פרסום

כתבות אחרונות

 

לקראת פסטיבל הפרסום בקאן: בכירי הענף בוחרים קמפיין פורץ דרך

בעוד כשבועיים ייצא לדרך פסטיבל קאן - תחרות הנחשבת לאולימפיאדה של ענף הפרסום ■ בכירי הענף המקומי בוחרים קמפיין בחו"ל שעורר בהם השראה

ענת ביין-לובוביץ' 05.06.2013

ועידת MAD 2013 של "גלובס" תיערך ב-17 ביולי

הוועידה בתחומי השיווק והפרסום, המדיה והאינטרנט תתקיים במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א, ובמסגרתה ייחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2013

שירות גלובס 04.06.2013

יצרני האלכוהול נפרדים מהצרכנים הטורקיים בקמפיין קריאטיבי

ה"פרידה" היא בעקבות צו חדש האוסר על פרסום משקאות אלכוהוליים בטורקיה

אדוורטייזינג אייג' 03.06.2013

אמת בפרסום: טרנד "פרסומות הדוקו" צובר תאוצה

טרנד הפרסומות המשתמשות באלמנטים תיעודיים הופך לנרחב בעולם ■ מה הופך את הטרנד החדש לפופולרי במיוחד בתקופה הנוכחית?

ענת ביין-לובוביץ' 26.05.2013

להפוך משכיר לזכיין

תופעת הזכיינות הולכת ותופסת תאוצה בישראל. למה זה כדאי?

חגי לוי 20.05.2013

הרגל על הגז: היקף פרסום ענף הרכב אשתקד - 280 מיליון שקל

שוק הפרסום ממשיך להתכווץ, אך אם אנשי הענף מחפשים נקודת אור, היא נמצאת ככל הנראה בתקציבי הרכב ■ היקף הפרסום הריאלי המשוער התכווץ רק ב-3%

דובי בן גדליהו 11.04.2013

חייזרים מעולם הפלסטיק: זרקור על פסליו של אלי גור אריה

בחיי היומיום הוא מתפרנס מעיצוב פונקציונלי המיועד לתעשיית הקולנוע והפרסום, באמנותו הוא מבקר את עולם הפרסום והצרכנות האובססיבית

חגית פלג רותם 09.04.2013

הוצאות הפרסום של סמסונג בעולם - פי 4 מאלה של אפל

סמסונג הוציאה ב-2012 יותר מ-4 מיליארד דולר על פרסום באמצעי מדיה שונים בעולם, לעומת כמיליארד דולר "בלבד" שהוציאה אפל

רועי גולדנברג 03.04.2013

הציעו לעיירה לשנות את שמה ל"שוגרדדי" תמורת 11.65 מ' ד'

מנהלי אתר ההכרויות "SugarDaddie.com" הציעו לעיירה וודסייד, בקליפורניה, 11.65 מיליון דולר כדי שתשנה את שמה לשם האתר למשך 10 שנים ■ חבר מועצת העיר: "אני מוכן לשנות שמי לשוגר דדי תמורת הסכום שהם הציעו"

משה גולן 03.03.2013

"פשרה היא הסיבה ש-80% ממה שרואים בטלוויזיה גרוע"

"זה הזמן להיכנס לעולם הפרסום. זה אחד המקומות היחידים שבהם אפשר לחולל שינוי" ■ כוכב הקריאייטיב האוסטרלי דיוויד דרוגה נפגש בניו-יורק עם יוסי לובטון, מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי, לשיחה שכל איש פרסום חייב לקרוא

יוסי לובטון, מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי 14.02.2013

שוק טכנולוגיות הפרסום מגלגל 15 מיליארד ד' בעולם

על ההשתלבות של חברות ישראליות ועולמיות בתוך תעשיית טכנולוגיות הפרסום ובכלל על השוק כולו מנקודת מבטם של אנשי מקצוע ידברו ביום שני הקרוב במסגרת כנס Ad:Tech Social Summit שייערך באוניברסיטת תל אביב

רועי גולדנברג 06.02.2013

מודי כידון: "מצב הפרסום לא צפוי להשתנות בקרוב. להפך"

מדד הפרסום ברבעון הרביעי של 2012 חוזר אחורה לרמת פעילות דומה לזו שהייתה לפני ארבע שנים, אחרי המשבר הפיננסי הגלובלי ■ יו"ר איגוד הפרסום: "התמונה הקודרת של מצב ענף הפרסום אינה מגמה חולפת, זו כבר המציאות הקיימת"

ענת ביין-לובוביץ' 30.01.2013
ברעם פרסום מקורי | לפני כולם

רכבת ישראל במכרז חדש על שטחי הפרסום שלה

תנאי המכרז החדשים שפרסמה הרכבת הוקלו משמעותית לעומת המכרז הקודם שנערך לפני שנתיים, שבו זכתה חברת ברעם פרסום מקורי

ענת ביין-לובוביץ' 29.01.2013

טירוף סופרבול 2013: ההכנסות מפרסום ישברו את שיא כל הזמנים

ספוטים של 30 שניות נמכרו במחיר שיא של 3.75 מיליון ד' בממוצע; כמה עלו הפרסומות במהלך ההיסטוריה של משחק הגמר של ליגת הפוטבול?

מערכת גלובספורט 20.01.2013

"עסוקים בהישרדות": תחרות "קקטוס הזהב" לא תתקיים ב-2013

ביטול תחרות הפרסום הישראלית נובע מסיבות כלכליות ומקצועיות, אך בהנהלת האיגוד בחרו להדגיש את הסיבה הכלכלית ולדבר על שנה קשה בענף ועל הרצון לחסוך כסף למשרדים

ענת ביין-לובוביץ' 30.12.2012

יצירתיות במשבר: אנשי הקריאייטיב מסכמים את שנת 2012

השנה הקשה שעבר ענף הפרסום השפיעה על אנשי הקריאייטיב ■ רוב הקמפיינים היו צנועים, זהירים ומכירתיים ולא הצליחו לייצר אימפקט שסחף את המדינה

ענת ביין-לובוביץ' 19.12.2012

   161718192021222324252627282930   

   נמצאו 611 כתבות   |   עמוד 23 מתוך 39