נילסן

כתבות אחרונות

 

המיתון הגיע לרשתות בינואר: שופרסל עולה, רבוע כחול יורדת

לפי נתוני נילסן, בחודש ינואר ירד היקף המכירות בשוק המבורקד ב-2.5% יחסית לאשתקד והסתכם בכ-2.5 מיליארד שקל ; הרשתות הפרטיות, חצי חינם ורמי לוי ממשיכות להתחזק ולהגדיל את נתחי השוק שלהן

אילנית חיות 26.02.2009

דו"ח נילסן לסיכום 2008: הרשתות העצמאיות התחזקו השנה על חשבון שופרסל ורבוע כחול

חצי חינם המשיכה לצמוח ; הצמיחה של רבוע כחול עמדה על 1% בלבד, והצמיחה של שופרסל על 6.3% - פחות מצמיחת השוק כולו ; שוק מוצרי הצריכה כולו רשם בשנה החולפת צמיחה של 9% והסתכם ב-31.1 מיליארד שקל

אילנית חיות 25.01.2009

הולמארק תאפשר למפרסמים לראות מה הצופים קונים

חתמה על הסכם עם נילסן, במסגרתו תשתמש בפאנל של 125 אלף צרכנים ; Tivo ו-CBS השיקו לאחרונה שירות דומה

אדוורטייזינג אייג' 05.01.2009

המיתון הגיע למדפי הסופרמרקט: ירידה ריאלית של 12% במכירות רשתות השיווק בנובמבר

כך עולה מנתוני נילסן לנובמבר ; התמונה עגומה במיוחד עבור מוצרי המותרות, אך גם עבור מוצרי הבסיס: בביצים ובאורז עוברים למוצרים זולים, המשקאות הזולים עולים במכירות, והקמעונאים נערכים למלחמת מחירים ולהורדה של מוצרים מהמדפים

אילנית חיות 23.12.2008

הוועדה למדרוג תחליט בתוך שבועיים האם לצאת למכרז חדש למדידת הרייטינג

במהלך השבועיים הקרובים תינתן הזדמנות לחברי הוועדה לנהל מו"מ נוסף עם טלגאל TNS, המציעה היחידה במכרז, באשר למחיר השירות

יעל גאוני 13.11.2008

נילסן העולמית מעוניינת להשתתף במכרז למדידת הרייטינג בישראל

ביום חמישי הקרוב תחליט ועדת המדרוג אם לצאת במכרז חדש, לאחר שרק חברה אחת ניגשה למכרז למדידת הרייטינג בטלוויזיה

יעל גאוני 10.11.2008

הרבעון השלישי היטיב עם הרשתות: שופרסל עולה, רבוע כחול שומרת על כוחה

ואולם, נתח השוק של שתי הרשתות עדיין נמוך מנתח השוק שבו החזיקה כל אחת מהן ברבעון המקביל ב-2007 ; חצי חינם שומרת על המקום השלישי

אילנית חיות 05.11.2008

סקר: שליש מפעילות הגלישה מתבצע מול הטלוויזיה

עפ"י הסקר שפרסמה נילסן, כשליש מפעילות הגלישה באינטרנט במשקי-בית בארה"ב מתרחשת בעת שהגולש צופה גם בטלוויזיה - דבר המעיד כי המדיות החדשות לא מתחרות במדיות הישנות אלא פועלות במקביל אליהן

שירות גלובס 03.11.2008

השוק לא שוכח: מכירות המותג רמדיה צוללות גם בדייסות

לפי נילסן, בשנה החולפת החזיק המותג בנתח כספי של 9.5% בלבד מהקטגוריה, לעומת נתח כספי של 36% שהחזיק ב-2004 ; הנהנות העיקריות מהירידה במכירות של דייסות רמדיה הן מטרנה ו-better and diffrent

‎‎אילנית חיות ‏‏ 22.10.2008

המשבר הגיע גם לאינטרנט: הפרסום ברשת נפגע מהקריסה בוול סטריט

על-פי הערכות, הפרסום באינטרנט עומד בפני האטה לאחר 5 שנים של צמיחה ; עיקר הפגיעה תהיה ממפרסמים מהתחום הפיננסי, הנדל"ן והדרושים

פייננשל טיימס 22.09.2008

   12345678   

   נמצאו 122 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 8