פרסום

כתבות אחרונות

 

3 טיפים שיקדמו אתכם לעולם השיווקי החדש

בעידן של ריבוי ערוצי פרסום ולחץ גובר להשגת תוצאות מהירות, ההחזר על ההשקעה הפרסומית והשיווקית הופך כמעט לחזות הכול

יואב בן יקר 30.12.2013

הפרסום ב-2013: המפרסמים יצאו מהבונקר, הקריאייטיב לא

‎למרות התאוששות מסוימת שנרשמה בענף הפרסום, הקמפיינים של 2013 לא היו חזקים במיוחד מבחינה קריאטיבית, ואופיינו בעיקר בשימוש מוגבר בפרזנטורים, בילדים ובז'אנר מחזות הזמר ■ ומה צפוי לנו ב-2014? ■ ניתוח מיוחד

ענת ביין-לובוביץ' 19.12.2013

פנייה חדה הצידה: מפעולות טרור - לפרסומות בפייסבוק

אחרי שניסו בתחילה לזהות פעילות טרור ברשת, מנסים כעת ב-Sensegon לפלח קהלים עבור ענף הפרסום

רועי גולדנברג 15.11.2013

מה היא הטעות הכי גדולה שמשרד פרסום יכול לעשות?

מהרגע שמפרסם מחליט שהוא רוצה קמפיין ועד שמיליוני עיניים צופות בו, יכולים להשתבש לא מעט דברים ■ אנשי ענף הפרסום מזהירים

יניב פוהורילס 13.11.2013

החשש מספר 1 של כל משרד פרסום היום בישראל

משרדי פרסום רבים, גדולים כקטנים, רושמים ירידה דו-ספרתית דרמטית, על אף שלא איבדו תקציבים ■ החשש הגדול הוא כי המפרסמים הגיעו למסקנה שלא חייבים להשקיע הרבה בפרסום, וזה מה שמשאיר את העוגה מצומקת מתמיד

ענת ביין-לובוביץ' 13.11.2013

אלגומייזר של הילה פז פרסמה מצגת - והמניה מזנקת

אתמול פורסם במגזין "ליידי גלובס" ראיון עם פז ובו הסיפור המדהים של "ילדת הפלא" המחוננת שסיימה תואר ראשון כבר בגיל 17

עדי בן ישראל 06.11.2013

נא להכיר: "ילדת הפלא" שעומדת בראש חברה ששווה 30 מיליון שקל

הצצה ראשונה למגזין "ליידי גלובס" ■ הילה פז סיימה תיכון בגיל 15 והשלימה תואר ראשון בגיל 17 ■ האם היא בדרך לחולל מהפכה בתחום השיווק המקוון?

זיו ביילין 05.11.2013

"כל מי שעוסק ברכש מדיה הוא גם קצת סוחר סוסים"

אורי נצר פורש אחרי 10 שנים שבהן ניהל את חברת שילוט החוצות רפיד ■ בראיון לרגל פרישתו הוא אומר: "היו ניסיונות של חדשנות בשילוט החוצות עם ברקודים ופלזמות. בסוף הלקוח רוצה דבר אחד: 'תנו לי את עצמי בענק, לבד ולהרבה זמן'"

ענת ביין-לובוביץ' 23.10.2013

זינוק של 450% בהשקעה בפרסום לבחירות לרשויות המקומיות

בבחירות הנוכחיות הושקעו עד כה כ-5 מיליון שקל, לעומת 900 אלף שקל ב-2008

ענת ביין-לובוביץ' 21.10.2013

אחרי יותר משנה: גוגל תצטרף לבורסת הפרסום של פייסבוק

גוגל תוכל להציע למפרסמים דרך "דאבל קליק" גישה למשתמשי פייסבוק ויכולת "לטרגט" עבורם מודעות פרסום

רועי גולדנברג 20.10.2013

מנכ"לית גיתם מיכל המאירי: "אני לא מתחככת ולא מתמנגלת"

המאירי בראיון פרישה בלעדי: "זרעתי את הזרעים שיקצרו בדורות הבאים"

ענת ביין-לובוביץ' 17.10.2013

"הפרסומות צריכות ליישר קו עם המציאות הישראלית"

איך נראים טייס, רופא או חיילים מגולני בפרסומות? מצד אחד, הפרסומאים טוענים כי סטריאוטיפים מתקשרים הכי טוב את המסר; אך מצד שני, אם נצמדים אליהם יותר מדי, הם מעוררים ביקורת ציבורית ודיונים סוערים ברשת

ענת ביין-לובוביץ' 16.10.2013

פוסט טראומה: כמה מרוויחים עובדי ענף הפרסום בישראל?

אחרי טלטלות גדולות, ענף הפרסום נכנס ליציבות מסוימת, והעובדים יכולים קצת להירגע ■ המשכורות יציבות, ויש עלייה בביקוש לעובדים ■ פרויקט השכר 2013

ענת ביין-לובוביץ' 10.10.2013

המהלכים השיווקיים הבינלאומיים הכי טובים בשנה החולפת

כולם מחפשים את המהלך השיווקי שיותיר את הצרכנים והמתחרים פעורי פה ■ חברי איגוד השיווק מסמנים את המהלכים הבינלאומיים שעשו עבורם את ההבדל

מיכל רז-חיימוביץ' 10.09.2013

   141516171819202122232425262728   

   נמצאו 611 כתבות   |   עמוד 21 מתוך 39