפריסה הרחבה ביותר בארץ עם 16 מלונות ■ המהלך ילווה בקמפיין באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA

אורלי פלג-מזרחי 17.11.2009

תרצה גרנות ל"ליידי גלובס": "נתניהו צריך להיות שגריר ישראל באו"ם"

גרנות, בעלת מכללה לפרסום ולקופירייטינג, מודה שאין לה כישרון עסקי - אבל יש לה אנרגיות של תיכוניסטית: "אני אינפנטילית וחושבת שאני בת 30" ■ "אחרי רצח רבין הפסקתי לעבוד עם פוליטיקאים"

דיאנה בחור-ניר 05.11.2009

משרד המיתוג ברוך נאה זכה בתחרות "פנטאוורדס" העולמית

לפני כולם המשרד הישראלי זכה בקטגוריית המזון לצד משרד המיתוג הבריטי "טקסי סטודיו", וזאת בגין עבודתו במיתוג חבילות המזון של "מגה"

רן רימון 11.10.2009

תקציב הפרסום של רשת מיסטר זול יוצא למכרז

תקציב הפרסום של הרשת מקבוצת קו-אופ ישראל יעמוד על כ-10 מיליון שקל בשנה ■ רמי מנדל, מנכ''ל קו-אופ ישראל: התנאי העיקרי להשתתפות במכרז הוא ניסיון בתחום הרשתות קמעונאיות וחברות המזון

ענת ביין-לובוביץ' 05.10.2009

נסתרות דרכי המיתוג הרוחני

למה שרי אריסון מצטיירת כגרוטסקית, אבל הרב פינטו והרנטגן נראים חבר'ה רציניים?

לילך סיגן 25.09.2009

   1234567891011   

   נמצאו 168 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 11