לפי נתוני נילסן, בחודש ינואר ירד היקף המכירות בשוק המבורקד ב-2.5% יחסית לאשתקד והסתכם בכ-2.5 מיליארד שקל הרשתות הפרטיות, חצי חינם ורמי לוי ממשיכות להתחזק ולהגדיל את נתחי השוק שלהן
חצי חינם המשיכה לצמוח הצמיחה של רבוע כחול עמדה על 1% בלבד, והצמיחה של שופרסל על 6.3% - פחות מצמיחת השוק כולו שוק מוצרי הצריכה כולו רשם בשנה החולפת צמיחה של 9% והסתכם ב-31.1 מיליארד שקל
חתמה על הסכם עם נילסן, במסגרתו תשתמש בפאנל של 125 אלף צרכנים Tivo ו-CBS השיקו לאחרונה שירות דומה
כך עולה מנתוני נילסן לנובמבר התמונה עגומה במיוחד עבור מוצרי המותרות, אך גם עבור מוצרי הבסיס: בביצים ובאורז עוברים למוצרים זולים, המשקאות הזולים עולים במכירות, והקמעונאים נערכים למלחמת מחירים ולהורדה של מוצרים מהמדפים
במהלך השבועיים הקרובים תינתן הזדמנות לחברי הוועדה לנהל מו"מ נוסף עם טלגאל TNS, המציעה היחידה במכרז, באשר למחיר השירות
ביום חמישי הקרוב תחליט ועדת המדרוג אם לצאת במכרז חדש, לאחר שרק חברה אחת ניגשה למכרז למדידת הרייטינג בטלוויזיה
ואולם, נתח השוק של שתי הרשתות עדיין נמוך מנתח השוק שבו החזיקה כל אחת מהן ברבעון המקביל ב-2007 חצי חינם שומרת על המקום השלישי
עפ"י הסקר שפרסמה נילסן, כשליש מפעילות הגלישה באינטרנט במשקי-בית בארה"ב מתרחשת בעת שהגולש צופה גם בטלוויזיה - דבר המעיד כי המדיות החדשות לא מתחרות במדיות הישנות אלא פועלות במקביל אליהן
לפי נילסן, בשנה החולפת החזיק המותג בנתח כספי של 9.5% בלבד מהקטגוריה, לעומת נתח כספי של 36% שהחזיק ב-2004 הנהנות העיקריות מהירידה במכירות של דייסות רמדיה הן מטרנה ו-better and diffrent
על-פי הערכות, הפרסום באינטרנט עומד בפני האטה לאחר 5 שנים של צמיחה עיקר הפגיעה תהיה ממפרסמים מהתחום הפיננסי, הנדל"ן והדרושים
אוברדראפטארה"בהגל החדשהוועדה למדרוגהמחאה החברתיתיוקר המחיהיפעת בן חילי-אור אברבךפיפל מיטררייטינג