פרסום

כתבות אחרונות

 

תחזית: ההוצאה העולמית לפרסום תגדל ב-3.4% ב-2013

עפ"י GroupM, מדובר בהנמכה של תחזית קודמת שדיברה על גידול בסך 4.5%

אדוורטייזינג אייג' 15.08.2013

קודקס: עלייה של 22% במשרות בתחום השיווק בחודש שעבר

מנתוני החברה עולה כי 20% מהמשרות שנפתחו יועדו למנהלי שיווק בדרגי ביניים ובדרגים בכירים, ו-15% מהמשרות יועדו למנהלי דיגיטל

שירות גלובס 15.08.2013

"לא להסתמך על המפרסמים לחלוטין, אבל לא לוותר עליהם"

החיפוש אחר המודל הכלכלי שיציל את העיתונות מוביל אותנו למערב ארה"ב, אל חברת "זאורה", אחת המובילות בעולם בתחום חומות התשלום - מכירת מנויים לגופי תוכן באינטרנט

לי-אור אברבך 05.08.2013

"אינטואיציה ותחושות בטן הניעו שנים את עולם הפרסום - אבל זה נגמר"

אלון ברנר היה סמנכ"ל האסטרטגיה במקאן-אריקסון, והיום הוא מנכ"ל K Logic ■ לדבריו, את המעבר ממשרד הפרסום המסורתי לסוכנות השיווק הדיגיטלי יעשו בקרוב גם הלקוחות. כלומר, אלה שיהיו מספיק מתוחכמים

שירות גלובס 08.07.2013

"אפילו חברה כמו גוגל צריכה לפרסם את עצמה"

ענקית האינטרנט לא נזקקה בעבר לפרסום מסורתי, אך בשנים האחרונות הוחלט בחברה להקים מעבדת קריאייטיב ■ אינדי סאהא, בכיר במעבדה, מספר על האתגרים שעומדים בפני אנשי הפרסום של גוגל, שנותנים שירות ללקוח אחד בלבד

רועי גולדנברג 04.07.2013

לעומק התודעה צפוי לזכות בתקציב הפרסום של ההסתדרות

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של ההסתדרות עמד ב- 2012 על כ-2.5 מיליון דולר במחירי מחירון שהם כ-750 אלף דולר במחירים ריאליים

ענת ביין 30.06.2013

טלכלל רוכשת את חברת הפרסום "לידים" ב-5 מיליון שקל

"לידים" היא חברת פרסום מבוסס תוצאות ■ יואב בן-יקר, מנכ"ל קבוצת טלכלל: "הרכישה תסייע לקבוצה להרחיב את גלריית השירותים ללקוחותיה העסקיים"

שירות גלובס 27.06.2013

ארה"ב: מגזינים מדווחים על גידול של 24% בפרסום באייפד

מנתוני איגוד המו"לים האמריקאי וחברת קנטר מדיה עולה כי מספר הפרסומות בגרסאות האייפד עלה משמעותית, לעומת מספר הפרסומות בפרינט שנשאר יציב

אדוורטייזינג אייג' 26.06.2013

התאוששות קלה: ענף הפרסום בארה"ב צמח ב-2.8% ב-2012

‎‎המפרסמת הגדולה היא פרוקטר אנד גמבל שפרסמה ב-2012 ב-9.3 מיליארד דולר ■ הקרב בין סמסונג לאפל הביא לגידול בהוצאה על פרסום בתחום הטכנולוגיה‏

‎‎אדוורטייזינג אייג'‏ 24.06.2013

הצרכן מחפש משמעות: סיכום פסטיבל הפרסום בקאן 2013

הקמפיינים הזוכים בפסטיבל קאן מוכיחים כי המותגים שבולטים הם כאלה שנוקטים תפקיד אקטיבי בהפיכת העולם למקום טוב יותר ■ וגם: למה הישראלים לא זכו?

נדב פרסמן וענת ביין-לובוביץ' 23.06.2013

המסר מת, יחי הערכים

לשם הולך עולם הפרסום. ולראיה - קמפיין קוקה-קולה שזכה בקאן

נדב פרסמן 19.06.2013

"התקדמנו הרבה מאוד מאז תקופת שלטי החוצות הקלאסיים"

ז'אן סבסטיאן דקו, מנכ"ל אזורי בחברת שלטי החוצות JC Decaux, מסביר מדוע זה עומד להיות העשור של שילוט החוצות, ולמה הוא מתוסכל מהענף בישראל

יניב פוהורילס 17.06.2013

הסתיים שלב השיפוט הראשון בתחרות האפי 2013

בין החברות בגמר: אסם, בזק, בנק הפועלים, חוגלה-קימברלי, ישראכרט, מפעל הפיס, שטראוס, קופ"ח כללית, קוקה-קולה, תנובה, ביטוח ישיר, טמבור ועוד

שירות גלובס 06.06.2013

האנשים שעושים את המותג

מה הסיכוי לייצר בידול בין מותגים רק בעזרת קמפיין פרסומי?

גיל שגיב 05.06.2013

לקראת פסטיבל הפרסום בקאן: בכירי הענף בוחרים קמפיין פורץ דרך

בעוד כשבועיים ייצא לדרך פסטיבל קאן - תחרות הנחשבת לאולימפיאדה של ענף הפרסום ■ בכירי הענף המקומי בוחרים קמפיין בחו"ל שעורר בהם השראה

ענת ביין-לובוביץ' 05.06.2013

   151617181920212223242526272829   

   נמצאו 610 כתבות   |   עמוד 22 מתוך 39