פרסום

כתבות אחרונות

 

דיווח: פייסבוק ומיקרוסופט במו"מ לעסקת ענק בתחום הפרסום

לפי הדיווח שפורסם באתר הכלכלי "ביזניס אינסיידר", הרשת החברתית הגדולה בעולם מנהלת משא ומתן עם מיקרוסופט לרכישת Atlas Solutions, מערכת לניהול פרסום באינטרנט

משה גולן 06.12.2012

ענף הפרסום מלקק את פצעיו מהשנה הקשה בתולדותיו

משבר עולמי חבר למשבר מקומי שחבר למשבר פרסונלי, משרדי פרסום התרסקו, ומפרסמים העבירו תקציבים וגרמו לאפקט דומינו ■ החדשות הרעות: קרב ההישרדות יהפוך קשה יותר ■ החדשות הטובות: הכוח חזר למשרדים

ענת ביין-לובוביץ' 15.11.2012

"אולי השנה יהיה מפץ גדול בפרסום שאחריו יהיה סדר"

בעוד ענף הפרסום הישראלי נאבק על כל שקל, חברת הפוסט גראויטי מתבססת כסוכנות פרסום לכל דבר בארה"ב ■ תעשיית הרכב, שנפגעה במשבר הכלכלי, מרימה את הראש, והחברה של יורם אלטמן וצביה אלדר קוצרת את הפירות

ליאור אברבך 14.11.2012

מיוחד: מודעות הפרסום בעיתונות שעשו את השנה

הפרסום בפרינט נמצא תחת איום מתמיד, אבל עדיין לא מוריד את הראש ■ אנשי קריאייטיב בולטים בישראל בוחרים את המודעות שעשו להם את השנה

יניב פוהורילס 14.11.2012

מי יהיה משרד הפרסום של שנת 2012?

מדד משרדי הפרסום השנתי של "גלובס", בשיתוף יפעת והגל החדש, מבוסס על מדדים שמאפשרים למי שהייתה לו באמת שנה מוצלחת להתבלט

שירות גלובס 13.11.2012

הנזק של הסופה סנדי לתעשיית הפרסום האמריקנית: חצי מיליארד דולר

כך מעריכים אנליסטים ■ הנזק העיקרי נגרם עקב שיתוק של חברות הפרסום והמדיה באזורים שהוצפו או נפגעו והאטה בפעילות השוטפת של המפרסמים

אדוורטייזינג אייג' 01.11.2012

טוויטר מהדקת את הקשרים עם משרדי הפרסום

החברה גייסה לשורותיה את מאט דרלה, אשר ישמש כאחראי על הפרסום בחברה

אדוורטייזינג אייג' 23.10.2012

תעשיית הפרסום בארה"ב: אובמה ורומני מתעלמים מסוגיות הענף

על-פי הערכות, רומני עשוי להיות גמיש יותר בנוגע לפעילות של ענף הפרסום

אדוורטייזינג אייג' 23.10.2012

"חברות שימשיכו לשתוק לא יוכלו לגבות פרמיה על המותגים"

המחאה הצרכנית הכניסה את רוב המפרסמים לשיתוק, ועבור חלק מהשחקנים זה עשוי להפוך לאסטרטגיה ■ ואולם, אנשי הענף סבורים כי אסטרטגיית "הבונקר" טובה רק לטווח הקצר, ומי שיוותר על השיווק והפרסום הקלאסי עלול להינזק

ענת ביין-לובוביץ' 16.10.2012

סקר של נילסן: הודעות SMS - אמצעי הפרסום הכי פחות אמין

המלצות של אנשים אמינות בפער ניכר מפרסום בפייסבוק ובסלולר: 92% מאמינים לחלוטין או באופן כלשהו להמלצות של חברים ומכרים

רועי גולדנברג 20.09.2012

מודי כידון: "הגיע הזמן שנצא מההלם של המחאה החברתית"

יו"ר איגוד חברות הפרסום: "בשביל לזכות בנתחי שוק ולעלות בדירוגי יפעת, הפרסומאים היו מוכנים לתת הכול. הבאנו על עצמנו צניחה איומה ברווחים"

ענת ביין-לובוביץ' 06.09.2012
טלוויזיה | לפני כולם

JustAd תספק לפיליפס פלטפורמה לפרסומות

השת"פ של הסטארט-אפ הישראלי, שעוסק בטכנולוגיות פרסום בטלוויזיה, עם פיליפס מוערך ביותר מחצי מיליון דולר

צחי הופמן 04.09.2012
לפני כולם

ח"כ שמאלוב ודיויד גילה נפגשו בנושא שוק הפרסום

חברת הכנסת והממונה על ההגבלים העסקיים דנו ודנה בהתכנות המשפטית של הצעת החוק שלה המבקשת להגביל את קניית המדיה על-ידי גופי פרסום

לי-אור אברבך 28.08.2012

למה המפרסמים לא מנצלים את הפוטנציאל בפרסום בטאבלט?

בעוד שהצרכנים מאמצים גאדג'טים וטכנולוגיות במהירות מרשימה, המפרסמים מדשדשים מאחור ■ עד סוף השנה יסתובבו בעולם 120-150 מיליון טאבלטים, אבל הפוטנציאל הזה, שנובע מהניידות ומגודל המסך, נשאר עדיין על המדף

רועי גולדנברג 23.08.2012

   171819202122232425262728293031   

   נמצאו 611 כתבות   |   עמוד 24 מתוך 39