בעידן של ריבוי ערוצי פרסום ולחץ גובר להשגת תוצאות מהירות, ההחזר על ההשקעה הפרסומית והשיווקית הופך כמעט לחזות הכול
למרות התאוששות מסוימת שנרשמה בענף הפרסום, הקמפיינים של 2013 לא היו חזקים במיוחד מבחינה קריאטיבית, ואופיינו בעיקר בשימוש מוגבר בפרזנטורים, בילדים ובז'אנר מחזות הזמר ■ ומה צפוי לנו ב-2014? ■ ניתוח מיוחד
אחרי שניסו בתחילה לזהות פעילות טרור ברשת, מנסים כעת ב-Sensegon לפלח קהלים עבור ענף הפרסום
מהרגע שמפרסם מחליט שהוא רוצה קמפיין ועד שמיליוני עיניים צופות בו, יכולים להשתבש לא מעט דברים ■ אנשי ענף הפרסום מזהירים
משרדי פרסום רבים, גדולים כקטנים, רושמים ירידה דו-ספרתית דרמטית, על אף שלא איבדו תקציבים ■ החשש הגדול הוא כי המפרסמים הגיעו למסקנה שלא חייבים להשקיע הרבה בפרסום, וזה מה שמשאיר את העוגה מצומקת מתמיד
אתמול פורסם במגזין "ליידי גלובס" ראיון עם פז ובו הסיפור המדהים של "ילדת הפלא" המחוננת שסיימה תואר ראשון כבר בגיל 17
הצצה ראשונה למגזין "ליידי גלובס" ■ הילה פז סיימה תיכון בגיל 15 והשלימה תואר ראשון בגיל 17 ■ האם היא בדרך לחולל מהפכה בתחום השיווק המקוון?
אורי נצר פורש אחרי 10 שנים שבהן ניהל את חברת שילוט החוצות רפיד ■ בראיון לרגל פרישתו הוא אומר: "היו ניסיונות של חדשנות בשילוט החוצות עם ברקודים ופלזמות. בסוף הלקוח רוצה דבר אחד: 'תנו לי את עצמי בענק, לבד ולהרבה זמן'"
בבחירות הנוכחיות הושקעו עד כה כ-5 מיליון שקל, לעומת 900 אלף שקל ב-2008
גוגל תוכל להציע למפרסמים דרך "דאבל קליק" גישה למשתמשי פייסבוק ויכולת "לטרגט" עבורם מודעות פרסום
המאירי בראיון פרישה בלעדי: "זרעתי את הזרעים שיקצרו בדורות הבאים"
איך נראים טייס, רופא או חיילים מגולני בפרסומות? מצד אחד, הפרסומאים טוענים כי סטריאוטיפים מתקשרים הכי טוב את המסר; אך מצד שני, אם נצמדים אליהם יותר מדי, הם מעוררים ביקורת ציבורית ודיונים סוערים ברשת
אחרי טלטלות גדולות, ענף הפרסום נכנס ליציבות מסוימת, והעובדים יכולים קצת להירגע ■ המשכורות יציבות, ויש עלייה בביקוש לעובדים ■ פרויקט השכר 2013
כולם מחפשים את המהלך השיווקי שיותיר את הצרכנים והמתחרים פעורי פה ■ חברי איגוד השיווק מסמנים את המהלכים הבינלאומיים שעשו עבורם את ההבדל
בינה מלאכותיתישראל במלחמהמותגיםמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםענף הפרסוםפרסומותקמפייןקריאייטיבשיווק