בעוד ששופרסל ורבוע כחול הן הנהנות העיקריות, יתר הרשתות טוענות כי תווי הקנייה שוחקים להן את הרווחיות - ולמרות זאת הן חוששות לצאת ולהשאיר את הזירה למתחרים
כך מדווחת רשת סופר-פארם ■ עם זאת, בקרב קמעונאים קטנים יותר דווח על ירידה חדה במכירות התרופה אתמול
זכיינית סופר פארם בקניון בת-ים, חברת ג.פ.שפירא בע"מ, הורשעה בכך שהשתמשה במחירים פיקטיביים לצורך פרסום מבצעים
תכירו את Syneron Beauty, חברת-הבת שתרכז את תחום הטיפולים הביתיים של סינרון ■ מנכ"ל החברה: "בקרוב נתחיל בפעילות שיווק ופרסום שתכלול עיתונים ופרסומות בטלוויזיה"
יש להילחם בדימויים המשפילים של נשים בפרסומות, גם אם הם באריזה מבודחת
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - רשת ישרוטל עם השקעה של כ-1.1 מיליון שקל
בראיון ל"גלובס" מותח רייטבלט ביקורת על הספקים ("לא מכניסים את היד לכיס") - ומסביר מה קורה בגיזרת החיתולים ("אנחנו מפסידים שם 32 מיליון שקל בשנה") ובגיזרת הקוסמטיקה
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - סופר-פארם עם השקעה של כ-1.69 מיליון שקל
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - מי עדן עם קמפיין חיים בוהן שהפך לחיים כהן
עוד בטבלת המותגים המושקעים: הפרסום הנגטיבי מרים ראש עם הקרב בין מי עדן ותמי 4
זאת גם כאשר העובדים הנפגעים אינם מיוצגים על-ידה - כך פסק היום באופן תקדימי בית הדין הארצי לעבודה
במקום השני השבוע בטבלת המותגים המושקעים: סופר-פארם עם השקעה של כ-1.5 מיליון שקל
הפרסום בקטגוריית רשתות השיווק צמח ב-6% ■ תקציבי הפרסום בשוק הסלולר ירדו ב-31% ■ קבוצת שטראוס היא עדיין המפרסם הגדול ביותר ב-2010, וסופר-פארם המותג המושקע ביותר
סופר-פארם מציינת 15 שנים למותג Life, אבל מנהלי המותג כבר לא רוצים לקרוא לו מותג פרטי ■ לדבריהם, הוא כבר שחקן עצמאי על המדף, והרשת מתייחסת אליו כמו אל כל מוצר רגיל אחר
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - HOT עם השקעה בפרסום של כ-2.4 מיליון שקל
אחרי שסופר-פארם החלה במבצע של מוצרים ב-8 שקלים, ניו-פארם יצאה במבצע דומה ■ מבדיקת "גלובס" עולה כי המבצעים משתלמים בשתי הרשתות, כשלסופר-פארם יש יתרון קל
אירוקהגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותאירועים ומינוייםמשרדי פרסוםפרסומותקמעונאותרשתות פארםשופרסלתקציב פרסום