בולקיה, שבין לקוחותיו נמצאים בזק, סונול, שופרסל ורב-בריח, מאמין כי כל עסק יכול לעדכן ולרענן את המותג שלו - גם אם הוא עסק קטן עם משאבים דלים ■ "חד-משמעית, מיתוג מחדש יכול להציל עסק המצוי על סף קריסה"
המנכ"לית, חווה פרידמן-שפירא: "AIG ישראל כחברה עצמאית ורווחית, המפוקחת על-ידי הממונה על הביטוח ושוק ההון, הוכיחה במשך השנים את חוזק המותג שלה"
הפרויקט, בהיקף של כ-50 אלף שקל, כלל שפה חזותית ולוגו שכלל את המילה "חי"
רשת האופנה האירית PRIMARK מיתגה עצמה כנועזת בגלל שהעליבה את הקונים
המוצרים ימותגו בנראות החדשה של המחלבה שהושקה לאחרונה תחת הסיסמה: "הכל מתחיל בחלב מצוין"
משרד הפרסום יהושע TBWA רכש לפני שנתיים 35% ממניות חברת המיתוג OPEN כעת רוכשים מייסדי OPEN את המניות בחזרה ושבים לעבוד באופן עצמאי רמי יהושע: "הכל נעשה בשמחה ובאהבה"
היקף התקציב עומד על כמיליון דולר בשנה הדס ארזים הינו "בוטיק" השקעות המתמחה בהשקעות פנסיוניות
זו פעם ראשונה שמשרד פרסום ישראלי זוכה במיתוג של מדינה במכרז התמודדו כ-10 קבוצות פרסום, בהן גם DDB ופובליסיס התקציב כולל את יצירת הקריאייטיב והאסטרטגיה של המיתוג ואת רכישת המדיה בכל העולם
גיוס עובדיםחברות הייטקמדד המותגים 2019מותגיםמיתוג מחדשניהול וקריירהפייסבוקפרסוםשוק העבודהשיווק