פרסום

כתבות אחרונות

 

אתה כבר לא מעניין אותי

אם היית יכול להיכנס לראש הלקוח של המחר, לא בטוח שהיית רוצה לדעת מה הוא חושב עליך

אליאב אללוף 09.08.2011

התפכחנו מקדחת הלייקים

אלפי לייקרים של מחאת הקוטג' בפייסבוק יכולים להפוך לאלפי שגרירים של מותג

אלון גל 26.07.2011

מוריס לוי: "אני מאמן מועמדים לתפקיד מנכ"ל פובליסיס הבא"

יו"ר ומנכ"ל סוכנות הפרסום העולמית פובליסיס יציג להנהלה מספר מועמדים לרשת אותו בתפקיד

אדוורטייזינג אייג' 25.07.2011

סוף לפרסומות המבלבלות: גודל מינימלי לאותיות בפרסומת

שר התמ"ת שלום שמחון חתם על תקנות הקובעות כי גודלן המזערי של האותיות בתנאים המופיעים בפרסומת יהיה 30% מגודל האותיות הגדולות ביותר שבפרסומת

מיכל רז חיימוביץ' 19.07.2011

לאן נעלמו כל המסמסים?

מה יעשה אדם שיש לו עשרות אלפי אזכורים ברשת ולא מצליח לתרגם זאת לתהילה וכסף

גואל פינטו 10.07.2011

הצד האפל של הפרסומות

אף אחד מאיתנו לעולם לא יהיה יפה, טרנדי, אופנתי ובטוח בעצמו כמו האנשים בפרסומות

גיא וינברגר 03.07.2011

הקריה האקדמית אונו פותחת חוג לפרסום עם תואר אקדמי

הקריה האקדמית אונו תפתח בשנת הלימודים הקרובה מסלול לתואר בפרסום ותקשורת שיווקית בהנהלת ד"ר מיכל שפירא ■ החוג קיבל באחרונה את אישור המל"ג ויעניק לבוגריו תואר BA

יניב פוהורילס 28.06.2011

פסטיבל הפרסום בקאן: עבודות פרו-בונו קריאטיביות במיוחד

הפרסומאים שהגיעו לפסטיבל הפרסום בקאן הוכיחו שנוסף לניסיון לשכנע אותנו לקנות עוד מוצר, הם יכולים לסייע לעולם להיראות טוב יותר ■ מבט על עבודות הפרו-בונו שעשו את ההבדל

מיכל המאירי 27.06.2011

"הטכנולוגיה חשובה - אבל הכול מתחיל ונגמר ברעיונות"

בכירי עולם הפרסום נפגשו על במה אחת בוועידת הנשיא והצליחו להגיע להסכמה, שלמרות כל השינויים והתהפוכות בעולם השיווק, הבסיס שעליו נשען עולם הפרסום לא השתנה

רועי ברק 23.06.2011

תקציב רשת אפריל עובר מזרמון-גולדמן לאדלר-חומסקי

ב-2010 עמד התקציב על 4.3 מ' ד' במחירי מחירון ■ זרמון איבד לאחרונה גם את תקציב סיטרואן

ענת ביין-לובוביץ' 22.06.2011

האם רפיד תאבד את הזיכיון לפרסום על גשרים בגוש דן?

‎מהודעת רפיד לבורסה עולה כי נערך מו"מ על המשך השכירות לשטח הפרסום המוגדר "פרימיום"

ענת ביין-לובוביץ' 21.06.2011

פסטיבל הפרסום בקאן יוצא לדרך בשבוע הבא

הפסטיבל ייערך בין התאריכים 19-25 ביוני, ובימים אלה כבר מתקיים השלב המקדים של שיפוט העבודות ■ בתחרות לוקחות חלק סוכנויות פרסום מרחבי העולם, כולל ישראל

שירות גלובס 16.06.2011

"אנשי הקריאייטיב הטובים ביותר - מחוץ למשרדי הפרסום"

כשקרן קיי נכנסה לעולם הפרסום היא הרגישה כמו תת-אדם, פירור אבק ■ בהמשך הרגישה שגוזרים עליה קופון - ופתחה משרד עצמאי ■ מה היא חושבת על הענף?

עדי דקל-קורן 08.06.2011

מצאתי את איבר ההחלטה של גב' כהן

שנים תוהים אם היא רציונלית או אמוציונלית, ואני אומר: זה לא הראש ולא הלב - זה התחת

גיא וינברגר 31.05.2011

ריץ' סילברסטין: "אני לא אוהב פרסום כי רובו זוועתי"

סילברסטין, שותף במשרד הפרסום GOODBY, SILVERSTEIN & Partners, בפסטיבל קקטוס הזהב: "העבודה הטובה ביותר היא זו שעושים כשהלקוח לא התכוון אליה"

ענת ביין-לובוביץ' 26.05.2011

"אין מספיק לקוחות כמו סטיב ג'ובס או ריצ'ארד ברנסון"

לקראת קקטוס הזהב, ריץ' סילברסטין נותן תובנה פשוטה לתעשייה שמחפשת כיוון: "לא משנה באיזה טכנולוגיה משתמשים ומה קורה בשוק, הבסיס של הפרסום הוא תמיד לספר סיפור טוב"

ענת ביין-לובוביץ' 25.05.2011

   212223242526272829303132333435   

   נמצאו 611 כתבות   |   עמוד 28 מתוך 39